Auteur Topic: Santoni  (1766476 keer gelezen)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2085 Gepost op: 12 juni 2006 - 14:12:37
Citaat van: "Sergio"
Even als aanvulling, Alberto Bellini zit dus in Eindhoven. :wink: Welke heb je gekocht? Wat vond je van de zaak?

Ik vind de verkoper [ik dacht dat hij de zoon van de eigenaar] nogal vervelend..
Tribula

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2086 Gepost op: 12 juni 2006 - 17:17:15
Citaat van: "JeeWee"
Citaat van: "Huey"
Ik heb afgelopen tijd eigenlijk helemaal geen Santoni meer gekocht. Vind zelf de modellen wat minder mooi worden en ik ben toch echt wel meer dan een beetje teleurgesteld in de kwaliteit.

Vertel... wat bedoel je met een beetje teleurgesteld? Ik vind overigens de modellen prachtig zeker tov van Crocket and Jones.

Grz JeeWee

Gewoon, dat de schoenen na 1.5x dragen uit elkaar vallen.

;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2087 Gepost op: 12 juni 2006 - 17:20:17
Citaat van: "Merlino"
Ik heb afgelopen tijd eigenlijk helemaal geen Santoni meer gekocht. Vind zelf de modellen wat minder mooi worden en ik ben toch echt wel meer dan een beetje teleurgesteld in de kwaliteit.

Vertel... wat bedoel je met een beetje teleurgesteld? Ik vind overigens de modellen prachtig zeker tov van Crocket and Jones.

Grz JeeWee

;)
coudnt agree more, zelfs vB gaan langer mee  :shock:

Huey

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2088 Gepost op: 12 juni 2006 - 17:55:52

Grz JeeWee
Snel watervlekjes en blaasjes, een hak is een keer een beetje los gekomen, deuk in de neus van een van mijn paren die er niet meer uit gaat etc.

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2089 Gepost op: 12 juni 2006 - 17:56:42
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Merlino"

Grz JeeWee

;)
coudnt agree more, zelfs vB gaan langer mee  :shock:

vB= van Bommel? uhm... daar loop ik 3 maanden op en dan kunnen ze de vuilnisbak in. Als dat waar is blijf ik bij Greve
leding maakt de man...

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2090 Gepost op: 12 juni 2006 - 18:06:54
Ik heb ook greve, wel aardige schoen, niet fantastisch, maar heeft wel een rijk kroegverleden achter de rug met de nodige gaten onderhand.
Maar achja, slijten is inherent aan schoenen, dus niet klagen ookal zijn het vB/vL/greve/santoni en weet ik het nog meer

gianni

• Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2091 Gepost op: 12 juni 2006 - 18:40:18
Even als aanvulling, Alberto Bellini zit dus in Eindhoven. :wink: Welke heb je gekocht? Wat vond je van de zaak?

Ik heb een paar gekocht met een schuine vetersluiting erg mooi.
In een mooie bruin tint .
De zaak op zich vind ik erg mooi alleen de meeste schoenen zijn voor mijn portomee veel te duur.

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2092 Gepost op: 12 juni 2006 - 18:40:29
Citaat van: "Napoleon"
Ik heb ook greve, wel aardige schoen, niet fantastisch, maar heeft wel een rijk kroegverleden achter de rug met de nodige gaten onderhand.
Maar achja, slijten is inherent aan schoenen, dus niet klagen ookal zijn het vB/vL/greve/santoni en weet ik het nog meer

Kwaliteit is voor mij een belangrijke eis. In mijn studententijd droeg ik van Bommels. Met mijn bovenmatige postuur (bijna 2 mtr en 115 kg) en een zware loop versleet ik schoenen. 3 maanden was meer de regelmaat. Een winkelier heeft destijds met Greve aangegeven dat die minimaal een jaar mee gingen. Op basis daarvan ben ik bij Greve gebleven. Het italiaanse werk vind ik erg mooi... maar ja wat is die kwaliteit en dan voor iemand van bijna 2 mtr 115 kg en een zware loop. Dat is dus de vraag... Als ik die vraag binnen twee jaar beantwoord dan ziet et er slecht uit  :lol:. DE komende schoenen worden Santoni's.

Grtz JeeWee
leding maakt de man...

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2093 Gepost op: 27 juni 2006 - 21:35:28
Heeft iemand die 'standaard monkstraps' van Santoni (nr. 6144) nog in Amsterdam/Den Haag/Rotterdam zien staan, in cognac gevet
suede?

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VIII
Reactie #2094 Gepost op: 27 juni 2006 - 21:37:10
Citaat van: "gianni"

Ik heb een paar gekocht met een schuine vetersluiting erg mooi.
In een mooie bruin tint .
De zaak op zich vind ik erg mooi alleen de meeste schoenen zijn voor mijn portomee veel te duur.

FOTO`S !!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2095 Gepost op: 27 juni 2006 - 21:47:33
Citaat van: "Penjon"
Heeft iemand die 'standaard monkstraps' van Santoni (nr. 6144) nog in Amsterdam/Den Haag/Rotterdam zien staan, in cognac gevet
suede?

Bij Nolten (Den Haag)hebben ze hem volgens mij staan, moet je even bellen voor de zekerheid!

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2096 Gepost op: 27 juni 2006 - 21:48:53
Citaat van: "Michael"
Citaat van: "Penjon"
suede?

Bij Nolten (Den Haag)hebben ze hem volgens mij staan, moet je even bellen voor de zekerheid!

Thanks ik zal morgen even bellen.

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2097 Gepost op: 13 juli 2006 - 23:23:28
Mocht het hier nog niet bekend zijn...

Bij van Arendonk in Eindhoven is de sale ook weer begonnen en ze hebben er erg leuke kortingen op de Santoni's....zeker 30% zijn dan wel de modellen van afgelopen jaar maar toch.

Ze hebben zelfs wat modellen van vorig jaar staan voor 150 euro met wat lichte beschadiging die je er met wat poetsen wel vanaf krijgt.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2098 Gepost op: 14 juli 2006 - 07:47:22
Hebben ze nog veel staan BigB?

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2099 Gepost op: 14 juli 2006 - 12:44:26
ze hebben denk ik een model of 6 staan waarvan ze er nog wel een aantal hadden..