Auteur Topic: GSM  (834295 keer gelezen)

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #720 Gepost op: 26 november 2008 - 14:16:46
Iemand tips voor een nieuwe telefoon? Mijn oude staat op begeven...
Zoek iets in de richting van Iphone... Basically een telefoon met camera, wat geheugen voor liedjes, een beetje beeldscherm, bruikbare GPS voor navigatie voorzover dat kan en goeie looks.
Ik had begrepen dat de Iphone niet geschikt is als navigatiesysteem?

Had zelf het oog op de Samsung Omnia / Iphone...
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #721 Gepost op: 26 november 2008 - 14:32:08
Heb zelf (sinds 3 weken) de Omnia, best tevreden over. Hiervoor de lg Vieuwty. Moet nu erg wennen aan het windows mobile gebeuren. Verder een stijlvol ding....
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Luuk

• Gast
Reactie #722 Gepost op: 26 november 2008 - 14:56:47
Ik ben ook erg blij met m'n 6300.. :) Alleen ik merk nu wel na 1,5 jaar dat de batterijpower stevig afneemt..

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #723 Gepost op: 26 november 2008 - 14:59:38
Ik niets meer. Bedankt voor de tip. Ik zie op de site alleen de 5310 XpressMusic. Bedoel je die of is er ook een XpressMusic-loze variant? En hoe zijn de materialen (kunststof)?

Deze heb ik. Xpressmusic-nonsens gebruik ik niet, gelukkig zit het ook niet in de weg. Die knopjes links van het beeldscherm vallen je na een tijdje niet eens meer op, die zijn overigens uitgevoerd in aluminium, de rest is plastic. Voornaamste is dat ik 'm niet voel zitten in een binnenzak of broekzak.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #724 Gepost op: 26 november 2008 - 17:03:50
Voelt dat plastic een beetje fatsoenlijk aan of is het van dat harde cheap-ass-spul? (Het laatste wat je noemt, vind ik ook erg belangrijk: klein en licht, maar dat zit dus wel goed.)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #725 Gepost op: 26 november 2008 - 17:11:17
Het plastic neigt wat meer naar cheap-ass dan dat van de 6233 die ik hiervoor had... maar uiteindelijk vind ik alle plastic toch wel cheap-ass.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #726 Gepost op: 26 november 2008 - 17:16:06
Ja, dat vind ik ook. Ik wil er wel een van titanium of aluminium, maar dan voor dezelfde prijs... Anyway: bedankt, ik ga er een keer naar kijken.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #727 Gepost op: 26 november 2008 - 17:55:55
Ja, dat vind ik ook. Ik wil er wel een van titanium of aluminium, maar dan voor dezelfde prijs... Anyway: bedankt, ik ga er een keer naar kijken.

6300, staal....

Nog een vraagje voor de mensen met een iPhone, is er een app die je toestaat gesprekken en berichten individueel te verwijderen ? Dus niet dat je je hele berichten bestand kwijt bent ?

"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #728 Gepost op: 26 november 2008 - 18:18:00
Volgens mij alleen als je gebruik maakt van Cydia.

maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #729 Gepost op: 26 november 2008 - 18:48:24
Las laatst in NRC een test met de nieuwste Blackbarry. De Blackberry Storm het zou het antwoord zijn op de Iphone. Ze waren er enthusiast over en ik moet zeggen hij ziet er best mooi uit...
Zou volgend jaar leverbaar worden.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #730 Gepost op: 26 november 2008 - 18:56:34
6300, staal....

Dat is interessant. Hij is 20 gram zwaarder dan de 5310, maar dat is misschien geen bezwaar (moet nog even opzoeken hoe zwaar m'n huidige is).

Niet alles wat hier zwart is, is dus plastic? Zie ik goed dat het verschil met die 5310 alleen de slechtere camera en het ontbreken van de muziekfunctie is? De mogelijkheden voor internetten, e-mailen en dergelijke zijn voor mij niet relevant.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #731 Gepost op: 26 november 2008 - 19:01:10
Misschien is de 6500 classic dan ook wat voor jou, Carwo.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #732 Gepost op: 26 november 2008 - 19:02:20
Ziet er ook goed uit, Marijn. Ik ga even zoeken.

Edit: gezocht... Wel een stuk duurder, zie ik (heb alleen nog op de Nokia-site gekeken). Moet ik nog op verschillende Bluetooth-standaarden letten? Ik moet namelijk iets anders voor in de auto (nu een ouderwetse carkit, maar daar kunnen die nieuwe toestellen geloof ik niet op); Bluetooth leek me dan voor de hand liggen.
Laatst bewerkt op: 26 november 2008 - 19:07:34 door Carwo

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #733 Gepost op: 26 november 2008 - 19:06:53
6300, staal....

Nog een vraagje voor de mensen met een iPhone, is er een app die je toestaat gesprekken en berichten individueel te verwijderen ? Dus niet dat je je hele berichten bestand kwijt bent ?

Zelfs zoiets essentieels en simpels is niet standaard?

*...*

=;

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #734 Gepost op: 26 november 2008 - 19:13:05
Moet ik nog op verschillende Bluetooth-standaarden letten? Ik moet namelijk iets anders voor in de auto (nu een ouderwetse carkit, maar daar kunnen die nieuwe toestellen geloof ik niet op); Bluetooth leek me dan voor de hand liggen.

Naar mijn weten maakt dat in principe niet uit. Als je toch een nieuwe carkit neemt kan je gewoon een universeel systeem nemen (parrot oid). Met beide nokia zit je dan in iedergeval wel goed.