Om bij twijfel te verifiėren of je met enigszins kundig personeel te maken hebt, uiteraard 
Alleen de opmerking hierboven en niets anders. Ik ben ook nergens op ingegaan.Ik wil niet ten koste van een ander mijn gram/gelijk halen.
Ooit heb ik in een fietsblad gelezen dat dames wat termen moeten weten over onderdelen etc. van een fiets alvorens zij een rijwiel aanschaffen.
Wanneer je wat rondstrooit met jargon word je serieuzer genomen. In dit fietsblad werd vooral door dames geklaagd over de behandeling door de fietshandelaar.
Zo zie ik het met veel dingen. Even kennis controleren. Ik laat verder een ieder in zijn waarde en ga niet in een winkel met mijn beperkte kennis koketteren. Als ik desondanks toch ga kopen moet ik bij miskoop mijzelf verwijten. Ach zo zit ik nu eenmaal inelkaar.
Door de informatie op dit forum en enkele boeken over schoenen van Roetzel en Vass/Molnar (Konemann) ben ik wat wijzer geworden
Ik wil alleen op deze site kwijt dat ik in zoveel winkels veel gebrekkige kennis tegenkom. Kennis van maakwijzen die m.i. bij zo'n duur product er toch wel hoort te zijn. Dit is de schoenenreus niet.
Menno