Auteur Topic: GSM  (834313 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #750 Gepost op: 26 november 2008 - 23:17:51
@Timothy: link

Edit: BiteSMS biedt deze mogelijkheid aan, en is gewoon verkrijgbaar in de Appstore.

Very nice !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #751 Gepost op: 27 november 2008 - 10:11:39
Heb de iPhone al bijna een jaar.. Formaat vind ik geen probleem, draag hem in m'n achterzak of leg hem op m'n bureau.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #752 Gepost op: 27 november 2008 - 23:02:47
Gister ook de Iphone besteld.. ben benieuwd! Iemand hier die hem zakelijk gebruikt, m.b.v. de Microsoft Exchange mogelijkheid?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #753 Gepost op: 27 november 2008 - 23:57:28
Een aantal van mijn klanten wel.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

GSA

• Gast
Reactie #754 Gepost op: 27 november 2008 - 23:59:08
handig is die zoekfunctie in het telefoonboek dan! vooral bij een hele lange telefoonlijst..  [-X

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #755 Gepost op: 28 november 2008 - 00:10:14
handig is die zoekfunctie in het telefoonboek dan! vooral bij een hele lange telefoonlijst..  [-X

Ja reuze handig, gebruik 'm dagelijks.

Vanità - modern tailors

GSA

• Gast
Reactie #756 Gepost op: 28 november 2008 - 00:17:02
vind je het dan niet irritant dat de zoek functie beperkt is tot alleen categorieën, dus de letters van het alfabet, i.t.t een volwaardige zoekfunctie zoals bijv bij nokia?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #757 Gepost op: 28 november 2008 - 00:24:34
vind je het dan niet irritant dat de zoek functie beperkt is tot alleen categorieën, dus de letters van het alfabet, i.t.t een volwaardige zoekfunctie zoals bijv bij nokia?

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt.

Vanità - modern tailors

GSA

• Gast
Reactie #758 Gepost op: 28 november 2008 - 00:31:40
bij de iphone werkt het browsen in je telefoonboek hetzelfde als in een telefoonmap, je klikt de letter aan en zoekt daar verder. Bij nokia wordt al naar het contact gezocht bij het intypen van de naam, een letter van bv de voor of achternaam of een ander detail, of al in je 'home scherm' als je een nummertoets indrukt die geassocieerd wordt met een letter. Bij grote telefoonboeken icm de iphone kan het dus irritant zijn als je bv 50 contacten onder de b hebt staan en dan nog eens moet gaan scrollen.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #759 Gepost op: 28 november 2008 - 00:36:28
Ik vind het jammer dat de iPhone niet de mogelijkheid biedt om contacten te sorteren op land, type of iets dergelijks.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #760 Gepost op: 28 november 2008 - 01:06:44
bij de iphone werkt het browsen in je telefoonboek hetzelfde als in een telefoonmap, je klikt de letter aan en zoekt daar verder. Bij nokia wordt al naar het contact gezocht bij het intypen van de naam, een letter van bv de voor of achternaam of een ander detail, of al in je 'home scherm' als je een nummertoets indrukt die geassocieerd wordt met een letter. Bij grote telefoonboeken icm de iphone kan het dus irritant zijn als je bv 50 contacten onder de b hebt staan en dan nog eens moet gaan scrollen.

Er zit gewoon een zoekfunctie in het telefoonboek, die zoekt op alle elementen die je aanhaalt. Ik zie het probleem niet.

Vanità - modern tailors

GSA

• Gast
Reactie #761 Gepost op: 28 november 2008 - 11:20:07
my bad ik heb niets gezegd, zie dat het verholpen is sinds de firmware update ik loop wat achter dus..

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #762 Gepost op: 28 november 2008 - 13:43:13
Gister ook de Iphone besteld.. ben benieuwd! Iemand hier die hem zakelijk gebruikt, m.b.v. de Microsoft Exchange mogelijkheid?

Ik gebruik de telefoon zakelijk. Heb op het werk Outlook 2007. Synchroniseren van de agenda met Outlook is geen probleem. Beide kanten op werkt het uitstekend. Heb de Outlook mail van mn werk nog niet gekoppeld aan mn iPhone. Zit ik niet echt op te wachten nog. 
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #763 Gepost op: 28 november 2008 - 13:56:18
De GeenStijl lezers hadden hem vast al gezien:
http://www.t-mobileg1.com/

Lijkt mij een zeer leuke telefoon. Mijn abonnement loopt af in maart, wellicht kan ik deze dan combineren met een verlenging.

GSA

• Gast
Reactie #764 Gepost op: 28 november 2008 - 14:04:32
ben benieuwd naar die g1, qua vormgeving vind ik het een beetje karig; het is ook precies hetzelfde als het prototype model. Bovendien lijkt mij het OS wat te jong om volledig van functie te zijn iig mbt tot het aantal beschikbare applicaties.