Citaat van: "Napoleon"nice rogier vraag me alleen af waarom je al je shirts met dubbele manchetten doen, niet echt fijn lijkt me...zeker niet voor casual shirtsIk vind enkel er wat kaal uitzien, that's all!
nice rogier vraag me alleen af waarom je al je shirts met dubbele manchetten doen, niet echt fijn lijkt me...zeker niet voor casual shirts
v.a. welke maat bestaat er Barba RTW ?
Even als kleine sidenote, Barba RTW bestaat uiteraard wel kleiner maar de meeste winkels kopen het gewoon niet in.
Citaat van: "Sergio"Even als kleine sidenote, Barba RTW bestaat uiteraard wel kleiner maar de meeste winkels kopen het gewoon niet in.Bummer... zeg.. Maatwerk is voor mij echt de enige oplossing om iets passend te krijgen
Om maar even met een flauwe grap te beginnen op de zondagmiddag:
he! ik zie het als de vader van alle shirts
Citaat van: "Camiceria"he! ik zie het als de vader van alle shirts Ik heb er geloof ik nog 2 in bestelling staan.
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Camiceria"he! ik zie het als de vader van alle shirts Ik heb er geloof ik nog 2 in bestelling staan.Ik ook, geloof ik.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Camiceria"he! ik zie het als de vader van alle shirts Ik heb er geloof ik nog 2 in bestelling staan.Ik ook, geloof ik. 't is echt erg, maar ik twijfel echt of ik nog 2 Barba's in bestelling heb staan. Weet in ieder geval nog wel dat ik 3 overhemden bij Shirtmakers heb besteld.