Citaat van: "Sergio"Dan dus maximaal 15 euro. Acceptabel, toch?voor velen niet denk ik.. maar ja jij zal t wel weten he?
Dan dus maximaal 15 euro. Acceptabel, toch?
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Sergio"Dan dus maximaal 15 euro. Acceptabel, toch?voor velen niet denk ik.. maar ja jij zal t wel weten he? Ach mensen betalen bij Oger ook fors meer voor hetzelfde dan elders. En Oger is nou niet bepaald van de kleine afnames. Ik vind de winkel en de service belangrijker dan die 15 euro.
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Sergio"Dan dus maximaal 15 euro. Acceptabel, toch?voor velen niet denk ik.. maar ja jij zal t wel weten he? Ach mensen betalen bij Oger ook fors meer voor hetzelfde dan elders. En Oger is nou niet bepaald van de kleine afnames. Ik vind de winkel en de service belangrijker dan die 15 euro.oh ja, ik was t vergeten, jij wilt altijd gelijk hebben..
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Sergio"Dan dus maximaal 15 euro. Acceptabel, toch?voor velen niet denk ik.. maar ja jij zal t wel weten he? Ach mensen betalen bij Oger ook fors meer voor hetzelfde dan elders. En Oger is nou niet bepaald van de kleine afnames. Ik vind de winkel en de service belangrijker dan die 15 euro.oh ja, ik was t vergeten, jij wilt altijd gelijk hebben.. Dacht ik een goede discussie met je te hebben toon jij je van je onvolwassen kant. Zondeik vroeg niet om een discussie met jou, jou enige deelneming in dit verhaal was weer commentaar leveren, alsof je zit te wachten om overal jou alwetendheid te demonstreren
fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen
Citaat van: "Sergio"fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))1 groepsdiscussie met een forum van deskundigendat deskundige lijkt me wel belangrijk
Citaat van: "Mikey Fuoco"Ik vind persoonlijk dat het hier op het forum een beetje ontbreekt aan temperament.Perché venire qua se non ti piace? Meglio che tu vada...
Ik vind persoonlijk dat het hier op het forum een beetje ontbreekt aan temperament.
ontopic dan maar weer
Citaat van: "mr_prak"Citaat van: "Mikey Fuoco"Ik vind persoonlijk dat het hier op het forum een beetje ontbreekt aan temperament.Perché venire qua se non ti piace? Meglio che tu vada...Denk dat hij dat zelf ook niet weet
en merlino; ouwe italiaan, wat is de betekenis?