De bedrijfs Bold is ingesteld met een wachtwoord, als ik wil bellen moet ik eerst mijn 8-teken wachtwoord intoetsen voordat ik kan bellen. Dat heeft uiteraard niks met het toestel zelf te maken, maar helpt niet. Het toestel zelf vind ik te groot voor mijn broekzak, op werk en/of tijdens stappen. Verder vind ik het niet prettig om alle functies in een toestel te hebben, dan kan ik mijn werkmail ook checken in het weekend, gaat niet gebeuren, is irritant dikdoenerig gedrag. Als je je zaken op order hebt van maandag t/m vrijdag, hoef je in het weekend niet te 'werken'. Ik bel apart met een Nokia N-79.
True, kan ik helemaal in meekomen, je weekend is weekend en dan heb je geen zin om dan ook nog dingen voor de zaak te moeten doen.
Wat betreft het invullen van je wachtwoord voordat je kunt bellen, tsja bedrijf policies he, doe je niets aan

Dat is het hele voordeel van de BES bundel (de zakelijke Blackberry bundel) alles kan op afstand worden aangepast. Als er dus een toestel gestolen wordt kan ook alles gelocked worden, dat is wel erg fijn

Maar genoeg offtopic gebabbel