Auteur Topic: GSM  (834294 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #705 Gepost op: 25 november 2008 - 23:23:24
Of niet, het is gewoon geen feature van de betreffende applicatie.

eerder een failure
Quotidie potest esse ultimo die

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #706 Gepost op: 26 november 2008 - 01:50:03
Serieuze vraag: hoe neem je nou zo'n toeter a la de i Phone of Xperia mee? Het heeft de naam mobiele telefoons te zijn, maar die slagschepen lijken me te zwaar om in je broekzak of in de binnenzak van je jasje te bewaren :?: :?

Persoonlijk streef ik juist naar zo compact en licht mogelijk wat betreft mobiele telefoons, zolang dat ding maar kan bellen en sms-en.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #707 Gepost op: 26 november 2008 - 07:24:17
Mijn idee.
Voor mij moet een telefoon ook zo licht en plat mogelijk zijn (binnen financiele grenzen).

Mijn collegae hebben de Iphone gewoon in de broekzak zie ik wel. Als ze niet op pad zijn ligt de Iphone natuurliujk als een soort trofee naast hen op het bureau :-). Maar in de kroeg lijkt het me net niet makkelijk.

Zelf heb ik een samsung SGH-X820. Erg plat en lichtgewicht apparaatje. Nadeel is dat de baterij snel leeg is :-(
Niets zo veranderlijk als de mens

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #708 Gepost op: 26 november 2008 - 09:10:51
Ik heb de E71.Die is Plat en licht en toch alle functionaliteiten. GPS, Toetsenbord, Email, Camera etc etc. Bovendien is het geen lelijk toestel, mooi afgewerkt met metaal. Ben erg te spreken over dit toestel.
The system of yesterday in a market of today is 'chapter eleven' tomorrow

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #709 Gepost op: 26 november 2008 - 09:28:12
5310. Het is een Nokia, hij belt en sms't als de beste, hij is klein, en je kunt hem in 't zwart krijgen. What more could a man of simple tastes want?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #710 Gepost op: 26 november 2008 - 09:35:55
iPhone past prima in de binnenzak van een jasje en is niet lomper dan zijn voorganger de nokia 6310 (die overigens wel vijf dagen meeging op een volle accu).
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #711 Gepost op: 26 november 2008 - 10:20:56
5310. Het is een Nokia, hij belt en sms't als de beste, hij is klein, en je kunt hem in 't zwart krijgen. What more could a man of simple tastes want?

Ik niets meer. Bedankt voor de tip. Ik zie op de site alleen de 5310 XpressMusic. Bedoel je die of is er ook een XpressMusic-loze variant? En hoe zijn de materialen (kunststof)?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #712 Gepost op: 26 november 2008 - 10:22:16

nokia 6310
Quotidie potest esse ultimo die

Mediaman

• Gast
Reactie #713 Gepost op: 26 november 2008 - 10:40:44
Ik heb de E71.Die is Plat en licht en toch alle functionaliteiten. GPS, Toetsenbord, Email, Camera etc etc. Bovendien is het geen lelijk toestel, mooi afgewerkt met metaal. Ben erg te spreken over dit toestel.

Mijn broer heeft ook goede ervaringen met de E71, inderdaad relatief klein en licht.

Mediaman

• Gast
Reactie #714 Gepost op: 26 november 2008 - 10:41:11

nokia 6310

Prima toestel zonder fratsen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #715 Gepost op: 26 november 2008 - 10:46:09
Citaat van: Mediaman
Prima toestel zonder fratsen.

Precies, heb 'm ook, net als half Nederland volgens mij.  :mrgreen:

Heel betrouwbaar, altijd bereik (Vodafone), voldoende baterrijvermogen. Toestel wordt wel vrij warm bij een wat langer gesprek.  :?:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #716 Gepost op: 26 november 2008 - 11:08:07
Precies, heb 'm ook, net als half Nederland volgens mij.  :mrgreen:

Heel betrouwbaar, altijd bereik (Vodafone), voldoende baterrijvermogen. Toestel wordt wel vrij warm bij een wat langer gesprek.  :?:

Het is de 6300 he ;).
Prima ding, heb hem ook.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mediaman

• Gast
Reactie #717 Gepost op: 26 november 2008 - 11:20:19
Het is de 6300 he ;).
Prima ding, heb hem ook.

Ik gebruik sowieso een Blackberry en een los telefoontoestel naast elkaar. De BB voor mail en agenda en een losse mobiel om behoorlijk te bellen. Zo houden we werk & privé ook enigzins gescheiden en voorkom ik irritant gedrag zoals het lezen van werkmails in het weekend.

GSA

• Gast
Reactie #718 Gepost op: 26 november 2008 - 11:31:12
idd! heb hetzelfde toestel icm een E51, alhoewel ik de E71 prefereer. Een goed all-round toestel dat zeker niet onder doet voor de iPhone (als beste getest door Fortune mag deze maand  \:D/)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #719 Gepost op: 26 november 2008 - 12:47:07
kheb de iPhone zo'n beetje altijd bij me. Had hiervoor een superplatte Nokia en zag daarom tegen het formaat van de iPhone op maar dat valt echt alles mee. Toestel is behoorlijk plat.

Verder nog wat assecoires aangeschaft. Op mn werk heb ik m nu in een dock staan. Laadt op en synchroniseert meteen met Outlook agenda. Ook van beperkte batterijduur dus niet meer zoveel last. Voor je-weet-maar-nooit ook een auto-oplader aangeschaft.

Laatst bewerkt op: 26 november 2008 - 12:49:34 door Willeam
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton