Auteur Topic: Santoni  (1766509 keer gelezen)

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1515 Gepost op: 22 januari 2006 - 22:44:20
Citaat van: "Nexus"
Een online catalogus met alle Santoni nummers incl. plaatjes zou eigenlijk best handig zijn...

Voel je je geroepen? ;)

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel VI
Reactie #1516 Gepost op: 23 januari 2006 - 02:41:48
Citaat van: "gusto napolitano"
Met deze heb ik ook nog in mijn handen gestaan echt mooi hoor.

Ik vandaag ook! Erg mooi idd....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel VI
Reactie #1517 Gepost op: 23 januari 2006 - 02:43:52
Citaat van: "ruby tuesday"
misschien ga ik er maar eens heen, heb toch andere stukken gelezen over de limitid edition van +2000,-.. snap er weinig meer van..

Vandaag bij Sir Max nog een kroko Santoni van 4300 eur in de handjes gehad.....   :shock:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VI
Reactie #1518 Gepost op: 23 januari 2006 - 09:41:01
Citaat van: "Alboreto"
De boot is genummerd 6673. De maakwijze is goodyear fatte a mano metto oid. Het is zoals Jim al schrijft een Sir Max limited waarbij het gebruikte kalfsleer iets minder jong is dan dat gebruikt in de Santoni Limited lijn. Sir Max heeft het alleenrecht op deze uitvoering, zoals Oger dat heeft met zijn rood gezoolde Santoni's.

DAt rood gezoolde van Oger is niet echt exlusief hoor... Bij S&S in Maastricht zijn de zolen ook heel vaak rood!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1519 Gepost op: 23 januari 2006 - 09:43:37
Citaat van: "Migliore"
De boot is genummerd 6673. De maakwijze is goodyear fatte a mano metto oid. Het is zoals Jim al schrijft een Sir Max limited waarbij het gebruikte kalfsleer iets minder jong is dan dat gebruikt in de Santoni Limited lijn. Sir Max heeft het alleenrecht op deze uitvoering, zoals Oger dat heeft met zijn rood gezoolde Santoni's.

DAt rood gezoolde van Oger is niet echt exlusief hoor... Bij S&S in Maastricht zijn de zolen ook heel vaak rood!!

Vergis je niet tussen de binnenzolen en de buitenzolen :)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VI
Reactie #1520 Gepost op: 23 januari 2006 - 09:49:15
Citaat van: "Jacob"

Oeps, ik had het inderdaad over de loopzool! De binnenzool is gewoon blank leer met een extra S&S stempel!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1521 Gepost op: 23 januari 2006 - 10:09:55
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Huey"
Ik ga voor die bruine suede 6313 per Sartora. Heeft iemand daar een foto van?

Is dat die gespschoen die ik ook heb (in kalfsleer dan)?

Jaja

Ik vond monks verschrikkelijk, maar ben erg blij dat ik deze toch gekocht heb. Zit prima, loopt lekker en vind ze steeds mooier worden :)

ik ook, maar begin er aan te wennen en wil nu ook wel eens een paar proberen, gek he? in het begin vond ik er geen *** aan en nu begin ik ze nog leuk te vinden ook. ik ga wel voor schoenen halfhoog met gesp

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1522 Gepost op: 23 januari 2006 - 10:10:56

ook heel erg lekker met lichte sokken, heb zo al enige paren lichtblauw en roze naar de pietjes gebracht.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Santoni - Deel VI
Reactie #1523 Gepost op: 23 januari 2006 - 11:14:56
Citaat van: "Immanuel"
ook heel erg lekker met lichte sokken, heb zo al enige paren lichtblauw en roze naar de pietjes gebracht.

rotkleur idd, mijn lichtgrijze sokken zijn ook zalmrose geworden
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1524 Gepost op: 23 januari 2006 - 23:40:34
Citaat van: "Solitarias"
misschien ga ik er maar eens heen, heb toch andere stukken gelezen over de limitid edition van +2000,-.. snap er weinig meer van..

Vandaag bij Sir Max nog een kroko Santoni van 4300 eur in de handjes gehad.....   :shock:
Wist niet dat die zo duur was maar er was veel moois te zien.Ik ga er nog een keer langs je weet maar nooit..........niet de croco hoor :lol:

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1525 Gepost op: 24 januari 2006 - 02:29:32
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Solitarias"

Wist niet dat die zo duur was maar er was veel moois te zien.Ik ga er nog een keer langs je weet maar nooit..........niet de croco hoor :lol:

Gelukkig is het niet in Weesp :P

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1526 Gepost op: 24 januari 2006 - 10:25:35
Citaat van: "Napoleon"
En dan eindelijk die foto's!

Erg mooie double monks, alleen vind ik de spanner niet echt goed aansluiten bij het hielstuk!!!

Ik heb erg brede voeten, dus past nooit echt optimaal

Heb je maat xl al? Of zijn dit je L etjes nog?

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1527 Gepost op: 24 januari 2006 - 10:56:13
Nog steeds die L, op een of andere manier zitten ze hier wel strak in; komt door de slanke vorm van de santoni's en de dus minder in de breedte uitrekkende spanners, maar moet nog wel even een paar spanners halen, alleen 40 E per paar, daar kan ik momenteel wel betere dingen mee doen... :wink:

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1528 Gepost op: 24 januari 2006 - 11:41:14
Nog steeds die L, op een of andere manier zitten ze hier wel strak in; komt door de slanke vorm van de santoni's en de dus minder in de breedte uitrekkende spanners, maar moet nog wel even een paar spanners halen, alleen 40 E per paar, daar kan ik momenteel wel betere dingen mee doen... :wink:

€ 40,-? S&S kosten ze € 35,-. Maat XL komt alleen pas eind februari weer binnen.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1529 Gepost op: 24 januari 2006 - 14:51:53
Citaat van: "Niels"

€ 40,-? S&S kosten ze € 35,-. Maat XL komt alleen pas eind februari weer binnen.

Whatever