Auteur Topic: Santoni  (1766510 keer gelezen)

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Santoni - Deel VI
Reactie #1440 Gepost op: 17 januari 2006 - 10:45:42
Ik zag op de Santoni site dat ze ook sneaker modellen maken. Nu vindt ik het model 6832 erg mooi.  

Iemand enig idee waar deze te koop is, en wat dit mij gaat kosten ?
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1441 Gepost op: 18 januari 2006 - 11:31:12
Citaat van: "Cornerman"
Ik zag op de Santoni site dat ze ook sneaker modellen maken. Nu vindt ik het model 6832 erg mooi.  

Iemand enig idee waar deze te koop is, en wat dit mij gaat kosten ?

Ik weet niet of het 't model is dat je bedoelt, maar ik was gisteren in Nijmegen en daar verkoopt Tijssen enkele witte sneakers van Santoni. Waren 300 euro meen ik. Overigens hadden ze ook bruine sneakers van Santoni, die normaal 280,- kosten nu met 50%.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1442 Gepost op: 18 januari 2006 - 12:49:33
Net mij santoni's ingelopen in de natte straten van Maastricht, hele mooie oranje onderkant eraf  :( , en het leer is helemaal zwart geworden, aan de voorkant is het als een natte spons omhoog getrokken, geen aanrader dus....

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1443 Gepost op: 18 januari 2006 - 12:55:55
Volgens mij hebben die limited edition Santoni's vaak ook een dubbele leren zool. Niet mooi naar mijn mening, maar wel handig als je zoveel geld voor een schoen neertelt. Dan wil je wel dat het een aantal jaar duurt voordat je naar de schoenmaker moet.

Bij maatschoeisel wordt volgens mij ook relatief vaak voor een wat dikkere zool gekozen om de prijs enigzins te compenseren met duurzaamheid.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VI
Reactie #1444 Gepost op: 18 januari 2006 - 12:57:00
En lelijk dat ik zo'n dikke zool vind... [-X
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1445 Gepost op: 18 januari 2006 - 13:00:22
Citaat van: "Sergio"
En lelijk dat ik zo'n dikke zool vind... [-X

Dat heb ik ook altijd geroepen, maar was bij S&S en daar liet de verkoper een C&J zien met dubbele zool; je ziet er niets van als ie op de grond staat!

Dusja voor de winterdagen en de koude voetjes; ideaal

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1446 Gepost op: 18 januari 2006 - 14:24:44
Citaat van: "Napoleon"
Net mij santoni's ingelopen in de natte straten van Maastricht, hele mooie oranje onderkant eraf  :( , en het leer is helemaal zwart geworden, aan de voorkant is het als een natte spons omhoog getrokken, geen aanrader dus....

Ik kan het niet helemaal voor mezelf uitbeelden... de zwarte vlekken zijn omhoog getrokken?
Dat de toplaag slijt valt helaas niets aan te doen natuurlijk. Sowieso beter want de grip bij nieuwe zolen is nu niet echt optimaal ;)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel VI
Reactie #1447 Gepost op: 18 januari 2006 - 14:27:26
Cederhouten spanners erin en vanzelf laten drogen, komt goed.  Zwarte vlekken is gewoon vocht.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jason

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1448 Gepost op: 18 januari 2006 - 15:25:42
Citaat van: "Guillaume"
Volgens mij hebben die limited edition Santoni's vaak ook een dubbele leren zool. Niet mooi naar mijn mening, maar wel handig als je zoveel geld voor een schoen neertelt. Dan wil je wel dat het een aantal jaar duurt voordat je naar de schoenmaker moet.

Bij maatschoeisel wordt volgens mij ook relatief vaak voor een wat dikkere zool gekozen om de prijs enigzins te compenseren met duurzaamheid.

de loopzool is bij alle modellen even dik en slijt dus bij ieder model net zo snel door. Het verschil in dikte wordt veroorzaakt door kurklagen, dikke binnenzolen etc. Heb ik me laten vertellen.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1449 Gepost op: 18 januari 2006 - 17:49:28
Citaat van: "Fastcruiser"

Ik kan het niet helemaal voor mezelf uitbeelden... de zwarte vlekken zijn omhoog getrokken?
Dat de toplaag slijt valt helaas niets aan te doen natuurlijk. Sowieso beter want de grip bij nieuwe zolen is nu niet echt optimaal ;)

De voorkant van de schoen is wat opgetrokken en daar is de rommel van de straat (niet echt zwart, maar gewoon donkere modder) ook in getrokken. Moeilijk verhaal, post wel even een pic binnenkort

wh00t

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1450 Gepost op: 19 januari 2006 - 00:30:13

De voorkant van de schoen is wat opgetrokken en daar is de rommel van de straat (niet echt zwart, maar gewoon donkere modder) ook in getrokken. Moeilijk verhaal, post wel even een pic binnenkort

Het is niet 'donkerkleurig' maar zijn het geen pekelvlekken? Dat wil ook nog weleens gebeuren, vooral in dit jaargetijde :(

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1451 Gepost op: 19 januari 2006 - 00:56:01
wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje  :D

This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VI
Reactie #1452 Gepost op: 19 januari 2006 - 00:59:13
Ik hou niet zo van boots maar dit is wel ontzettend mooi =P~
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1453 Gepost op: 19 januari 2006 - 01:21:50

Schoenen uit, spanners erin, en op hun zijkant leggen, niet in de buurt van de verwarming. Ik heb het ook regelmatig, kan even duren voor de zolen weer kurkdroog zijn. Ik zou even wat lijnzaadolie erop smeren en laten intrekken.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1454 Gepost op: 19 januari 2006 - 07:40:29
Citaat van: "Rogier"
wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje  :D

ERG fraai idd... aankoopplannen?