Auteur Topic: Church's  (83044 keer gelezen)

Charlie

  • Gast
Re: Church's
Reactie #75 Gepost op: 30 december 2011 – 19:36:52
Leuk casual schoentje, Paolo.

Winne2

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.376
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #76 Gepost op: 30 december 2011 – 23:02:02
Ja inderdaad Cesare, dan krijg je een soort van veredelde Clark? ( Dessert shoe )

Ik denk dat je desert bedoelt ;) :)

Anyway, deze heb ik met de crêpezool. Deze zool biedt onvermoede kwaliteiten op (verijsde) sneeuw, namelijk een uitstekende tractie. Na goede behandeling van het suède is dit tegen sneeuw bestand, prima schoen dus voor de echte winter! Overigens al zeker >10 jaar in m'n bezit, betekent dit dat het een pré-Prada model betreft?
TAFKADM

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #77 Gepost op: 31 december 2011 – 17:14:07
Leuk casual schoentje, Paolo.

Mooi.
The man with style, is the man who can smile

Cesare

  • Gebruiker
  • Berichten: 955
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #78 Gepost op: 31 december 2011 – 17:39:29
Inderdaad! Ze liggen al even in de garage te verstoffen: van mijn pre-stijlforum periode, zeg maar... ;-)
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

Paolo

  • Gebruiker
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #79 Gepost op: 31 december 2011 – 19:14:04
Leuk casual schoentje, Paolo.

Dank je Charlie.

Paolo

  • Gebruiker
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #80 Gepost op: 31 december 2011 – 19:23:49
Ik denk dat je desert bedoelt ;) :)

Anyway, deze heb ik met de crêpezool. Deze zool biedt onvermoede kwaliteiten op (verijsde) sneeuw, namelijk een uitstekende tractie. Na goede behandeling van het suède is dit tegen sneeuw bestand, prima schoen dus voor de echte winter! Overigens al zeker >10 jaar in m'n bezit, betekent dit dat het een pré-Prada model betreft?

Inderdaad, DM, jij hebt nog een originele Church. Hoewel het mij sterk lijkt dat er na de koop van Prada grote veranderingen in kwaliteit zijn doorgevoerd.

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #81 Gepost op: 31 december 2011 – 19:45:18
Ja inderdaad Cesare, dan krijg je een soort van veredelde Clark? ( Dessert shoe )

 :lol:




Je bedoelt desert boot, als in 'woestijn'.
(Scuse me, kon 't niet laten... mijn schoolmeestersbloed.)

Maar 't is eigenlijk ook een beetje waar ik moeite mee heb bij dit paar van Paolo: 't is een soort vreemde hybride, en zelf ben ik daar nooit zo van. 't Is vaak zo'n simpel 'design'-truukje, èn er zijn zoveel betere 'winterschoenen', dus waarom zou je van oorsprong woestijnschoenen in de regen gaan dragen, denk ik dan persoonlijk. (Surrie P...)

Trouwens, wel grappig, schiet me nu te binnen, ik had ooit, lang geleden Clarks (benelux) als klant. Toen hoorde ik het verhaal dat ze al jaren klachten krijgen van mensen die met DB's op hun plaat zijn gegaan, altijd in de stad, bij regen. En daar dan overkomen klagen bij de fabrikant. "Die zolen zijn zó glad dat ik ben gefalluh!"
Dat schijnt al sinds de introductie iets te zijn dat mensen overkomt, en één van de 'ouwe' Clarks heeft ooit geroepen "Well, what do you expext? They are bloody desert boots!", hetgeen ze nu –in beleefdere bewoording– nog steeds als standaard antwoord hanteren. Zelfs in het Amerikaanse juridische systeem werkt dat: nomen est omen; je had het kunnen weten!
Laatst bewerkt op: 31 december 2011 – 19:49:43 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Paolo

  • Gebruiker
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #82 Gepost op: 31 december 2011 – 20:55:25
 :lol: ja Heinzelman, daar kan ik wel om lachen! Hij zal best zwaar op de maag liggen.
Mag ik je er overigens wel even op attend maken dat ik geen des(s)ert schoenen heb zoals jij dat in bovenstaande post aangeeft. Ik heb de Ryder III waar een danite zool op zit. Deze zool is vrij grof met een soort van subtiele noppen. Er is dus geen sprake van een spekzool zoals bij Clarks die ik overigens ook af en toe draag. Jij bedoelt waarschijnlijk de Ryder Crepe. In geval van sneeuw glij je met Clarks inderdaad alle kanten op.( Behalve de goede). :D

Charlie

  • Gast
Re: Church's
Reactie #83 Gepost op: 27 januari 2012 – 19:06:58
Na onderhand 4 maanden zijn dan eindelijk mijn Church Sovereign's binnengekomen. Dit was werkelijk veel te lang, maar deze kleur wordt niet standaard gemaakt. Rond december waren ze al klaar, maar ze hadden de verkeerde maat gemaakt. Ze hebben de slippers optijd onderschept. Helaas moest ik nog tot eind deze maand wachten. Uiteindelijk waren ze afgelopen woensdag klaar en vandaag dus binnengekomen.


Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Church's
Reactie #84 Gepost op: 27 januari 2012 – 19:22:38
Heel wat stijvoller dan je rode broek! Mooie aankoop =D>


Paolo

  • Gebruiker
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #85 Gepost op: 27 januari 2012 – 19:25:35
Ziet er goed uit Charlie! Mooie kleur groen.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #86 Gepost op: 27 januari 2012 – 19:46:25
Mooie slipper shoes in een dito kleur Charlie; het wachten waard!
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

RatedK

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #87 Gepost op: 21 maart 2012 – 01:14:26
Na onderhand 4 maanden zijn dan eindelijk mijn Church Sovereign's binnengekomen. Dit was werkelijk veel te lang, maar deze kleur wordt niet standaard gemaakt. Rond december waren ze al klaar, maar ze hadden de verkeerde maat gemaakt. Ze hebben de slippers optijd onderschept. Helaas moest ik nog tot eind deze maand wachten. Uiteindelijk waren ze afgelopen woensdag klaar en vandaag dus binnengekomen.



Those look rad!

guest45

  • Gast
Re: Church's
Reactie #88 Gepost op: 02 augustus 2012 – 14:15:32

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Church's
Reactie #89 Gepost op: 02 augustus 2012 – 19:56:24

Wel aardig; maar i.m.h.o. kunnen zij zich toch beter met het klassieke schoeisel bezighouden.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“