Auteur Topic: Church's  (87820 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #120 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:17:35
Het is niet voor het eerst dat je hier met een paar schoenen voor gay wordt versleten trouwens en volgens mij is daar nooit eerder een punt van gemaakt.

Mogen die schoenen nog terug trouwens, ben nu wel heel benieuwd.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Church's
Reactie #121 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:22:23
Noem me dan maar ouderwets maar persoonlijke opmeriking met betrekking tot geaardheid of afkomst vind ik niet zo netjes. Ik vind het nogal snel naar homofobie of racisme neigen.
[/quotye]

gekke yank💓
live and let die

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:30:12
 :shock: Wat. Gebeurt. Hier. Allemaal? Amadeus mocht zuigen tot hij z'n mondje vol kwak had, maar nu wordt er ineens moeilijk gedaan om een loos woordje?

guest45

• Gast
Reactie #123 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:40:05
"Ghey" als reactie op een van de eerste posts van een nieuw lid vind ik niet kunnen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:47:16
men is hier altijd uitermate gevoelig om een tikje gay genoemd te worde, hetgeen a/ niet wijst op een sterke sexuele identiteit  b/ nogal ouderwets is.

Ach, van het weekend zelf meegemaakt.
Opmerking in de trant van " die is zo netjes gekleed, dat zal wel een homo zijn." 
Beschouw het maar als een compliment. ;)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 08 oktober 2012 - 15:47:45
Het is niet voor het eerst dat je hier met een paar schoenen voor gay wordt versleten trouwens en volgens mij is daar nooit eerder een punt van gemaakt.

Mogen die schoenen nog terug trouwens, ben nu wel heel benieuwd.

+1

Charlie

• Gast
Reactie #126 Gepost op: 08 oktober 2012 - 17:34:49
Het lijkt me niet dat ghey voor homo staat ofwel?

Maarja, kan alleen maar hier mee eens zijn:

:shock: Wat. Gebeurt. Hier. Allemaal? Amadeus mocht zuigen tot hij z'n mondje vol kwak had, maar nu wordt er ineens moeilijk gedaan om een loos woordje?

Voorwaarts dan maar weer, pikkies.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #127 Gepost op: 12 oktober 2012 - 08:19:31
Noem me dan maar ouderwets maar persoonlijke opmeriking met betrekking tot geaardheid of afkomst vind ik niet zo netjes. Ik vind het nogal snel naar homofobie of racisme neigen.
[/quotye]

gekke yank

Vandaag dan maar wat red white and blue met de 'beruchte' schoenen!

de Roos

• Gast
Reactie #128 Gepost op: 19 oktober 2012 - 16:36:26
Ik wil graag een paar Engelse stappers aanschaffen. Zou ik dan Church nemen of een ander Engels merk zoals Crocket & Jonas of Grenson?

Graag tips!

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 19 oktober 2012 - 16:41:47
Hoe lang is een chinees? Wat is je budget en wat ga je er mee doen?
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 19 oktober 2012 - 16:45:35
Ik wil graag een paar Engelse stappers aanschaffen. Zou ik dan Church nemen of een ander Engels merk zoals Crocket & Jonas of Grenson?

Graag tips!

Rare vraag als eigenaar van een schoenenzaak... Maaruhm als het maar met de juiste riem is?
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #131 Gepost op: 19 oktober 2012 - 17:01:27
Rare vraag als eigenaar van een schoenenzaak... Maaruhm als het maar met de juiste riem is?

:mrgreen:

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #132 Gepost op: 29 oktober 2012 - 09:28:50
Het lijkt me niet dat ghey voor homo staat ofwel?

Het feit dat jij er niet bij nadenkt betekent niet dat je met 'ghey' niet een pejoratief maakt van iemand's geaardheid. Als zodanig vind ik het onbeschoft, niet eens zozeer tegen de poster in kwestie maar in het algemeen (want, zoals de poster zelf al zei, homofoob), en hoe dan ook getuigen van een stuitend gebrek aan class, waar je zelf zo graag mee te koop loopt. Dat je vervolgens nog gaat jammeren dat iemand anders iets vergelijkbaars deed en veel langer mocht doorgaan plaatst je definitief op het niveau derde klas lagere school.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #133 Gepost op: 29 oktober 2012 - 09:58:52
Woensdag 31-10-2012 16:39:03, dan is 'ie er weer.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #134 Gepost op: 29 oktober 2012 - 10:58:41
Het feit dat jij er niet bij nadenkt betekent niet dat je met 'ghey' niet een pejoratief maakt van iemand's geaardheid. Als zodanig vind ik het onbeschoft, niet eens zozeer tegen de poster in kwestie maar in het algemeen (want, zoals de poster zelf al zei, homofoob), en hoe dan ook getuigen van een stuitend gebrek aan class, waar je zelf zo graag mee te koop loopt. Dat je vervolgens nog gaat jammeren dat iemand anders iets vergelijkbaars deed en veel langer mocht doorgaan plaatst je definitief op het niveau derde klas lagere school.

Wat een ghey-gezeur man..

Ook een beetje ghey om zo'n oude post nog weer op te halen..