Auteur Topic: Barba di Napoli  (193581 keer gelezen)

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli - Deel III
Reactie #585 Gepost op: 19 juli 2007 - 10:45:16
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Carel"
Worden die dan gewoon niet later geleverd Rogier?

Eentje heb ik alsnog laten bestellen, de andere drie niet. Linnen enzo.
Haha toch stom van ze, schuld van Sartoria of van Barba? Blijft beetje italiaanse slag he. Ik had mijn barba toch ook echt als gold label besteld maar hebben ze hem geleverd als normaal label. Roger had nog gekeken en het was toch echt als gold besteld. Komende twee shirts hopelijk dan maar wel gold :)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 19 juli 2007 - 11:25:23
Ik weet niet wiens schuld het is, ik heb Roger en Hans alleen nog over de telefoon gesproken. Als dat ene shirt ergens in september/oktober binnen komt zal ik nog eens informeren of ze zelf enig idee hebben.
This, madame, is Versailles.

Dennis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #587 Gepost op: 21 juli 2007 - 12:24:31
Wil mijzelf na de vakantie gaan verwennen met een Barba shirt :D
Weet iemand waar ik allemaal terecht kan voor MTM? Buiten Sartoria en Pauw.

Kosten zijn toch rond de 220,- voor gold label ?
Welke opties zijn er dan in verwerkt ?
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #588 Gepost op: 21 juli 2007 - 13:23:24
Citaat van: "Dennis"

Bij Montulet in Maastricht !!!
Is voor jou ietsje dichterbij dan die andere twee!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 21 juli 2007 - 18:31:12
Citaat van: "Dennis"

Prijs is geheel afhankelijk van de stof, maar voor rond de 220 kan je best wel wat krijgen.

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 14 augustus 2007 - 21:32:05
Naar aanleiding van dit forum (en vooral dit topic) heb ik vorige week bij ShopTheFinest een linnen Barba-hemd besteld (blossom pink/white). Het was binnen een paar dagen(!) binnen, en oh my God wat is het een mooi shirt! Cucita a mano, duidelijk te zien aan de plooitjes bij de mouwinzet en rugpand, mooie details zoals de B op de gussets, en een fijne pasvorm en passende mouwlengte.
Ik ben er echt superblij mee \:D/, en zit nu alweer te kijken naar meer van dit soort hemden :D. Alhoewel, eerst mijn NvN maar afwachten, misschien dat ik daar eerst nog een hemd bestel.

Hm, ik lurk hier nu een aantal weken, en heb inmiddels een NvN shirt en Kent Wang pocket square en cufflinks besteld, en een Barba shirt, een SBH shirt en een Drykorn broek gekocht. Slecht voor mijn portemonnee, dat SF... :wink:
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 14 augustus 2007 - 21:33:50
Citaat van: "vooghel"
Naar aanleiding van dit forum (en vooral dit topic) heb ik vorige week bij ShopTheFinest een linnen Barba-hemd besteld (blossom pink/white). Het was binnen een paar dagen(!) binnen, en oh my God wat is het een mooi shirt! Cucita a mano, duidelijk te zien aan de plooitjes bij de mouwinzet en rugpand, mooie details zoals de B op de gussets, en een fijne pasvorm en passende mouwlengte.
Ik ben er echt superblij mee \:D/, en zit nu alweer te kijken naar meer van dit soort hemden :D. Alhoewel, eerst mijn NvN maar afwachten, misschien dat ik daar eerst nog een hemd bestel.

Hm, ik lurk hier nu een aantal weken, en heb inmiddels een NvN shirt en Kent Wang pocket square en cufflinks besteld, en een Barba shirt, een SBH shirt en een Drykorn broek gekocht. Slecht voor mijn portemonnee, dat SF... :wink:

Jij moet voor een paar bespoke G&G gaan!  :wink:
Tribula

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #592 Gepost op: 14 augustus 2007 - 21:42:36
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "vooghel"

Jij moet voor een paar bespoke G&G gaan!  :wink:
OK, moet ik alleen eerst even een nieuwe hypotheek afsluiten :P
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #593 Gepost op: 05 november 2007 - 00:15:35
Weet er iemand iets over Buonamassa Napoli shirts? Het schijnt Barba's toplabel te zijn, compleet handgemaakt.

http://www.shopthefinest.com/Buonamassa%20Napoli/

Huey

• Gast
Reactie #594 Gepost op: 05 november 2007 - 00:31:40
Je zegt het precies goed. Barba's toplabel. Mooi spul hoor :)

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 06 november 2007 - 14:40:50
En ik vind Barba Gold Label al prachtig (en prijzig) dus ik zou zelf niet zo snel voor nog hogere kwaliteit gaan. Ik vind gold label prima kwa prijs/kwaliteit. Je krijgt waar je voor betaald vind ik.
Inmiddels heb ik alweer 2 nieuwe MTM's binnen, een witte en een blauw/wit gestreepte. Beide met full cut away.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #596 Gepost op: 04 juni 2008 - 22:43:14
Klopt het dat Barba MTM ongeveer de goedkoopste optie is als je MTM wilt bij een van de beste Italiaanse shirtmakers zoals Borrelli, Lorenzini, Mazzarelli, Finamore et cetera?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #597 Gepost op: 04 juni 2008 - 22:50:30
Vanaf 220 tot 300, ongeveer. Barba is samen met Mazzarelli het goedkoopst van het hogere segment.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #598 Gepost op: 04 juni 2008 - 22:52:43
Dank, ik zag wat aan de late kant enkele posts over de prijzen staan, dus had ik mijn bericht aangepast.

Is er verder nog een goede vergelijking te maken tussen Barba en Mazzarelli qua constructie, details en stoffen?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #599 Gepost op: 05 juni 2008 - 00:05:01
Citaat van: "Rogier"
Vanaf 220 tot 300, ongeveer. Barba is samen met Mazzarelli het goedkoopst van het hogere segment.

NVN BL begint zelfs net onder de 200 dacht ik.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors