Auteur Topic: Barba di Napoli  (182793 keer gelezen)

Mediaman

  • Gast
Re: Barba di Napoli
Reactie #645 Gepost op: 12 februari 2012 – 10:24:55

Inspirator

  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #646 Gepost op: 12 februari 2012 – 17:41:32
@Fleming: Dandylife-collectie heeft inderdaad erg mooie wassingen. Fit is ook goed.

Emka

  • Gebruiker
  • Berichten: 722
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #647 Gepost op: 09 augustus 2012 – 16:42:54
Ik ben voornemens een gokje te wagen en een Barba shirt te bestellen bij Shopthefinest. Heeft iemand enig idee hoe de shirts van Barba uitvallen? Vergeleken met bijvoorbeeld de Sky Blue hemden van Profuomo of RTW Suit Supply? De denim variant van Profuomo heb ik in maat 38. Iemand?

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #648 Gepost op: 09 augustus 2012 – 17:10:07
Ik heb ้้n keer een Barba besteld bij shop the finest en dat was een US model vermoed ik, aan alle kanten te wijd. Terwijl Barba van Pauw mij perfect past.
The man with style, is the man who can smile

Amadeus

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.442
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #649 Gepost op: 09 augustus 2012 – 17:21:28
Ik heb ้้n keer een Barba besteld bij shop the finest en dat was een US model vermoed ik, aan alle kanten te wijd. Terwijl Barba van Pauw mij perfect past.

Bij de USA modellen van Barba is goed rekening gehouden met de consumptie van Mc Donalds en KFC door het kauwgomkauwende....... volk. :mrgreen:
L'art donne les r่gles ; le go๛t, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Emka

  • Gebruiker
  • Berichten: 722
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #650 Gepost op: 09 augustus 2012 – 22:27:27
Ik heb ้้n keer een Barba besteld bij shop the finest en dat was een US model vermoed ik, aan alle kanten te wijd. Terwijl Barba van Pauw mij perfect past.

mmm, dat klinkt niet echt bemoedigend! Nog anderen met dezelfde ervaring? Geldt dit ook voor de Borrelli en Finamore hemden?

PS001

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #651 Gepost op: 09 augustus 2012 – 22:29:20
Mijnheer Montulet vertelde mij altijd: Barba is voor mij evenwaardig als Borrelli.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #652 Gepost op: 09 augustus 2012 – 22:38:25
Alleen jammer dat Barba zo slecht de afspraken na komt. Reden voor Montulet om nu voor Mazzarelli te kiezen. En dat is weer een stuk beter dan Barba.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #653 Gepost op: 10 augustus 2012 – 09:58:29
Barba zit mij het allerbeste van alle RTW shirts. Gewoon prima every day business shirt, goede prijs/kwaliteit.
The man with style, is the man who can smile

PS001

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
Re: Barba di Napoli
Reactie #654 Gepost op: 14 augustus 2012 – 19:08:51
Alleen jammer dat Barba zo slecht de afspraken na komt. Reden voor Montulet om nu voor Mazzarelli te kiezen. En dat is weer een stuk beter dan Barba.
Ik heb juist hetzelfde meegemaakt bij Montulet. Twee keer Barba besteld, allebei te laat. Mazzarelli was mooi op tijd!
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

jort

  • Gebruiker
  • Berichten: 590
  • Nederlandse Dandy met Italiaanse roots
    • Bekijk profiel
    • Reblog
Re: Barba di Napoli
Reactie #655 Gepost op: 27 mei 2013 – 12:45:03
Nieuwe website is online

http://www.barbanapoli.com/

Scarpa

  • Gebruiker
  • Berichten: 520
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli
Reactie #656 Gepost op: 20 november 2015 – 19:04:54
Hebben jullie ervaring met de black label en de white label, wat zijn de verschillen?

Biturbo

  • Gebruiker
  • Berichten: 240
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli
Reactie #657 Gepost op: 20 november 2015 – 19:07:16
White = full fit
Black = slim fit