Welkom Orno, Maarten en Rodney,
Ben zelf ook nieuw lid en heb een paar posts geplaatst. Ik weet niet of het nog nodig is om me voor te stellen, volgens mij heb ik me al aardig geďntroduceerd. Allez, ik ben 22 jaar oud, woon in Utrecht en ben student aan de Rietveld Academie. Heb 3 jaar Duits in Utrecht gestudeerd en čen eventuele carričre op dat gebied verruild voor een (nog veel eventueler) kunstenaarsschap. Mijn geld wordt gespendeerd aan onder meer kleding, maar ook koop ik geregeld (antiquarische) literatuur en zo nu en dan wat curiosa. Qua stijl ben ik voornamelijk klassiek georiënteerd, houd ik van een wat smallere snit en als het kan getailleerd (ben 1.70 en bepaald niet breed). Naast de gerenommeerde Italiaanse merken zie ik ook graag kleding van Britse makelij, denk Barbour, Harris en country wear, alhoewel dat tot nog toe helaas bijna altijd bij het zien gebleven is (het past me allemaal niet). Naast de hedendaagse betere mode schaf ik ook geregeld kledingstukken uit het verleden aan. Inspiraties vormen onder meer het fin-de-sičcle en de jaren van de Great Depression. Geen roleplaying, noch uit de hand gelopen romantiek en meer van dien aard, maar een algemene interesse in deze stijlen en periodes zijn aanleiding hiertoe geweest. Hoop hier nog veel te weten te komen op modekundig gebied, hoe dan ook altijd mooi meegenomen.