Auteur Topic: GSM  (834293 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #675 Gepost op: 02 september 2008 - 17:51:41
Deze heeft als pre een qwerty toestenbord.
Geef mij maar een azerty! :-)

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #676 Gepost op: 02 september 2008 - 21:22:48
Zo belgisch! (en wennen als je, als Ollander, af en toe moet werken in Belgie......)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #677 Gepost op: 02 september 2008 - 21:28:04
Mobiado heeft ook wel exclusive toestellen.

Mocht je enkele duizenden Euros hebben liggen, hoeveel je precies nodig hebt is nog niet bekend, voor een nieuw mobieltje, dan zou je de aanschaf van deze super exclusieve Mobiado Luminoso Lucido kunnen overwegen.

De fabrikant heeft namelijk besloten dat er maar 200 exemplaren, elk met hun unieke nummer, van geproduceerd zullen worden.

Natuurlijk zijn ook hier weer de 'standaard' luxe materialen gebruikt zoals roestvrij staal, crystal sapphire glas en vliegtuig-aluminium.

Verder zijn de specs, zoals dat bij de meeste luxe toestellen het geval is, niet meer dan middelmatig te noemen. Tri-band GSM met 3G, een 2 Megapixel camera, MP3 speler en microSD geheugenkaart optie (max. 2GB) zijn de meest noemenswaardige features.

Bron: Mobile cowboys
Quotidie potest esse ultimo die

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #678 Gepost op: 03 september 2008 - 00:08:14
Ik ben er erg tevreden over. Zou nu alleen gaan voor de touch pro. Deze heeft als pre een qwerty toestenbord.

Ik maak sinds twee weken gebruik van de Touch Pro voor zakelijk gebruik. Echt een super toestel. Met name de sterkere batterij en het toetsenbord zorgen er voor dat je zakelijk met het toestel prima kunt werken. Daarnaast is de geheugenuitbreiding (ik heb er nu een 16 Gb kaartje in zitten) ruim voldoende. Uiteraard ook voorzien van gprs voor pushmail en wat internet gebruik.

Voor de weekends maak ik graag gebruik van de VERTU Ti, kun je alleen mee bellen, maar is wel veel stijlvoller :-)
Stemt rechts en haalt links in

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #679 Gepost op: 04 september 2008 - 10:54:37
ik heb marijn gevolgd en idd gister een qwerty i touch diamond aangeschaft...  lichter dan i phone en sneller...

Mediaman

• Gast
Reactie #680 Gepost op: 04 september 2008 - 19:37:36
Iemand de toestellen van Tag Heuer in het echt gezien en/of gebruikt?

http://meridiist-phone.com/default.asp?idfrom=3

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #681 Gepost op: 05 september 2008 - 15:57:45
Heb sinds gisteren de Blackberry Bold in gebruik - mooi toestel.
Misschien net een tikje te groot, maar prachtscherm en de desktop-overzet-software werkt feilloos, dus binnen 5 minuten aan de praat.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #682 Gepost op: 05 september 2008 - 16:10:55
Via vodafone? Als hij voor tmobile beschikbaar wordt wil ik hem ook gelijk bestellen. Hoe bevalt het internet browsen? Beetje snel en een lekkere resolutie?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #683 Gepost op: 05 september 2008 - 19:57:06
Browsen heb ik nog niet wi-fi geprobeerd en ik zit met KPN op GPRS dus dat scheelt verder niets, maar de resolutie van het scherm is echt super.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #684 Gepost op: 06 september 2008 - 13:27:02
Dat is goed om te horen. Nu nog even wachten tot dat Tmobile de telefoon kan leveren.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #685 Gepost op: 09 september 2008 - 16:21:33
Mag van de baas zelf los een smartphone uitzoeken (moet wel via KPN lopen, zaak heeft contract met KPN). Zit te kijken naar de Apple iPhone 3G, Samsung F480 en de HTC Touch Diamond.

Samsung spreekt me wel aan qua formaat (klein en plat) maar heeft geen WiFi en geen GPS. Wel weer een 5 mega pixel camera (voor zo'n klein ding)!! HTC zit veel op maar lees wisselende verhalen. De ene zeer positief, de ander zeer negatief.

De iPhone spreekt natuurlijk tot de verbeelding, maar levert een hoop gedoe op om die buiten T-mobile aan te schaffen (maar is uiteindelijk wel te doen). Maar, heeft iemand ervaring met het synchroniseren met MS Outlook 2007, het openen van Word en Excel bestanden?

Smartphone vooral nodig voor bellen (joh!), internet, sms, outlook synchroniseren en opslaan/openen van Excel en Word.
Laatst bewerkt op: 09 september 2008 - 16:30:21 door Willeam
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #686 Gepost op: 09 september 2008 - 16:44:52
Openen van pdf's en word files is geen probleem, bewerken is niet mogelijk dacht ik.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #687 Gepost op: 09 september 2008 - 18:03:00
Als je voor een Samsung gaat, neem dan de Omnia, en niet de F480. Dit is echt een volwaardige smartphone, iets waar ik bij de F480 mijn vraagtekens bij zet. Daarnaast heeft de Omnia wel gps en wifi. De diamond bevalt erg goed. Enige nadeel is de batterij. Maar hier loop je me elke smartphone eigenlijk wel tegenaan. Openen en evt bewerken van word, excel ed: probleemloos. Synchroniseren met outlook: ook probleemloos.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #688 Gepost op: 10 september 2008 - 02:13:47
Nokia E71 is volgens mij ook top.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #689 Gepost op: 10 september 2008 - 08:38:14
Marijn, goede tip ja. Zat op youtube wat te kijken naar filmpjes over HTC Diamond etc. en kwam toen ook een vergelijk met die Samsung Omnia tegen. Puur op basis van verstand lijkt dat de beste keuze.

Wel valt op bij de HTC en die Samsung dat het touchsreen niet ideaal is. Soms 3 of 4 keer opnieuw proberen is geen uitzondering terwijl de iPhone uiterst precies en correct reageert.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton