Citaat van: "Penjon"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Rogier"@ Jason, bedankt! Het blijft een supermooi schoentje. Maar ik denk niet dat het er in zit om die binnenkort aan te schaffen. Misschien Pauw eens bellen om te vragen hoe lang hij nog leverbaar is...Ik was afgelopen week bij Pauw en hij kwam dus net in hun nieuwe collectie. Denk dat het model nog wel een paar maanden leverbaar is dus.Gelukkig maar, dan gaat hij er nog wel komen denk ik edit: o ja, heb je gezien hoeveel € ?Rogier echt juweeltjes, weet je toevallig wel model nr. dat van Santoni is? Of iemand anders natuurlijk, en heeft iemand die schoenen al in Den Haag of Rotterdam gezien?Nee, ik zou het niet weten. Ik heb ze ook maar van de site van Pauw. Ik ga helemaal plat op de rechterschoen
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Rogier"@ Jason, bedankt! Het blijft een supermooi schoentje. Maar ik denk niet dat het er in zit om die binnenkort aan te schaffen. Misschien Pauw eens bellen om te vragen hoe lang hij nog leverbaar is...Ik was afgelopen week bij Pauw en hij kwam dus net in hun nieuwe collectie. Denk dat het model nog wel een paar maanden leverbaar is dus.Gelukkig maar, dan gaat hij er nog wel komen denk ik edit: o ja, heb je gezien hoeveel € ?Rogier echt juweeltjes, weet je toevallig wel model nr. dat van Santoni is? Of iemand anders natuurlijk, en heeft iemand die schoenen al in Den Haag of Rotterdam gezien?
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Rogier"@ Jason, bedankt! Het blijft een supermooi schoentje. Maar ik denk niet dat het er in zit om die binnenkort aan te schaffen. Misschien Pauw eens bellen om te vragen hoe lang hij nog leverbaar is...Ik was afgelopen week bij Pauw en hij kwam dus net in hun nieuwe collectie. Denk dat het model nog wel een paar maanden leverbaar is dus.Gelukkig maar, dan gaat hij er nog wel komen denk ik edit: o ja, heb je gezien hoeveel € ?
Citaat van: "Rogier"@ Jason, bedankt! Het blijft een supermooi schoentje. Maar ik denk niet dat het er in zit om die binnenkort aan te schaffen. Misschien Pauw eens bellen om te vragen hoe lang hij nog leverbaar is...Ik was afgelopen week bij Pauw en hij kwam dus net in hun nieuwe collectie. Denk dat het model nog wel een paar maanden leverbaar is dus.
@ Jason, bedankt! Het blijft een supermooi schoentje. Maar ik denk niet dat het er in zit om die binnenkort aan te schaffen. Misschien Pauw eens bellen om te vragen hoe lang hij nog leverbaar is...
Graag! Ik hoop niet dat ze veel meer zijn dan €500. Ik denk dat ik ze dan ergens in Februari wel ga halen
Ik ben er vanmiddag special voor door gelopen en ze kosten 475 euro.Ik heb ze aan gehad en ze zien er mooi uit geen probleem met de broekspijp.Overigens ze staan allemaal in de etalage de santoni schoenen.
Citaat van: "Rogier"Graag! Ik hoop niet dat ze veel meer zijn dan €500. Ik denk dat ik ze dan ergens in Februari wel ga halen Ik ben er vanmiddag special voor door gelopen en ze kosten 475 euro.Ik heb ze aan gehad en ze zien er mooi uit geen probleem met de broekspijp.Overigens ze staan allemaal in de etalage de santoni schoenen.
Rogier:Ook niet mis:
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen ik had het over rechtsonder.En die zijn mooi in het echt
Ik heb het over de plaatjes een stukje terug.De schoen met de hoge lip(monkstrap).
Ik dacht dat hij het over de onderste had dus ik zei tegen mijn vriendin kom we gaan even bij Pauw langs om te vragen wat die kosten