Auteur Topic: GSM  (834285 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #600 Gepost op: 02 juli 2008 - 00:23:21
Citaat van: "Mr.Barry"
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Waar komt toch die hype vandaan?

Prachtig toch om te zien hoe extreem veel mensen zo'n gadget al willen hebben voor het op de markt is en er een uitgebreide marketingcampagne van start is gegaan. Ze doen het toch maar mooi weer bij Apple.

MadTV - Steve Jobs Parody - i-phone
New MacBook Air Ad (Parody)

Youtube staat er vol mee.
 :)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #601 Gepost op: 03 juli 2008 - 13:09:32
Volgens mij is het niet mogelijk om als T-mobile klant met een lopend abonnement tussentijds over te stappen op een 'iphone-abonnement'. Dat is in bvb de VS wel mogelijk, waar na afloop van lopende contract dat dan ingaat en je dus nu al over een Iphone kan beschikken.
Ze richten zich dus alleen op nieuwe klanten, waar ik had gerekend op dat er ook wel goede overstapmogelijkheden zouden zijn (daarom heb ik nu prive een T-mobile abonnement met waardeloos bereik.)

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #602 Gepost op: 04 juli 2008 - 00:39:38
Citaat van: "Mr.Barry"

Ze richten zich dus alleen op nieuwe klanten, waar ik had gerekend op dat er ook wel goede overstapmogelijkheden zouden zijn (daarom heb ik nu prive een T-mobile abonnement met waardeloos bereik.)

Onzin, het gaat net zo zeer om vernieuwingen van abonnementen als nieuwe klanten. Het schiet voor T-mobile alleen niet zo op om dit te doen.

Overigens: die 40.000 zijn geen reserveringen, maar dat zijn de inschrijvingen op de nieuwsbrief (+- 2 weken terug waren het er zoveel). Bij de T-mobile winkels zijn geen reserveringslijsten, wel kan het zo zijn dat er een aantal iPhones worden achtergehouden voor vrienden/familie. Bij de Belcompany schijnt het zo te zijn dat je je wel in kan schrijven.

Voor de SF-ers die de iPhone 3G willen: ga vrijdagochtend heel vroeg naar een t-mobile winkel of dealer die ze krijgt. Doe je dat niet? Dan moet je sowieso een paar weken wachten voor je je iPhone krijgt.

De prijzen van de abonnementen zijn toch wel erg goed (zeker als je het vergelijkt met de landen om ons heen en de 'normale' abonnementen).

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #603 Gepost op: 04 juli 2008 - 01:03:08
@Alex

Als T-mobile de mogelijkheid voor bestaande klanten had aangeboden om nu een Iphone te kunnen kopen i.c.m. een bijbehorend iphone-abonnement, dat was klantenbinding geweest. En dan was ik nog twee jaar + uitloop lopend contract aan T-mobile verbonden geweest. Mijn vraag is dan ook, waarom zou T-mobile dit niet aanbieden?

Ook kan ik nu na afloop contract een losse 3g gemakkelijk aanschaffen icm eventuele abonnementen van andere providers. Sowieso zal het me niet verbazen als de strategie zal wijzigen in de vorm van een verkoop via meerdere providers (aangezien T-mobile de telefoons nu ook al simlockvrij voor je kan maken).

Ik zie het gewoon als een aanval op Vodafone, waarvoor ze ongetwijfeld veel geld moeten betalen aan Apple. Die klanten zijn denk ik gevoelig voor gadgets als de Iphone, en T-mobile doet nu tegelijkertijd een aanval op de internetabonnementen van Vodafone.

