Ik ben bang dat ik afscheid moet nemen van Suit Supply als leverancier van mijn shirts. Onlangs 2 shirts gekocht waarvan 1 prima past en ander echt te strak zit om borst en buik. Dat bleek een slim fit te zijn of iets dergelijks. Gisteren Suit Supply bezocht en 90% van de shirts is extra super slim fit bla bla. Boordmaat en mouwlengte is prima voor mij maar ben te dik voor voor te slimme fits.
ik ben juist zeer tevreden over de pasvorm van de superslimfit van susu zit een mooie lijn is goed getailleerd en dat is voor iets jonge jongens zoals ik toch wel fijn.
juist vaak wanneer ik bij een andere zaak een rtw shirt pas is het bij de boordmaat en mouwlengte wel goed alleen kan er rond de taille nog wel een persoon bij.
het enige nadeel van de susu shirts rtw is dat de mouwen wat strak vallen rond de bovenarm maar daar zou de normale man geen last van hebben (bovenarm 44cm).
ik vind het maatwerk voor de shirts wel een beetje onredelijk want je kan voor dat zelfde geld bij andere zaken betere shirts halen