Auteur Topic: GSM  (834316 keer gelezen)

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: GSM
Reactie #825 Gepost op: 24 februari 2009 - 12:59:06
Gebruik in de auto een Parrot met de BlackBerry en voorheen de HTC. Draden allemaal weggewerkt. Werkt echt prima en een stukgoedkoper (ook mee te nemen naar de volgende auto als je je huidige beu bent).

Wat zullen we eerder beu zijn, de bolide of het mobieltje?!  :-k  :mrgreen:
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #826 Gepost op: 25 februari 2009 - 13:36:51
Wat zullen we eerder beu zijn, de bolide of het mobieltje?!  :-k  :mrgreen:

Hahaha. En zelfs met een ander mobieltje hoef je niet weer de aansluitingen te vervangen. ;)

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #827 Gepost op: 25 februari 2009 - 21:30:18
Voor mailen is de BlackBerry Bold erg goed. Om te bellen vind ik het niks en gebruik een ander toestel.
Ik gebruik zelf ook de Bold, heerlijk om al je mail direct binnen te krijgen. Waarom vind je dit geen fijn toestel om mee te bellen, en welke gebruik je daarvoor in de plaats?

Ik heb ernaast ook nog een Sony Ericsson C902, die gaat meestal mee opstap, omdat het daar niet van uitmaakt of er iets mee gebeurd ;)

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #828 Gepost op: 25 februari 2009 - 21:42:41
Ik gebruik de bold ook gewoon om mee te bellen, niet echt anders dan ieder ander toestel toch?
Laatst bewerkt op: 25 februari 2009 - 21:44:59 door Samuel

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #829 Gepost op: 25 februari 2009 - 22:00:34
Leuk gevonden, maar ik ga in de BMW niet klooien met een Parrot (met alle respect voor de Parrot overigens). Maar enfin, vandaag de BMW opgehaald en er is een keurige HTC houder in de snap-in houder geplaatst. Daar heeft men de stroom op aangesloten et voila...alles netjes weggewerkt.

Overigens is het nieuwe iDrive systeem van BMW echt super, je kan zelfs de sms berichten van je telefoon op het scherm lezen.
De internetvoorziening, zoals die in Duitsland werkt is nog niet beschikbaar voor Nederland helaas. Wellicht wel in het 3e kwartaal 2009.

Gebruik in de auto een Parrot met de BlackBerry en voorheen de HTC. Draden allemaal weggewerkt. Werkt echt prima en een stukgoedkoper (ook mee te nemen naar de volgende auto als je je huidige beu bent).
Stemt rechts en haalt links in

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #830 Gepost op: 26 februari 2009 - 00:12:49
Leuk gevonden, maar ik ga in de BMW niet klooien met een Parrot (met alle respect voor de Parrot overigens). Maar enfin, vandaag de BMW opgehaald en er is een keurige HTC houder in de snap-in houder geplaatst. Daar heeft men de stroom op aangesloten et voila...alles netjes weggewerkt.

Overigens is het nieuwe iDrive systeem van BMW echt super, je kan zelfs de sms berichten van je telefoon op het scherm lezen.
De internetvoorziening, zoals die in Duitsland werkt is nog niet beschikbaar voor Nederland helaas. Wellicht wel in het 3e kwartaal 2009.
Mooi opgelost van BMW dan, dat nieuwere toestellen nu wel direct aangesloten kunnen worden bedoel ik.
Ken het probleem met het moeten bellen met een Nokia 6300 in een M6, nieuwere toestellen konden niet worden aangesloten...

Overigens heeft niet alleen BMW dit, ook Audi heeft er een handje aan.

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #831 Gepost op: 26 februari 2009 - 18:58:49
Het is geen oplossing van BMW, was het maar waar. Er is voor de HTC nog geen nieuwe snap-in en ik ben bang dat die er ook niet zal komen. De dealer heeft het voor mij opgelost, door een HTC cradle op een nette manier te 'koppelen' met de snap-in.

En inderdaad, bij Audi kunnen ze er ook wat van :-)
Stemt rechts en haalt links in

Mediaman

• Gast
Reactie #832 Gepost op: 26 februari 2009 - 21:06:36
Ik gebruik zelf ook de Bold, heerlijk om al je mail direct binnen te krijgen. Waarom vind je dit geen fijn toestel om mee te bellen, en welke gebruik je daarvoor in de plaats?

