Citaat van: "Camiceria"Mijn riem van Oger valt van ellende uit elkaar, maar is wel dezelfde kleur als mijn schoenenWaarom valt ie uit elkaar?
Mijn riem van Oger valt van ellende uit elkaar, maar is wel dezelfde kleur als mijn schoenen
Ja weet ik ook niet... suede is gewoon losgegaan van de basis -> zal wel ff een fotootje plaatsen
Citaat van: "Camiceria"Ja weet ik ook niet... suede is gewoon losgegaan van de basis -> zal wel ff een fotootje plaatsenheb ik ook met een riem, die kwam alleen niet bij Oger vandaan
Citaat van: "Marco"Citaat van: "Camiceria"Ja weet ik ook niet... suede is gewoon losgegaan van de basis -> zal wel ff een fotootje plaatsenheb ik ook met een riem, die kwam alleen niet bij Oger vandaanIdem, is echt geen oger exclusive. Ik had het met een riem van Armani.
Iemand toevallig bij vd Assem geweest van het weekend? Ik nog niet namelijk, ben benieuwd of ze al eea aan nieuwe collectie hebben staan. Ben nog wel bij Klijssen geweest (Den Haag). Hadden ze slechts twee nieuwe modellen staan.
Zelfde verhaal, bij Oger vond ik de perfecte riem bij de 6140's. 78E.
DAMN!