Auteur Topic: Santoni  (1766472 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2190 Gepost op: 03 september 2006 - 18:51:50
:lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2191 Gepost op: 03 september 2006 - 18:53:38
Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2192 Gepost op: 03 september 2006 - 18:55:45
Citaat van: "gusto napolitano"
Godelieven en ik voelden ons ook wel een beetje raar( ook wel opgelucht ) bij het verlaten van de winkel.

Dat voel ik altijd daar, personeel is totaal niet kundig daar (athans de keren dat ik er was.)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2193 Gepost op: 03 september 2006 - 18:59:26
Maar voor een stad als rotterdam is het wel leuk die winkel.Ze hebben er wel een mooie collectie santoni daar.Overigens vragen ze er nog personeel las ik in de krant full en part time.

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2194 Gepost op: 03 september 2006 - 19:05:26
Ik overweeg om voor de winter een paar zwarte suede monkstraps van Santoni aan te schaffen. Heeft iemand die toevallig al ergens zien staan?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2195 Gepost op: 03 september 2006 - 19:07:12
Citaat van: "Penjon"
Ik overweeg om voor de winter een paar zwarte suede monkstraps van Santoni aan te schaffen. Heeft iemand die toevallig al ergens zien staan?
Ja bi jvan Assem vanmiddag en Oger ook vanmiddag.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2196 Gepost op: 03 september 2006 - 19:07:28
Bij oger hebben ze veel suede monkstraps, in den Haag athans
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2197 Gepost op: 03 september 2006 - 19:08:45
De schoen rechts op de foto heb ik ook loop er gewoon mee over straat.

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2198 Gepost op: 03 september 2006 - 20:58:23
Thanks voor info, zal binnenkort even naar Oger.

Stijlkoning

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2199 Gepost op: 03 september 2006 - 21:36:03
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Dhr. Lex P"

Dat voel ik altijd daar, personeel is totaal niet kundig daar (athans de keren dat ik er was.)

heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt...

@ Gusto geile schoenen!![/quote]

Ben ik het helemaal mee eens!!! Die wil ik ook wel hebben!!! Maar waar kan ik ze kopen???
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Stijlkoning

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2200 Gepost op: 03 september 2006 - 21:38:00
Ik zag vanmiddag wel 2 paar mooie Santoni schoenen bij van Assem.Een monk en een veterschoen beiden met een donkere neus en verder met een mooie patina.Maarja toen spookte dat Santoni verhaal van Stijlkoning weer door mijn hoofd toen heb ik ze maar niet gekocht.

Ben zeer vereerd, dat mijn bijdragen in ieder geval tot een kritischer klant hebben geleid. Fijn hè zo´n opgelucht gevoel met de centen nog in je zak.... :wink:
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Stijlkoning

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2201 Gepost op: 03 september 2006 - 21:40:47
De schoen rechts op de foto heb ik ook loop er gewoon mee over straat.

Andrea Santoni is wel een leergierig man. Ik verdenk hem ervan dat hij een tolk heeft die hem bijpraat over mijn op- en aanmerkingen op zijn schoenen hier op dit forum. Hij lijkt nl. steeds vaker schoenen te produceren die ik werkelijk prachtig vind. :wink:
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2202 Gepost op: 03 september 2006 - 21:43:37

heb je dat nodig dan als je die schoenen koopt? Ik moet niet een of ander wijf die met prietpraat aankomt...

@ Gusto geile schoenen!!

Dat bedoel ik ook, de vriendelijke mevrouwen bemoeien zich wel, maar kunnen geen van mijn vragen goed beantwoorden. Ze kwamen daar niet verder als: "mooie schoenen, en goed voor die prijs" dus tsja..

Huey

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2203 Gepost op: 03 september 2006 - 21:45:24

@ Gusto geile schoenen!!

Dat bedoel ik ook, de vriendelijke mevrouwen bemoeien zich wel, maar kunnen geen van mijn vragen goed beantwoorden. Ze kwamen daar niet verder als: "mooie schoenen, en goed voor die prijs" dus tsja..

Wat voor vragen heb je dan bij het kopen van een paar schoenen???

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2204 Gepost op: 03 september 2006 - 21:50:13
Citaat van: "Stijlkoning"

@ Gusto geile schoenen!![/quote]

Ben ik het helemaal mee eens!!! Die wil ik ook wel hebben!!! Maar waar kan ik ze kopen???
Bij Pauw Stijkoning zijn ze te koop.