Auteur Topic: Santoni  (1766476 keer gelezen)

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2100 Gepost op: 14 juli 2006 - 13:27:41
volgens mij nu ik zo ff terug denk, hadden ze wel meer modellen. Denk dat ze wel een model of 10 hebben staan. Maar moet vanavond toch ff met de vriendin naar de stad dus kan nog wel even kijken....

Cyclist

• Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2101 Gepost op: 19 juli 2006 - 19:08:05
Vandaag maar weer eens flink van leer gegaan. Met niets te vergelijken, of het moeten andere Santoni's zijn.

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2102 Gepost op: 19 juli 2006 - 19:34:39
Citaat van: "Cyclist"
Vandaag maar weer eens flink van leer gegaan. Met niets te vergelijken, of het moeten andere Santoni's zijn.

Ik zag ze ook staan in Groningen (ben de naam van de winkel alleen kwijt, maar ze verkopen ook Prada, Tods, enz). Erg mooie schoen! De neus vind ik erg mooi. De foto doet de schoen niet echt recht eigenlijk.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2103 Gepost op: 28 juli 2006 - 15:47:51
ik weet dat er hier wel eens opmerkingen zijn geplaatst bij de kwaliteit van Santoni schoenen.

Ik vroeg me echter af of er bij de mensen die de monks van Santoni per Oger (met dubbele gesp) hebben, ook lieden zijn die problemen hebben met de neus v/d schoen. Volgens mij behoort er iets van versteviging in de toecap te zitten. Die zit er bij mij niet, resultaat is dat de hele neus vol zit met rimpels (foto volgt zeer snel).

Voor de volledigheid, het gaat echt om rimpels voor in de punt, niet de "standaard rimpels"bij het buigpunt van je voet. Deze zijn gebruikelijk en hier heb je ook schoenspanners voor. Verder is de maat ook goed, niet te groot o.i.d.

Wie weet wat te doen? Terug naar de winkel? lijkt me sterk dat ze daar iets kunnen doen.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2104 Gepost op: 28 juli 2006 - 15:53:25
Ik heb alleen het probleem dat bij mijn santoni monks (enkele gesp) aan 1 schoen de neus/punt iets begint in te zakken/verslappen. Maar dat is makkelijk op te lossen door een klein stukje stof (pantykousje of iets dergelijks) erin te stoppen....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2105 Gepost op: 28 juli 2006 - 19:48:27
@Lex
@Patrick Bateman

Heb ook monkstrap van Santoni enkele gesp. Maar gelukkig nog niet jullie probleemje gehad. Jullie zetten de spanners er toch in na elke draagbeurt ?
Where has all the glamour gone?

Jason

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2106 Gepost op: 28 juli 2006 - 22:08:32
Een goede schoenmaker zei ook al tegen mij dat er wel heel erg weinig versteviging in de neus zit van mijn en andere snatoni's. Ik ga ze niet meer kopen i.i.g.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2107 Gepost op: 29 juli 2006 - 18:22:09
Citaat van: "Snob"
@Lex
@Patrick Bateman

Heb ook monkstrap van Santoni enkele gesp. Maar gelukkig nog niet jullie probleemje gehad. Jullie zetten de spanners er toch in na elke draagbeurt ?

Ik zet gewoon steviger af met mijn rechter voet en ook meer met de echte punt (te zien aan de slijtage) hierdoor krijg je een licht daling richting de wreef..... Deze is echter niet waarneembaar als je voet of spanner er in zit...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Santoni - Deel VIII
Reactie #2108 Gepost op: 29 juli 2006 - 21:08:52
Citaat van: "Jason"
Een goede schoenmaker zei ook al tegen mij dat er wel heel erg weinig versteviging in de neus zit van mijn en andere snatoni's. Ik ga ze niet meer kopen i.i.g.

Ik heb nog geen santoni's en dit soort zaken doet mij wel twijfelen. Slijten ze sneller dan andere merken als EG en C&J ?
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2109 Gepost op: 29 juli 2006 - 21:29:44
Heeft iemand enig idee waar ik deze schoen kan krijgen in NL?
En wat mag dat kosten, had zelf een budget in gedachten van 700euro

Rechter schoen uiteraard  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2110 Gepost op: 30 juli 2006 - 01:01:04
Citaat van: "Cornerman"
Citaat van: "Jason"

Ik heb nog geen santoni's en dit soort zaken doet mij wel twijfelen. Slijten ze sneller dan andere merken als EG en C&J ?

...
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VIII
Reactie #2111 Gepost op: 30 juli 2006 - 01:02:10
Citaat van: "Bachelor"
Heeft iemand enig idee waar ik deze schoen kan krijgen in NL?
En wat mag dat kosten, had zelf een budget in gedachten van 700euro

Rechter schoen uiteraard  :D

Pauw verkoopt ze, plaatje is ook van hun website.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2112 Gepost op: 30 juli 2006 - 01:03:17
Dankje Sergio, misschien toch kijken voor een schoen van betere maakwijze   :wink:

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2113 Gepost op: 30 juli 2006 - 10:05:53
Citaat van: "ruby tuesday"
waarom? als jij ze wil is dat toch het belangrijkste..

:wink: Omdat ik misschien een kan krijgen voor 700euro die kwalitatief beter is. Misschien is er een schoen die er op lijkt  :wink:

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2114 Gepost op: 30 juli 2006 - 11:06:23
Deze modellen zag ik bij Sir Max, Eduard de verkoper heeft zelf de linker. Verder zag ik gisteren toen ik daar was een vooraankondiging van zijn nieuwe collectie. Echt heel bijzonder. Volgens mij is er geen andere winkel in Nederland met zo'n mooie collectie als daar.Ik vroeg hem ook naar de "neuzen" van Santoni. Hij wist precies wat ik bedoelde en stelde mij gerust door te melden dat al zijn Santoni's daar geen last van hebben door het simpele feit dat hij alle Santoni's volgens zijn eigen exclusieve specificaties laat maken, dus de allerbeste kwaliteit.Hij schijnt een speciale band/overeenkomst met Santoni te hebben. Hij verkoopt overigens uitsluitend Goodyear gemaakte Santoni's. Ik kocht zelf nog een mooi spiegelmodel Santoni, hij had dezelfde ook in krokodil staan.  :shock: