Ik ga dinsdag even langs Pauw (voor het eerst ), en als die 7016 me mooi staan neem ik ze mee! Weet iemand nog goede adresjes in A'dam waar ik kan kijken voor een bijpassende riem rond de €100?
En om nou met een tas van Pauw bij Oger binnen te stappen vind ik ook een beetje ongemakkelijk (karaktertrekje)
Citaat van: "Rogier"En om nou met een tas van Pauw bij Oger binnen te stappen vind ik ook een beetje ongemakkelijk (karaktertrekje) Zie het als een uitdaging voor de verkoper dat hij moet proberen óók wat aan je te verkopen
Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "Rogier"En om nou met een tas van Pauw bij Oger binnen te stappen vind ik ook een beetje ongemakkelijk (karaktertrekje) Zie het als een uitdaging voor de verkoper dat hij moet proberen óók wat aan je te verkopen Of neem een over(jas)tas mee om erover te doen
Dat Pauw en Oger riemen hebben daar twijfel ik niet aan. Maar ook voor €100? De riemen die op de site van Pauw stonden waren allemaal alligator, en toen dacht ik meteen dat alle riemen bij Pauw wel duur zouden zijn. En om nou met een tas van Pauw bij Oger binnen te stappen vind ik ook een beetje ongemakkelijk (karaktertrekje)
Zelfde verhaal, bij Oger vond ik de perfecte riem bij de 6140's. 78E.
Wel al zeker een half jaar geleden hoor!
Mijn riem van Oger valt van ellende uit elkaar, maar is wel dezelfde kleur als mijn schoenen