Ik ben vanmiddag bij Sir Max geweest en prachtige goodyear-Santoni gekocht met bijpassende riem. Ik viel eerst voor een ander model, maar de verkoper wist mij te overtuigen dat deze minder geschikt was voor mijn voet. Eigenwijs als ik ben, toch geprobeerd. maar hij had gelijk. Wat een vakkennis deze man.Het model dat ik nu heb was zelfs iets goedkoper. Hij heeft mij meteen even uitgelegd wat het verschil is tussen blake en goodyear. Hij verkoopt daar uitsluitend goodyear-Santoni (Sir Max-limited ± €500,-) en Santoni-limited (± €1000,-). Het verschil is, heb ik mij uit laten leggen, alleen het leer, de kleur en de limiteddoos, de maakwijze is hetzelfde. Het leer is het jongste kalfsleer en de Sir Max lijn is iets minder jong. Maar het prijsverschil toch behoorlijk. Nu overweeg ik nog een ander paar erbij te kopen, ik had me toch al voorbereid op een hoger bedrag. Ik ben verschillende winkels binnen geweest op zoek naar Santoni-schoenen, maar bij Sir Max had ik het beste gevoel. Wat een kennis van zaken heeft deze man. Heeft iemand anders al ervaring bij deze zaak? Kan iemand mij nog meer adressen geven van goede schoen/kledingzaken?