Meh dan nog, ik schrijft te klein, te compact en in een hoek van 45 graden, ik gebruik mijn vulpennen bijna nooit dat word onleesbaar, alles kalk ik neer met potlood.Het bespaart wel ruimte in notitieboekjes, schriften etc...
Dat is bijna kunst man. Maar wel mini mini ja als de afmeting van de Moleskine 9 x 14 is. Aanvullend op eerdere discussie: ik werd er gisteren door de archiefbaas op gewezen dat documenten etc. allemaal ondertekend moeten worden met de Bic van de zaak. Niet met vulpen -> niet archiefwaardig (en nu gaat iemand mij vertellen dat er ook archiefwaardige vulpen inkt is).Om veel te schrijven hoef je geen dagboek bij te houden. Ik schrijf veel op het werk. Gebruik een Moleskine (met mn naam in de kaft) die naar elk overleg etc. meegaat en waar ik mn aantekeningen altijd bij de hand heb. Ook wel eens geprobeerd het via de iPad te gaan doen maar Moleskine wint.
Ik schrijf veel op het werk. Gebruik een Moleskine (met mn naam in de kaft) die naar elk overleg etc. meegaat en waar ik mn aantekeningen altijd bij de hand heb. Ook wel eens geprobeerd het via de iPad te gaan doen maar Moleskine wint.
Dat is bijna kunst man. Maar wel mini mini ja als de afmeting van de Moleskine 9 x 14 is.
@E.J. Vulpeninkt vervaagt in de loop der jaren (hangt van inkt af) en loopt vrijwel zeker uit bij nat worden. Om handtekening te zetten gebruiken ze pennen die aan een bepaald keurmerk voldoen. Bic pen voldoet daaraan meen ik. Die handtekening staat er over 100 jaar nog, ook als de dijk 3 keer is doorgebroken in die tijd.