Auteur Topic: Ogér  (1123027 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #990 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:03:34
Citaat van: "gusto napolitano"
Gelukkig voor jou Rogier :lol:  maar er staan idd wel leuke kleding in.Toen ik hem daarenet zag dacht ik daar gaat weer veel commentaar op komen van de experts alhier.

Mja, ik zal wel in de uitverkoop gaan kijken of er nog wat leuks ligt. :lol:
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #991 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:07:51
topboekje :!:

Napoleon

• Gast
Oger - Deel IV
Reactie #992 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:09:08
het is gewoon altijd een beetje hetzelfde, leg het boekje van vorig jaar maar eens ernaast

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #993 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:09:28
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "gusto napolitano"
Gelukkig voor jou Rogier :lol:  maar er staan idd wel leuke kleding in.Toen ik hem daarenet zag dacht ik daar gaat weer veel commentaar op komen van de experts alhier.

Mja, ik zal wel in de uitverkoop gaan kijken of er nog wat leuks ligt. :lol:
Er zal vast wat voor jou te vinden zijn tijdens de Sale.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #994 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:10:44
Citaat van: "Napoleon"
het is gewoon altijd een beetje hetzelfde, leg het boekje van vorig jaar maar eens ernaast

tja, ze blijven kleding verkopen dus zal altijd wel beetje hetzelfde blijven.. net als de VI/Quote etc.. zal altijd beetje van hetzelfde blijven. Zo ook de inhoud van het Oger boekje..

Napoleon

• Gast
Oger - Deel IV
Reactie #995 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:12:01
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Napoleon"

tja, ze blijven kleding verkopen dus zal altijd wel beetje hetzelfde blijven.. net als de VI/Quote etc.. zal altijd beetje van hetzelfde blijven. Zo ook de inhoud van het Oger boekje..
heb je gelijk in

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #996 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:15:00
Precies Ruby en Napoleon mooi of niet mooi ieder kijkt er wel graag in.Neem maar aan dat ze niet een boekje aanvragen omdat ze het niet leuk vinden.

Napoleon

• Gast
Oger - Deel IV
Reactie #997 Gepost op: 28 maart 2007 - 18:16:30
ik kijk alleen haast nooit meer op van zon boekje en denk bijna nooit; dat MOET ik hebben oid, dat is wel jammer

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Oger - Deel IV
Reactie #998 Gepost op: 28 maart 2007 - 19:55:31
Citaat van: "ruby tuesday"
topboekje :!:

Ik vind het ook gewoon erg goed en mooi!
Qua teksten mogen ze echter inderdaad iets creatiever zijn!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #999 Gepost op: 07 april 2007 - 18:58:18
Normaal stoor ik me niet zo aan de Oger verkopers maar vandaag was het echt diep triest zeg! Werd gewoon achtervolgd door een of ander milfje (ze vroeg ook nog of ik Jacob Cohen kende terwijl ik er een aan had!!!) en overal waar ik stil stond om even te kijken was d'r wel weer iemand om me 'advies' te geven. Zelfde geld voor de RL store!

Weet niet of het komt omdat het zo druk in de stad is vandaag maar als ze dat vaker doen kom ik er niet meer (tenzij sale  :lol: ).

Bij Pauw lekker rustig kunnen kijken zonder gezeik of goedbedoelde adviezen  :!:

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1000 Gepost op: 07 april 2007 - 22:22:01
Op zich zijn de meeste verkopers prima maar sfeer vind ik altijd superhijgerig. Pauw inderdaad veel relaxter. Had van de week nog heen Fray hemd gekocht bij Oger. Wel een tip voor liefhebbers van superslank; zit zelfs een stuk slanker dan bijvoorbeeld Attolini en zit de helft zoveel stof als een Borrelli.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1001 Gepost op: 25 april 2007 - 12:20:12
Citaat van: "Migliore"
Ik vind het ook gewoon erg god en mooi!
Als je sommige teksten goed leest, kan je niet anders dan concluderen dat er niets staat. Het klopt gewoon niet. Of er staat ineens een zin tussen die inhoudt dat het geweldige merk, dat daarboven met het ene na het andere superlatief is geprezen, eigenlijk maar mwah is. Als ik Oger was, zou ik een andere tekstschrijver in dienst nemen. Het is ieder jaar varieren op hetzelfde thema. Weet iemand eigenlijk welk reclamebureau de communicatie voor Oger verzorgt? Kan ik misschien mijn diensten aanbieden. 8)
Oh, en als ik aan god denk, denk ik dus duidelijk niet aan Oger!  :lol:
esus saves, George Nelson withdraws!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Oger - Deel IV
Reactie #1002 Gepost op: 25 april 2007 - 14:41:50
Citaat van: "Alboreto"
Citaat van: "Migliore"
Ik vind het ook gewoon erg goed en mooi!
Als je sommige teksten goed leest, kan je niet anders dan concluderen dat er niets staat. Het klopt gewoon niet. Of er staat ineens een zin tussen die inhoudt dat het geweldige merk, dat daarboven met het ene na het andere superlatief is geprezen, eigenlijk maar mwah is. Als ik Oger was, zou ik een andere tekstschrijver in dienst nemen. Het is ieder jaar varieren op hetzelfde thema. Weet iemand eigenlijk welk reclamebureau de communicatie voor Oger verzorgt? Kan ik misschien mijn diensten aanbieden. 8)
Oh, en als ik aan god denk, denk ik dus duidelijk niet aan Oger!  :lol:

:lol:  :wink: was een sgreifvoutje... is al aangepast!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1003 Gepost op: 23 mei 2007 - 15:26:46
Krijg net het boekje van de limited presale binnen. Ze zijn er weer vroeg bij dit jaar. Ga wel even binnenkort kijken of ze nog wat leuks hebben hangen.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1004 Gepost op: 23 mei 2007 - 15:39:17
Die 'korting' die je krijgt brengt de prijs naar het normale niveau (oftewel wat je ook betaald bij andere winkels)...