Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027732 keer gelezen)

Loggia

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3540 Gepost op: 04 augustus 2009 - 01:26:32
Nieuw hier! Wel grappig, zo'n nederlandse variant van Style-forum.net  :-D

Mediaman

• Gast
Reactie #3541 Gepost op: 04 augustus 2009 - 08:18:47
Welkom nachtbraker!  :)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
nieuw op forum
Reactie #3542 Gepost op: 04 augustus 2009 - 09:50:02
even voorstellen :
mijn naam is Leon ben "al" 50 en ben sinds kort in het bezit van een in-[en uitloop]kast welke ik verder wil gaan vullen en een beetje info cq. hulp is altijd welkom.
ben zakelijk gezien redelijk gebonden aan toch vooral de engelse stijl, zowel qua kleding als qua schoenen hetgeen ook mijn voorkeur geniet door de pasvorm vanwege mijn 1.96 lang en 96 kg zwaar.
casual ben ik zeer gecharmeerd van de zuid europese mode maar moet opletten bij aanschaf door de maatvoering van deze wat kleinere mensen ;-)
hoop nog e.e.a. te kunnen opsteken van de overige forumleden en wellicht iets terug te doen qua ervaringen ?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3543 Gepost op: 04 augustus 2009 - 10:11:22
Welkom, Leon. Als je iets terug wilt doen, dan denk ik dat veel forummers het leuk zouden vinden als je je schoenencollectie op de foto zet. (Ik lees dat je John Lobb en Berluti draagt, daarvan zijn er hier niet veel.)

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3544 Gepost op: 04 augustus 2009 - 10:42:16
Welkom, Leon. Als je iets terug wilt doen, dan denk ik dat veel forummers het leuk zouden vinden als je je schoenencollectie op de foto zet. (Ik lees dat je John Lobb en Berluti draagt, daarvan zijn er hier niet veel.)

dank Jesper, ik zal binnenkort mijn best doen en mijn fototoestel ter hand nemen, maar ik moet eerst oefenen ermee tijdens ons komende weekje vakantie, zodat ik nadien wellicht beter[re] foto's kan maken voor dit forum :-)
ben vanwege mijn niet doorsnee voetjes al jong? via van Lier/van Bommel/Noble Blue bij de betere [en duurdere] merken aangekomen uit zowel engeland als italie/spanje/frankrijk welke ze zelf pas maken voor mij :-)
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3545 Gepost op: 04 augustus 2009 - 11:13:27
Welkom, Leon.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3546 Gepost op: 04 augustus 2009 - 12:30:46

inmiddels op kantoor nog een afbeelding van mijn berluti's op mijn schijf gevonden en als avatar toegevoegd; stiekum zijn dit toch mijn favo's zelfs nog boven mijn overige JL's   :-$
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3547 Gepost op: 04 augustus 2009 - 12:31:14
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3548 Gepost op: 04 augustus 2009 - 13:51:31
hoop nog e.e.a. te kunnen opsteken van de overige forumleden en wellicht iets terug te doen qua ervaringen ?
Welkom, Leon!
En dat terugdoen gaat je al heel goed af, als het om je schoen-bijdragen gaat, dus je bent al snel geassimileerd :-) [of moet ik U zeggen tegen een 50-jarige?].

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #3549 Gepost op: 04 augustus 2009 - 21:47:44
Welkom !
"Greed is good"

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3550 Gepost op: 05 augustus 2009 - 09:51:21
Welkom, Leon!
En dat terugdoen gaat je al heel goed af, als het om je schoen-bijdragen gaat, dus je bent al snel geassimileerd :-) [of moet ik U zeggen tegen een 50-jarige?].
Bedankt Paul,

Vous-toyeren lijkt mij in mijn geval zeker niet nodig (ondanks de leeftijd ;-)
Je bent tenslotte zo oud als men zich voelt en daar heb ik nog geen enkele hinder van :-)
Ik ben een liefhebber van schoenen, vandaar mijn duidelijke voorkeur hiervoor en wat uitgebreidere [relatief gezien uiteraard]kennis hiervan.
Ben er van overtuigd dat schoenen wellicht het belangrijkste [onder]deel vormen van elke outfit [zowel zakelijk als prive] omdat de kleding slechts ter bedekking is van..... en schoenen je de gehele dag [zo aangenaam mogelijk] moeten "dragen".
Kan dan ook aangeven dat ik beduidend meer uitgeef aan schoeisel dan aan pak[ken] en/of overige kledingstukken.

„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3551 Gepost op: 05 augustus 2009 - 09:56:45
"vousvoyeren" ;)

Welkom aan alle nieuwe leden van de afgelopen tijd.

P. Bateman

• Bekijk profiel
Reactie #3552 Gepost op: 05 augustus 2009 - 10:49:58
even voorstellen,
Ben een begin vijftiger (effectief dus nog voor de 55) die om de een of andere vreemde reden de kwaliteit van kleding steeds belangrijker ga vinden. Belangrijk in de zin van: liever één Ralph Lauren shirt uit de purple label serie dan drie uit de Polo-serie. Weet niet in hoeverre dit 'vloeken in de kerk' is aangezien er op dit forum heel veel Italiaans rondzweeft maar een RL purple label is echt zo gek nog niet. Werkzaam als manager bij een overheidsministerie met als grootste zwakte dat ik nogal culinair ben ingesteld waardoor er nog al eens gevarieerd wordt in maatvoering. Mijn kledingkast bevat o.a. namen als Paul Smith, Ermenigildo Zegna, Barba Napoli, Incotex, Armani en de reeds genoemde RL-PL.
Hoop hier veel inspiratie op te doen.
Aan een ieder die dit leest; een fijne dag toegewenst!

PS. Mijn identificatie met P.Batemen (American Psycho) betreft alleen de kleding en voorliefde voor visitiekaartjes, van al dat andere heb ik geen last.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3553 Gepost op: 05 augustus 2009 - 11:00:17
welkom :-)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Roy1970

• Bekijk profiel
Reactie #3554 Gepost op: 05 augustus 2009 - 11:14:07
Hallo, Roy hier, 38 jaar en werkzaam als accountmanager. Woon zelf in Zaandam en af en toe in Apeldoorn. Vader van Kevin (14 jaar) die ook op SF zit.