Citaat van: "Rogier"wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje zeer lange neus.....
wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje
En dan eindelijk die foto's!
Citaat van: "T4phage"Citaat van: "Rogier"wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje zeer lange neus.....Wel mooi maar je voeten komen maar tot halverwege lijkt me..
Citaat van: "Jason"Citaat van: "T4phage"Citaat van: "Rogier"wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje zeer lange neus.....Wel mooi maar je voeten komen maar tot halverwege lijkt me..is gewoon 6313 toch.. komt door foto dat de neus zo lang lijkt..
Citaat van: "Jason"Citaat van: "T4phage"Citaat van: "Rogier"wat vinden jullie van dit schoentje? Ik vind het wel een mooi dingetje zeer lange neus.....Wel mooi maar je voeten komen maar tot halverwege lijkt me..is gewoon 6313 toch.. komt door foto dat de neus zo lang lijkt.. Heb ook nieuw schoentje gekocht .. model 7228 staat op de doos
konden, dat hoor ik vaker tegenwoordig. Zal over 50 jaar misschien ook wel mogen. Laatst hoorde ik een keer. Hullie konde elkaar ergens van. Mooi werk