Citaat van: "Solitarias"Het lijkt idd wel of half Nederland op S loopt..... ik opteer bij het volgende paar idd voor non-S .....Meen je dat nou?
Het lijkt idd wel of half Nederland op S loopt..... ik opteer bij het volgende paar idd voor non-S .....
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Solitarias"Het lijkt idd wel of half Nederland op S loopt..... ik opteer bij het volgende paar idd voor non-S .....Meen je dat nou?Nou wees maar gerust werd er gisteren gezegd maar nu breekt me het zweet weer uit.
Nou eeehhh.... Deze misschien???[/img]het lukt me niet
Citaat van: "Stijlkoning"Citaat van: "cheukert"Citaat van: "Bachelor"Als ik Brabant rondkijk zie ik alleen figuren op spekzolen rondwandelen en mij raar aankijken als ik met een hoogwaterbroek kom aanzetten..hee, niks mis met mn bordeelsluipers Overigens vind ik C&J vaak mooier dan Santoni's. Ik weet niet hoe het qua kwaliteit ligt, maar heb gewoon een beter gevoel bij C&J. Bij Santoni betaal je waarschijnlijk meer aan marketingIk denk, dat je daar inderdaad een punt hebt. Volgens mij zijn C&J´s van hetzelfde prijsniveau zeker niet minder dan Santoni´s. Wat niet wegneemt dat Santoni wel goede leerkwaliteiten gebruikt. Daar heb je mij in mijn kritiek t.o.v. dit merk ook nooit over gehoord.Blijft voor mij dat ze schoenen met prachtige, klassieke neuzen te vaak afwisselen met schoenen die doorslaan naar bijna een Sjonnie en Anita uitstraling. Dan nog een gouden Rolex of een Bi-color cartier erbij om en je bent helemaal het heertje.... Kan je es een foto opzoeken op het net van een santoni die volgens jou die uitstraling heeft? ik ben heeel erg benieuwd
Citaat van: "cheukert"Citaat van: "Bachelor"Als ik Brabant rondkijk zie ik alleen figuren op spekzolen rondwandelen en mij raar aankijken als ik met een hoogwaterbroek kom aanzetten..hee, niks mis met mn bordeelsluipers Overigens vind ik C&J vaak mooier dan Santoni's. Ik weet niet hoe het qua kwaliteit ligt, maar heb gewoon een beter gevoel bij C&J. Bij Santoni betaal je waarschijnlijk meer aan marketingIk denk, dat je daar inderdaad een punt hebt. Volgens mij zijn C&J´s van hetzelfde prijsniveau zeker niet minder dan Santoni´s. Wat niet wegneemt dat Santoni wel goede leerkwaliteiten gebruikt. Daar heb je mij in mijn kritiek t.o.v. dit merk ook nooit over gehoord.Blijft voor mij dat ze schoenen met prachtige, klassieke neuzen te vaak afwisselen met schoenen die doorslaan naar bijna een Sjonnie en Anita uitstraling. Dan nog een gouden Rolex of een Bi-color cartier erbij om en je bent helemaal het heertje....
Citaat van: "Bachelor"Als ik Brabant rondkijk zie ik alleen figuren op spekzolen rondwandelen en mij raar aankijken als ik met een hoogwaterbroek kom aanzetten..hee, niks mis met mn bordeelsluipers Overigens vind ik C&J vaak mooier dan Santoni's. Ik weet niet hoe het qua kwaliteit ligt, maar heb gewoon een beter gevoel bij C&J. Bij Santoni betaal je waarschijnlijk meer aan marketing
Als ik Brabant rondkijk zie ik alleen figuren op spekzolen rondwandelen en mij raar aankijken als ik met een hoogwaterbroek kom aanzetten..
Nu kun je ook foto's oploaden van schoenen die je zelf draagt.
Citaat van: "Carel"Nu kun je ook foto's oploaden van schoenen die je zelf draagt. Als hij een digitale camera zou hebben...
Ik ben nog steeds er tevreden met mijn Santoni's :
Nou Stijlkoning je kiest de meest lelijke modellen wel uit. Maar lelijke schoenen vind je bij elk merk! Snap dan ook niet echt waarom je Santoni zo de grond in stampt.Prijs/kwaliteit zal best beter kunnen en de maakwijze ook vast wel maar niet iedereen heeft zin om 1000+ euro uit te geven voor schoenen
Citaat van: "Vortex"Nou Stijlkoning je kiest de meest lelijke modellen wel uit. Maar lelijke schoenen vind je bij elk merk! Snap dan ook niet echt waarom je Santoni zo de grond in stampt.Prijs/kwaliteit zal best beter kunnen en de maakwijze ook vast wel maar niet iedereen heeft zin om 1000+ euro uit te geven voor schoenen Zo lijken de laatste Santoni erg veel op deze EG's
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Solitarias"Het lijkt idd wel of half Nederland op S loopt..... ik opteer bij het volgende paar idd voor non-S .....Meen je dat nou?Nou wees maar gerust werd er gisteren gezegd maar nu breekt me het zweet weer uit.Ik had al vreselijke lol bij al dat gekrakeel over Santoni, maar na gusto's opmerkingen kon ik het bijna niet meer droog houden. Ik hoor trouwens nooit iets over Botticelli? Is dat geen mooi alternatief voor santoni?