Ik heb ernaast ook nog een Sony Ericsson C902, die gaat meestal mee opstap, omdat het daar niet van uitmaakt of er iets mee gebeurd ;)

De bedrijfs Bold is ingesteld met een wachtwoord, als ik wil bellen moet ik eerst mijn 8-teken wachtwoord intoetsen voordat ik kan bellen. Dat heeft uiteraard niks met het toestel zelf te maken, maar helpt niet. Het toestel zelf vind ik te groot voor mijn broekzak, op werk en/of tijdens stappen. Verder vind ik het niet prettig om alle functies in een toestel te hebben, dan kan ik mijn werkmail ook checken in het weekend, gaat niet gebeuren, is irritant dikdoenerig gedrag. Als je je zaken op order hebt van maandag t/m vrijdag, hoef je in het weekend niet te 'werken'. Ik bel apart met een Nokia N-79.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #833 Gepost op: 26 februari 2009 - 23:39:42
De bedrijfs Bold is ingesteld met een wachtwoord, als ik wil bellen moet ik eerst mijn 8-teken wachtwoord intoetsen voordat ik kan bellen. Dat heeft uiteraard niks met het toestel zelf te maken, maar helpt niet. Het toestel zelf vind ik te groot voor mijn broekzak, op werk en/of tijdens stappen. Verder vind ik het niet prettig om alle functies in een toestel te hebben, dan kan ik mijn werkmail ook checken in het weekend, gaat niet gebeuren, is irritant dikdoenerig gedrag. Als je je zaken op order hebt van maandag t/m vrijdag, hoef je in het weekend niet te 'werken'. Ik bel apart met een Nokia N-79.
True, kan ik helemaal in meekomen, je weekend is weekend en dan heb je geen zin om dan ook nog dingen voor de zaak te moeten doen.

Wat betreft het invullen van je wachtwoord voordat je kunt bellen, tsja bedrijf policies he, doe je niets aan ;)
Dat is het hele voordeel van de BES bundel (de zakelijke Blackberry bundel) alles kan op afstand worden aangepast. Als er dus een toestel gestolen wordt kan ook alles gelocked worden, dat is wel erg fijn :)

Maar genoeg offtopic gebabbel ;)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #834 Gepost op: 26 februari 2009 - 23:52:56
Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #835 Gepost op: 04 maart 2009 - 20:39:57
Vandaag de limited edition ferrari-uitvoering van de Vertu Ascent in mn handen gehad, wat een baksteen zeg, in mijn ogen het geld totaal niet waard.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #836 Gepost op: 04 maart 2009 - 21:12:41
Vandaag de limited edition ferrari-uitvoering van de Vertu Ascent in mn handen gehad, wat een baksteen zeg, in mijn ogen het geld totaal niet waard.

Is uberhaupt een van de Vertu's het geld waard? Ik heb ze nooit in handen gehad, maar ik heb altijd het idee dat het vorige generatie tech is met wat leer en edele metalen eromheen gewikkeld. Niet echt iets om blij van te worden...

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #837 Gepost op: 04 maart 2009 - 21:42:55
Qua inhoud is het inderdaad 3x niets, Vertu is een dochterbedrijf van Nokia, maar daar hebben ze in ieder geval niet de laatste nieuwe snufjes van. Ze moeten het echt hebben van de looks en de gebruikte materialen.

Dan vind ik een Nokia 8800 sapphire arte, om te zien, een veel mooier toestel! Of voor mij part de 8600 luna (jammer dat die nergens meer nieuw te krijgen is :()

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #838 Gepost op: 06 maart 2009 - 17:30:52
http://watchismo.blogspot.com/2009/03/preview-ulysse-nardin-mechanical.html

"Celebrated Swiss vanguard watchmaker Ulysse Nardin has partnered with the European firm, SCI Innovations, to create the world's first hybrid smart phone: the Chairman. Inherently green, this smart phone pairs cutting-edge kinetic technology with the pedigree of the 163-year-old timepiece innovator. It will incorporate a Ulysse Nardin designed kinetic rotor system which is blended into the mechanical and aesthetical design of the smart phone."

Ik ben benieuwd.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
Reactie #839 Gepost op: 07 maart 2009 - 11:57:39
http://watchismo.blogspot.com/2009/03/preview-ulysse-nardin-mechanical.html

"Celebrated Swiss vanguard watchmaker Ulysse Nardin has partnered with the European firm, SCI Innovations, to create the world's first hybrid smart phone: the Chairman. Inherently green, this smart phone pairs cutting-edge kinetic technology with the pedigree of the 163-year-old timepiece innovator. It will incorporate a Ulysse Nardin designed kinetic rotor system which is blended into the mechanical and aesthetical design of the smart phone."

Ik ben benieuwd.

Anders ik wel!

http://www.quotenet.nl/lifestyle/hybride_smartphone_van_ulysse_nardin.php

Iemand toevallig naar de komende BaselWorld eind deze maand? (Naast Gusto, geloof ik ;))
Neem er even eentje mee, wil je? Dank!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.