Auteur Topic: GSM  (834297 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #765 Gepost op: 28 november 2008 - 17:05:54
ben benieuwd naar die g1, qua vormgeving vind ik het een beetje karig; het is ook precies hetzelfde als het prototype model. Bovendien lijkt mij het OS wat te jong om volledig van functie te zijn iig mbt tot het aantal beschikbare applicaties.
Het OS is gewoon op basis van een Linux kernel en derhalve volwasenner dan de OSX versie van de IPhone. Applicaties zullen door Google geleverd worden in eerste instantie. De theorie om het product is veelbelovend. Kan alleen de praktijk nog afwachten.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #766 Gepost op: 28 november 2008 - 20:07:49
Het OS is gewoon op basis van een Linux kernel en derhalve volwasenner dan de OSX versie van de IPhone. Applicaties zullen door Google geleverd worden in eerste instantie. De theorie om het product is veelbelovend. Kan alleen de praktijk nog afwachten.

Die redenering volg ik niet. OS X is gebaseerd op de Mach kernel welke weer een BSD basis heeft en is derhalve minstens zo volwassen als de Linux kernel. Los daarvan bestaat er geen "Linux" kernel.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #767 Gepost op: 28 november 2008 - 20:09:37
lelijk toestel
Quotidie potest esse ultimo die

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #768 Gepost op: 28 november 2008 - 20:14:16
Die redenering volg ik niet. OS X is gebaseerd op de Mach kernel welke weer een BSD basis heeft en is derhalve minstens zo volwassen als de Linux kernel. Los daarvan bestaat er geen "Linux" kernel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_kernel

In mijn redenering ga ik er van uit dat Mac OS is gebasseerd op de unix kernel. Om dan te stellen dat de moeder jonger is dan de dochter vind ik krom.
lelijk toestel
Echt? Ik vind dat toetsenbord wel erg vet eigenlijk.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #769 Gepost op: 28 november 2008 - 23:23:15
http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_kernel

In mijn redenering ga ik er van uit dat Mac OS is gebasseerd op de unix kernel. Om dan te stellen dat de moeder jonger is dan de dochter vind ik krom.

Ik was onvolledig, ik doelde eigelijk dat "Linux" als OS niets is. Enkel een verzameling van vele losse onderdelen. My bad.

Dat over moeder dochter volg ik niet.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

GSA

• Gast
Reactie #770 Gepost op: 29 november 2008 - 00:06:37
de g1 is nu ook verkrijgbaar bij colorware, dan kun je je vriendin een plezier doen met een roze exemplaar!

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #771 Gepost op: 29 november 2008 - 01:01:23
Ik snap niet waarom er geen 3.5" ingang is toegevoegd aan die G1, verder lijkt het mij ook wel een interessante smartphone. Alleen lees ik niet veel positiefs over de standby tijd van de accu, die net als de iPone 3G snel leeg is.

GSA

• Gast
Reactie #772 Gepost op: 03 december 2008 - 13:07:16
Nokia doet waar ze goed in zijn:
http://www.engadgetmobile.com/2008/12/02/nokia-unveils-flagship-n97-phone/

ben erg benieuwd, ziet er heel goed uit imo

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #773 Gepost op: 04 december 2008 - 17:40:44
En de tweede Android phone is in zicht, deze keer van een wat obscure Australische manufactuur: de Kogan Agora.

"Now Kogan has begun selling the Agora online – but it is more expensive than expected at $299 and won't ship until next year. The Agora is a 3G mobile with a touchscreen, QWERTY keyboard, and microSD card slot. A "Pro" model with Wi-Fi, a 2 megapixel camera and GPS costs an extra $100. "

$399 australisch (ong 200 euro, maar daar komt natuurlijk nog de usual import en belastingen bovenop waar we in NL aan gewend zijn) voor een unlocked Androidphone in Blackberry-achtige behuizing met WiFi, 3G en GPS. Sounds nice.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #774 Gepost op: 04 december 2008 - 23:45:45
Iemand hier in het bezit van een Blackberry Storm? if so, wat zijn de ervaringen.

Mediaman

• Gast
Reactie #775 Gepost op: 05 december 2008 - 18:44:58
Net dit duo opgegeven bij de nieuwe baas, dus vanaf januari weer helemaal up-to-date!
- Bellen: Nokia N79, 5 megapixel camera, we gaan posten!
- Mail & Agenda: Blackberry Bold 9000, ik haat het om te bellen met een BB en wil niet 24/7 m'n werk bij me hebben. Veel te groot ook met stappen e.d.

SBT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #776 Gepost op: 11 december 2008 - 19:00:41
gister de nokia 6300 gekocht fijn zakelijk telefoontje en superlicht

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #777 Gepost op: 11 december 2008 - 19:11:35
Gisteren een Nokia E71 besteld. Moet binnekort binnenkomen. Gezien mijn idiote sms gedrag leek mij een fullsize keyboard erg prettig.

niek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #778 Gepost op: 12 december 2008 - 12:22:29
ben erg benieuwd naar je ervaringen, ben van plan de E71 ook binnenkort aan te schaffen!

Mediaman

• Gast
Reactie #779 Gepost op: 12 december 2008 - 13:09:24
ben erg benieuwd naar je ervaringen, ben van plan de E71 ook binnenkort aan te schaffen!

Mijn broer heeft zeer goede ervaringen, goede allrounder.