En ondertussen zijn we een 6 jaar verder, tijd vliegt
Ongeveer zes jaar geleden registreede ik mij hier voor de eerst keer, Daarvoor las ik dit forum wel maar reageren deed ik niet
Nu is het blijkbaar opnieuw zeer lang geleden, maar in die 6 jaar las ik wel redelijk frequent
In de afgelopen 6 jaar redelijk wat nieuwe schoenen gekocht en ik begrijp namelijk totaal niet waarom dit merk zo weinig aandacht krijgt op dit forum. Ik kocht reeds meerdere paren en ben er zeer tevreden mee
Zijn het de beste schoenen die ik heb? Dat weet ik niet maar ze behoren imo wel bij de beste. Blijft dat Prada verhaal hun nog steeds parten spelen ?
Mogelijks is er een verschil tussen hun meer 'fashion modellen' en hun custom grade, dat weet ik niet want de fashion lijn kocht ik nog nooit.
Hun custom grade die we vinden tussen laten we zeggen 550 en 600 vond ik echt top.
Moeten zeker niet onder doen voor een C&J, wat mij betreft zelfs niet de hand grade
Een laatste wat ik wou meegeven..... John Lobb
Mogelijks mijn gebrek aan kennis maar hier had ik het gevoel dat je vooral veel extra mag betaken voor de naam
Ik zeg niet dat her geen goede schoen is of was maar voor mijn zeker geen 1400 euro waard
Een C&J aan de helft van de prijs was naar mijn gevoel minstens evenwaardig