Citaat van: "gusto napolitano"Ik dacht dat hij het over de onderste had dus ik zei tegen mijn vriendin kom we gaan even bij Pauw langs om te vragen wat die kosten Schat, ik moet even voor mijn SF vrienden vragen wat een bepaald paar Santoni's kost :
Ik dacht dat hij het over de onderste had dus ik zei tegen mijn vriendin kom we gaan even bij Pauw langs om te vragen wat die kosten
Nou, it comes and goes met Santoni! Vorig seizoen vond ik geen klap aan en dit seizoen heb ik wel 4 paar gezien dat ik mooi vind
Nee hoor, heb gewoon geen geld dus da's simpel
Zo dan, die 7016 gaat er dan echt wel komen in februari!
Kan iemand mij vertellen welk nummer de cognackleurige suede monks van santoni heeft? Iemand een afbeelding? Kan ze namelijk nergens op hun site vinden, en heb ze toch wel degelijk bij S&S gezien.
Weet het nummer niet, wel dat ze rond de 370E kosten. O.a. gusto heeft ze, wellicht wil hij even op de doos kijken voor je.
Thanks!
Citaat van: "Rogier"Zo dan, die 7016 gaat er dan echt wel komen in februari! Ik zou niet te lang wachten Rogier, het is een populair modelletje en voor je het weet zijn ze weg in jou maat
Die Merlino liet zien is de vervanger van die ik heb de 6127 en die is van vier jaar geleden heeft ook een iets kleinere gesp die van mij dan.
Citaat van: "gusto napolitano"Die Merlino liet zien is de vervanger van die ik heb de 6127 en die is van vier jaar geleden heeft ook een iets kleinere gesp die van mij dan.Ach, je moet de schoen gewoon even aan de voet zien om te beoordelen of hij mooi is he