Auteur Topic: GSM  (834318 keer gelezen)

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: GSM
Reactie #840 Gepost op: 18 maart 2009 - 16:59:03
Fabrix maakt nu ook hardcases voor de iPhone 3G in hun krijtstreep visgraat stofje... Leuk om je iPhone te matchen met je pak? ;)

http://www.iphoneclub.nl/25733/review-fabrix-hardcase-in-krijtstreep-of-denim/

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #841 Gepost op: 18 maart 2009 - 17:40:37
Mooie update trouwens aangekondigd naar 3.0 voor de iphone met onder andere copy-paste ondersteuning, push notificatie, mms en bluetooth (gedeeltelijk).
Overigens ook weer geruchten over een nieuwe iphone die ook in juni gepresenteerd zal worden, tegelijk met deze update voor consumenten.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #842 Gepost op: 18 maart 2009 - 20:56:38
Mooie update trouwens aangekondigd naar 3.0 voor de iphone met onder andere copy-paste ondersteuning, push notificatie, mms en bluetooth (gedeeltelijk).
Overigens ook weer geruchten over een nieuwe iphone die ook in juni gepresenteerd zal worden, tegelijk met deze update voor consumenten.

En vergeet ook niet flash in mobile safari. Klinkt mss niet zo boeiend, maar er zijn nog zo veel websites die flash-only interfaces draaien.
De geruchten over de nieuwe foon kloppen een stuk beter met de productcycle die Apple aanhoudt voor de iPhone dan die iPhone Nano geruchten van vorige keer, dus ben best bereid die te geloven... if so sta ik meteen in de rij om m'n 2G om te ruilen voor een nieuwe. Geen van de overige smartfoons kan me tot nu toe bekoren.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #843 Gepost op: 18 maart 2009 - 21:28:55
Ben wel erg benieuwd naar de Palm Pre.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #844 Gepost op: 18 maart 2009 - 21:47:32

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #845 Gepost op: 18 maart 2009 - 21:48:44
Ik kijk zelf uit naar de Blackberry 9630, looks van de Javelin, toetsenbord van de Bold

http://crackberry.com/blackberry9630review

GSA

• Gast
Reactie #846 Gepost op: 18 maart 2009 - 21:59:11
Hehe

had eigenlijk hetzelfde idee, toen ik de specs van de update las..

ben zelf wel benieuwd naar de HTC Magic

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #847 Gepost op: 28 maart 2009 - 00:07:24
De eerder genoemde GSM van horlogemaker Ulysse Nardin is tentoongesteld op Baselworld. En hij ziet er... mjah.

http://www.uncells.com/Default.aspx

Ik kan er niet zoveel mee.

Mediaman

• Gast
Reactie #848 Gepost op: 28 maart 2009 - 08:26:07
Leuk voor Russen in Marbella.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #849 Gepost op: 28 maart 2009 - 09:16:14
Leuk voor Russen in Marbella.

Allesomvattend!  :)

RLS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #850 Gepost op: 11 april 2009 - 23:27:43
Ik vind 'm wel leuk  :oops:! Beetje kitsch is het wel inderdaad, maar de achterkant ziet er toch wel knap uit.

Ben trouwens 3.0beta software voor de iPhone aan het testen. Zitten een aantal mooie veranderingen al in, maar nog niet heel spectaculair. Blijft wachten op de uiteindelijk release.
Laatst bewerkt op: 11 april 2009 - 23:31:41 door RLS

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #851 Gepost op: 12 april 2009 - 16:54:48
Deze week toch maar aan de iPhone geslagen. Was, en ben eigenlijk nog steeds zeer te spreken over mijn LG Viewty, maar na anderhalf jaar elke nacht op de oplader was deze op. Stap terug met de camera, en dat merk je...  :-k
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #852 Gepost op: 12 april 2009 - 18:27:39
Deze week toch maar aan de iPhone geslagen. Was, en ben eigenlijk nog steeds zeer te spreken over mijn LG Viewty, maar na anderhalf jaar elke nacht op de oplader was deze op. Stap terug met de camera, en dat merk je...  :-k
stap vooruit met het touchscreen though, de Viewty is nou niet echt een topper in kwaliteit en looks

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #853 Gepost op: 12 april 2009 - 18:53:46
stap vooruit met het touchscreen though, de Viewty is nou niet echt een topper in kwaliteit en looks

Word! Al kon ik de 'simpele' looks van de Viewty wel waarderen t.o.v. het overspeelse van de iPhone. Kwaliteit gaat een plusje naar de kant van de iPhone (tot nu toe).
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #854 Gepost op: 12 april 2009 - 19:24:50
Ik ben met mijn 2G iPhone toch wel hard tegen de limieten aan het oplopen, geen GPS, geen 3G, etc... dus ben erg benieuwd of er deze zomer een nieuwe iPhone wordt aangekondigd. Zo ja stap ik meteen over.