Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027742 keer gelezen)

R.Guthman

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3300 Gepost op: 24 april 2009 - 12:53:34
Ik vroeg me al af waar die "Nieuw topic" knop was :-s

Vanavond ga ik even een uitgebreide post maken.

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3301 Gepost op: 24 april 2009 - 12:59:33
Welkom
Het meervoud van lef is leven

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3302 Gepost op: 25 april 2009 - 09:08:00
Welkom....benieuwd naar je uitgebreide post :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3303 Gepost op: 25 april 2009 - 09:17:23
Welkom R.Guthman! Doordat nieuwe leden niet direct een nieuw topic kunnen maken, proberen we het hier een beetje overzichtelijk te houden. Over bijna alles is namelijk wel een bestaand topic te vinden. ;)

Des Esseintes

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3304 Gepost op: 26 april 2009 - 12:30:27
Welkom Orno, Maarten en Rodney,

Ben zelf ook nieuw lid en heb een paar posts geplaatst. Ik weet niet of het nog nodig is om me voor te stellen, volgens mij heb ik me al aardig geďntroduceerd. Allez, ik ben 22 jaar oud, woon in Utrecht en ben student aan de Rietveld Academie. Heb 3 jaar Duits in Utrecht gestudeerd en čen eventuele carričre op dat gebied verruild voor een (nog veel eventueler) kunstenaarsschap. Mijn geld wordt gespendeerd aan onder meer kleding, maar ook koop ik geregeld (antiquarische) literatuur en zo nu en dan wat curiosa. Qua stijl ben ik voornamelijk klassiek georiënteerd, houd ik van een wat smallere snit en als het kan getailleerd (ben 1.70 en bepaald niet breed). Naast de gerenommeerde Italiaanse merken zie ik ook graag kleding van Britse makelij, denk Barbour, Harris en country wear, alhoewel dat tot nog toe helaas bijna altijd bij het zien gebleven is (het past me allemaal niet). Naast de hedendaagse betere mode schaf ik ook geregeld kledingstukken uit het verleden aan. Inspiraties vormen onder meer het fin-de-sičcle en de jaren van de Great Depression. Geen roleplaying, noch uit de hand gelopen romantiek en meer van dien aard, maar een algemene interesse in deze stijlen en periodes zijn aanleiding hiertoe geweest. Hoop hier nog veel te weten te komen op modekundig gebied, hoe dan ook altijd mooi meegenomen. 
Hony soit qui mal y pense

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3305 Gepost op: 27 april 2009 - 17:19:32
Welkom

SNDRFKKS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3306 Gepost op: 29 april 2009 - 10:31:41
Goedenmorgen,

Mijn naam is Sander en ik zal waarschijnlijk een van de jongste hier zijn. Ik ben 17 jaar, 18 juni zal ik 18 worden. Hoeveel dassen, colbertjes, blazers, pantalons, schoenen en overhemden ik heb, verveel ik jullie niet mee. Ik draag over het algemeen een overhemdje met een colbertje erover heen, boven een nette jeans en nette sneakers. Elders in mijn kast vind je het e.e.a. aan dassen, en alle andere dingen die ik net bewust niet heb opgenoemd, haha.

Ik doe dit jaar nog geen eindexamen omdat ik 3 jaar geleden heb gedoubleerd. Andere dingen waar ik me veel mee bezig houd zijn mijn werk (horeca), uitgaan en sport.

