Auteur Topic: GSM  (834305 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #615 Gepost op: 07 juli 2008 - 23:59:02
Citaat van: "gusto napolitano"
Beetje gelul in de ruimte die advertentie van T Mobile je komt gewoon voor lul.Die dingen zijn al lang vergeven aan vrienden familie etc.Met een beetje geluk hebben ze nog wat over.

Dat is inderdaad zo, er wordt daar veel achter gehouden.
Quotidie potest esse ultimo die

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #616 Gepost op: 09 juli 2008 - 21:49:15
In Belgie is koppelverkoop op het gebied van mobiele telefoons wel toegestaan, mits de telefoon ook los verkrijgbaar is. In een simlockvrije versie dan natuurlijk. Door deze wet kun je straks je iPhone ook in Belgie gaan kopen.

Net als in Frankrijk houden ze de prijzen van zo'n losse iPhone natuurlijk behoorlijk hoog, zodat veel mensen alsnog overstag gaan om er een speciaal abonnement bij te nemen. Voor de 8GB versie dien je in Belgie 525 euro neer te leggen. Mocht je echt geen abonnement willen hebben, dan is het wellicht een optie om je iPhone dan maar bij onze buren te kopen. Voor de 16GB versie betaal je 90 euro meer; 615 euro.

Uiteraard hebben ze ook in Belgie speciale abonnementen voor de iPhone. Mobistar biedt versies aan tussen de 30 en 60 euro. Opvallend is dat de Belgen geen gebruik kunnen maken van onbeperkt mobiel internet.

Bron: Pocketinfo.nl
Quotidie potest esse ultimo die

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #617 Gepost op: 10 juli 2008 - 15:22:19

't wordt langzaam aan gezellig in rotterdam.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #618 Gepost op: 10 juli 2008 - 15:40:14
Nerds.  :lol:

Straycat1971

• Bekijk profiel
    • http://www.gadgetpapa.nl
Reactie #619 Gepost op: 10 juli 2008 - 15:59:22
Nog nooit zoveel stijlloze mensen als hierboven gezien op dit forum...

Vooral die slippertjes en spijkerbroek links zorgen er bij mij voor dat ik niet met Ipod gebruikers geassocieerd wil worden.
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others."
Groucho Marx

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #620 Gepost op: 10 juli 2008 - 16:09:49
Citaat van: "Straycat1971"

Vooral die slippertjes en spijkerbroek links zorgen er bij mij voor dat ik niet met Ipod gebruikers geassocieerd wil worden.

Ik zie precies die slippertjes heel erg veel de laatste weken. Ik denk dat de aldi of iets dergelijks nu ook even een partij slippers verkoopt.
Niets zo veranderlijk als de mens

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #621 Gepost op: 16 juli 2008 - 13:42:52
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Straycat1971"

Ik zie precies die slippertjes heel erg veel de laatste weken. Ik denk dat de aldi of iets dergelijks nu ook even een partij slippers verkoopt.

Voor de volgers op mode-gebied: het origineel Birkenstock Gizeh is inderdaad 'in' op dit moment. Wees er snel bij  :wink:
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #622 Gepost op: 17 juli 2008 - 16:47:29
Mn broer loopt al maanden met de i-phone rond. Uit Amerika mee laten nemen. En tja, het is echt een schitterend ding om te zien. De N95 mag dan beter scoren in test maar ziet er niet uit vergeleken bij de I-phone.

Zelf heb ik vorige week deze van de baas gekregen. Lekker klein en plat (9,9 mm)
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

giordana

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #623 Gepost op: 17 juli 2008 - 16:55:13
Citaat van: "adelante"
Er zijn simpelweg geen goede iPhone ripoffs, in elk geval niet als het op bedieningsgemak en snelheid aankomt. Voor de rest blijft 't een telefoon zonder toetsen.

samsung touch wiz al gezien dan??

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #624 Gepost op: 18 juli 2008 - 16:44:57
Bestaande T-Mobile klanten kunnen, als zij nog niet in aanmerking komen voor contractverlenging en al wel minimaal 4 maanden een contract hebben lopen, mbv Lost & Stolen-regeling aan een iPhone komen.  8)

giordana

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #625 Gepost op: 18 juli 2008 - 18:31:55
Binnenkort haal ik een prepaid iphone in belgie, 16 gb zwart uiteraard, belgie verkoopt ze simlock vrij bij mobistar, er wordt gezegd dat er een country-lock op de toestellen zit, dwz da je bijvoorbeeld geen nederlandse sim in een belgisch toestel kan gebruiken, onzin mijn broertje gebruikt deze combinatie al namelijk, en met succes!

maarja ik heb het eerst hem even laten proberen voordat ik een sprong in het diepe maak...

C.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #626 Gepost op: 18 juli 2008 - 18:35:58
Vodafone schijnt een iPhone abonnement te hebben ontwikkeld voor mensen die een iPhone importeren en niet met T-mobile willen bellen.

http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #627 Gepost op: 25 juli 2008 - 16:55:06
Ik spreek geen woord Italiaans, dus voor ons tripje naar Milaan binnenkort maar eens een gratis applicatie voor de iPhone gedownload. Erg handig en leuk om de uitspraak te horen :)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #628 Gepost op: 25 juli 2008 - 17:33:45
En handig ook nog mocht het zover komen  :wink:

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #629 Gepost op: 25 juli 2008 - 19:01:35
Citaat van: "giordana"
Binnenkort haal ik een prepaid iphone in belgie, 16 gb zwart uiteraard, belgie verkoopt ze simlock vrij bij mobistar,
Eventjes wachten dan nog, nieuwe toestellen komen maar mondjesmaat binnen als ik de verhalen op internet zo lees. Of jezelf op een wachtlijst laten zetten...