Dan snap jij mij niet Leone. De conversatie over de stijlelementen door oa Swann en Don gevoerd lees ik met dermate interesse en is volledig serieus en ontopic dat het bijzonder storend is en helemaal niets toevoegd aan de discussie op zich.
Daar hebben we gisteren een topic voor geopend en het lijkt mij zinvol deze daar voort te zetten. Verder begrijp ik niet waarom jij Charlie steeds weer in bescherming neemt
Niet iedereen heeft eenzelfde mening of iets wel of niet toevoegt en die is persoonlijk, maar het zou eenieder sieren elkaar in zijn of haar waarde te laten en dat is in dit geval toevallig Charlie, maar mijn respons had dezelfde geweest indien het een ander betrof wiens reactie zo wordt gehonoreerd.
Persoonlijk heb ik weinig moeite met een afwijkende mening al is deze wellicht niet altijd even on topic of wellicht zelfs wat storend, maar daarvoor is het tenslotte een forum nietwaar?
De gevoeligheid bij enkelen als het Lapo of JK betreft is mij al eerder opgevallen en precies om die reden hou ik mij daar verre van door deze niet in een wellicht zelfs treffend vergelijk te betrekken. :-k