Ik bedoel er ook niets goeds of slechts mee tegenover van Assem.Ik weet van mij zelf waar ik op moet letten met schoenen.Wil niet zeggen dat ik niet bij Sir Max of Shoes and Shirts kom.
Door de vele berichten, foto's, lofuitingen etc. ben ik er toe overgegaan om een paar santoni's te kopen bij v.d.Assem in Hillegersberg(uitverkoop)
De huisvrouwen in een andere zaak van v.d.Assem (Aert v. Nesstraat) konden alleen zeggen dat Santoni's mooi zijn en goed gemaakt. Na tel. consult bij v.d. Assem of mijn Santoni- boots Blake of goodyear gemaakt zijn. ( Ik wist dat natuurlijk al) moest huisvrouw A, de vraag aan de enige man in de zaak brullen
Op de achtergrond hoorde ik Blake zeggen.Zij zei dat ze in de winkel ook boeken over schoenen ter inzage lagen.
Ongelofelijk vind ik dit.
Als ik in Duitsland ben bemerk ik toch veel meer kennis van zaken in winkels in welke branche dan ook.
Zie ik dit anders dan jullie? Het lijkt in NL. wel meer passen en afrekenen en opzouten, uitzonderingen daargelaten. Over wat nu een dure schoen zo speciaal maakt behalve de prijs en dat hij glimt kan ik beter aan de gemiddelde groenteboer of slager vragen. Het personeel bij v.d.A. kunnen er nog wel bij zegggen dat bepaalde schoenen handgemaakt zijn.
Staat op het kaartje in het Engels( barriere voor hen)
Vraag eens waaraan je dat kunt zien?
Ben benieuwd wat voor antwoord ze ter plekke verzinnen?
Ook in de uitverkoop zijn Santoni's in absolute getallen toch duur.
Hier op stijlforum zijn wij Einsteins t.o.v. de huisvrouwen /zaterdaghulpen
Maar goed, dank zij jullie kom ik er in de sale wel uit
bedankt allen