Lees trouwens al een tijdlang mee op dit forum, maar vandaag toch maar eens geregistreerd om mijn mening te kunnen ventileren. ;-)

Groetjes, Sander
"Champagne, in times of victory we deserve it, in times of defeat we need it." - Winston Churchill

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3307 Gepost op: 29 april 2009 - 15:41:03
Welkom Orno, Maarten en Rodney,

Ben zelf ook nieuw lid en heb een paar posts geplaatst. Ik weet niet of het nog nodig is om me voor te stellen, volgens mij heb ik me al aardig geďntroduceerd. Allez, ik ben 22 jaar oud, woon in Utrecht en ben student aan de Rietveld Academie. Heb 3 jaar Duits in Utrecht gestudeerd en čen eventuele carričre op dat gebied verruild voor een (nog veel eventueler) kunstenaarsschap. Mijn geld wordt gespendeerd aan onder meer kleding, maar ook koop ik geregeld (antiquarische) literatuur en zo nu en dan wat curiosa. Qua stijl ben ik voornamelijk klassiek georiënteerd, houd ik van een wat smallere snit en als het kan getailleerd (ben 1.70 en bepaald niet breed). Naast de gerenommeerde Italiaanse merken zie ik ook graag kleding van Britse makelij, denk Barbour, Harris en country wear, alhoewel dat tot nog toe helaas bijna altijd bij het zien gebleven is (het past me allemaal niet). Naast de hedendaagse betere mode schaf ik ook geregeld kledingstukken uit het verleden aan. Inspiraties vormen onder meer het fin-de-sičcle en de jaren van de Great Depression. Geen roleplaying, noch uit de hand gelopen romantiek en meer van dien aard, maar een algemene interesse in deze stijlen en periodes zijn aanleiding hiertoe geweest. Hoop hier nog veel te weten te komen op modekundig gebied, hoe dan ook altijd mooi meegenomen. 

Welkom, mooi verhaal. Hoop dat je nog eens foto's plaatst waarop je kleding uit het fin-de-siecle draagt.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3308 Gepost op: 29 april 2009 - 16:22:13
Goedenmorgen,

Mijn naam is Sander en ik zal waarschijnlijk een van de jongste hier zijn. Ik ben 17 jaar, 18 juni zal ik 18 worden. Hoeveel dassen, colbertjes, blazers, pantalons, schoenen en overhemden ik heb, verveel ik jullie niet mee. Ik draag over het algemeen een overhemdje met een colbertje erover heen, boven een nette jeans en nette sneakers. Elders in mijn kast vind je het e.e.a. aan dassen, en alle andere dingen die ik net bewust niet heb opgenoemd, haha.

Ik doe dit jaar nog geen eindexamen omdat ik 3 jaar geleden heb gedoubleerd. Andere dingen waar ik me veel mee bezig houd zijn mijn werk (horeca), uitgaan en sport.

Lees trouwens al een tijdlang mee op dit forum, maar vandaag toch maar eens geregistreerd om mijn mening te kunnen ventileren. ;-)

Groetjes, Sander

Welkom Sander..........pics please

SNDRFKKS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3309 Gepost op: 29 april 2009 - 17:16:51
Welkom Sander..........pics please

Ja das is mager geknoopt en te los, maar hey, ik stond in de kroeg na een schoolfeest!  :-#
"Champagne, in times of victory we deserve it, in times of defeat we need it." - Winston Churchill

Sirbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3310 Gepost op: 29 april 2009 - 17:21:49
Welkom :-D

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3311 Gepost op: 29 april 2009 - 19:26:15
Gezicht
Ja das is mager geknoopt en te los, maar hey, ik stond in de kroeg na een schoolfeest!  :-#

En een pluske verdiend :-)
nogmaals welkom

J. Accuse

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #3312 Gepost op: 04 mei 2009 - 17:45:33
Hallo SF'ers,

Enkele maanden bezoek ik dit forum al en vandaag heb ik maar besloten een account aan te maken. Ik kijk hier vooral rond om meer te leren over kleding van de "echte fijnproevers".
Ik ben op het moment 17 jaar oud en zal dit jaar eindexamen gymnasium doen (nog maar 2 weekjes). Op het gebied van kleding ben ik dus nog een beetje een groentje.

Groet,

J. Accuse

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3313 Gepost op: 04 mei 2009 - 18:59:44
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3314 Gepost op: 04 mei 2009 - 19:08:14
Welkom op het forum, allemaal.