Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.
Ik overweeg om voor de winter een paar zwarte suede monkstraps van Santoni aan te schaffen. Heeft iemand die toevallig al ergens zien staan?
Citaat van: "Dhr. Lex P"Citaat van: "gusto napolitano"Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.Dat voel ik altijd daar, personeel is totaal niet kundig daar (athans de keren dat ik er was.)heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt... @ Gusto geile schoenen!![/quote]Ben ik het helemaal mee eens!!! Die wil ik ook wel hebben!!! Maar waar kan ik ze kopen???
Citaat van: "gusto napolitano"Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.Dat voel ik altijd daar, personeel is totaal niet kundig daar (athans de keren dat ik er was.)
Ik zag vanmiddag wel 2 paar mooie Santoni schoenen bij van Assem.Een monk en een veterschoen beiden met een donkere neus en verder met een mooie patina.Maarja toen spookte dat Santoni verhaal van Stijlkoning weer door mijn hoofd toen heb ik ze maar niet gekocht.
De schoen rechts op de foto heb ik ook loop er gewoon mee over straat.
heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt... @ Gusto geile schoenen!!
Citaat van: "ruby tuesday"heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt... @ Gusto geile schoenen!!Dat bedoel ik ook, de vriendelijke mevrouwen bemoeien zich wel, maar kunnen geen van mijn vragen goed beantwoorden. Ze kwamen daar niet verder als: "mooie schoenen, en goed voor die prijs" dus tsja..
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Dhr. Lex P"Citaat van: "gusto napolitano"Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.Dat voel ik altijd daar, personeel is totaal niet kundig daar (athans de keren dat ik er was.)heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt... @ Gusto geile schoenen!![/quote]Ben ik het helemaal mee eens!!! Die wil ik ook wel hebben!!! Maar waar kan ik ze kopen???Bij Pauw Stijkoning zijn ze te koop.