Betreffende jouw statement dat er geen inschrijflijsten zijn: lees de reacties op iphoneclub.nl

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #604 Gepost op: 04 juli 2008 - 11:38:21
Bij T-Mobile is het mogelijk om eenmalig je abonnement vroegtijdig te verlengen en dus een nieuwe GSM uit te zoeken. Als je bij een T-Mobile winkel in Amsterdam langs gaat doen ze er niet moeilijk over, anders gewoon zeggen dat je GSM het heeft begeven en dat je graag een nieuwe wilt + verlenging.

maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #605 Gepost op: 04 juli 2008 - 13:41:23
@ DaanL

Enig idee waar je die houten skins voor een Iphone kunt kopen?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #606 Gepost op: 04 juli 2008 - 13:43:37
Citaat van: "maikel"
@ DaanL

Enig idee waar je die houten skins voor een Iphone kunt kopen?

Hier kan je ze kopen: http://www.miniot.com/miniot/iphone.htm
Quotidie potest esse ultimo die

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #607 Gepost op: 07 juli 2008 - 12:13:55

Mwoah, vrijdag eens rustig kijken of er ergens wat exemplaren voorradig zijn, ga er niet voor naar Rotterdam donderdagnacht :P
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #608 Gepost op: 07 juli 2008 - 21:20:39
@ adelante

Kijk dan wel vrijdagochtend even. Er komen er echt maar heel erg weinig naar Nederland (7000 stuks), met een volgende levering over 4 tot 6 weken.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #609 Gepost op: 07 juli 2008 - 21:39:04
Geinig apparaat, wel jammer van de slechte specificaties, met als ultieme teleurstelling natuurlijk de camera van 2 MP.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #610 Gepost op: 07 juli 2008 - 22:46:50
Citaat van: "Rutger Jan"
Geinig apparaat, wel jammer van de slechte specificaties, met als ultieme teleurstelling natuurlijk de camera van 2 MP.

De camera is ook het enige waar de iPhone onderdoet voor zijn concurrentie. Of weet jij nog een ander iets? Dit is voor mij in ieder geval geen reden om het toestel niet te nemen. Wil ik foto's nemen dan gebruik ik wel een echte camera (met fatsoenlijke lens) , telefooncamera's zijn alleen goed voor een vlugge foto van iets of om ergens een beeld van te krijgen.

En ik bel zowel qua telefoons als camera's ontzettend veeleisend.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #611 Gepost op: 07 juli 2008 - 22:49:28
Batterijduur, batterij gaat erg snel leeg.
Quotidie potest esse ultimo die

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #612 Gepost op: 07 juli 2008 - 23:10:56
Citaat van: "Alex"
Citaat van: "Rutger Jan"

De camera is ook het enige waar de iPhone onderdoet voor zijn concurrentie. Of weet jij nog een ander iets? Dit is voor mij in ieder geval geen reden om het toestel niet te nemen. Wil ik foto's nemen dan gebruik ik wel een echte camera (met fatsoenlijke lens) , telefooncamera's zijn alleen goed voor een vlugge foto van iets of om ergens een beeld van te krijgen.

En ik bel zowel qua telefoons als camera's ontzettend veeleisend.

Als je de N95 en de iPhone vergelijkt volgens het specslijstje op kieskeurig.nl zie je dat de N95 op vrijwel elk gebied net even iets beter is. Neemt niet weg dat de iPhone een prachtig toestel is hoor.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #613 Gepost op: 07 juli 2008 - 23:46:20
Beetje gelul in de ruimte die advertentie van T Mobile je komt gewoon voor lul.Die dingen zijn al lang vergeven aan vrienden familie etc.Met een beetje geluk hebben ze nog wat over.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #614 Gepost op: 07 juli 2008 - 23:55:19
Citaat van: "gusto napolitano"
Beetje gelul in de ruimte die advertentie van T Mobile je komt gewoon voor lul.Die dingen zijn al lang vergeven aan vrienden familie etc.Met een beetje geluk hebben ze nog wat over.

Die 500 zullen wel echt beschikbaar zijn voor mensen die in de rij gaan staan. Zal wel veel media-aandacht opleveren. Alleen speculaties over dat overige shops maar 32 iphones hebben zal, indien waar, zorgen dat er verder zo ongeveer niets beschikbaar is als je geen connectie bij T-mobile hebt.