Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027662 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3090 Gepost op: 29 december 2008 - 16:58:30
Welkom, Bert. Jij moet eens met Willeam praten: ook een Toonder- en 2CV-fan.

jufjo

• Bekijk profiel
    • Club Interbellum
Reactie #3091 Gepost op: 31 december 2008 - 01:10:59
Geachte heeren,

Het was mij niet geheel duidelijk of dames ook welkom zijn op dit forum, ik hoop dus dat ik welkom ben.
Zelf kleed ik me alleen nog maar in jaren 30-40 kleeding, ik heb een nostalgistische of neo-traditionalistische levensstijl.
Ik ben de oprichtster van Club Interbellum, hopelijk kan ik het een en ander toevoegen aan de gesprekken op dit forum.
Hoogachtend,
Juffrouw Jo
Neo Traditionalist in Extremis
Lid van Club Interbellum

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3092 Gepost op: 31 december 2008 - 01:15:47
Geachte heeren,

Het was mij niet geheel duidelijk of dames ook welkom zijn op dit forum, ik hoop dus dat ik welkom ben.
Zelf kleed ik me alleen nog maar in jaren 30-40 kleeding, ik heb een nostalgistische of neo-traditionalistische levensstijl.
Ik ben de oprichtster van Club Interbellum, hopelijk kan ik het een en ander toevoegen aan de gesprekken op dit forum.
Geachte vrouwe,

Dames zijn zeer welkom op dit forum! Wees welkom en geniet.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3093 Gepost op: 31 december 2008 - 02:08:07
Geachte heeren,

Op dit moment zul je nog niet veel vrouwelijke mede-stijlforummers tegenkomen, hopelijk komt daar in 2009 verandering in. Misschien komt Godelieven nog zo nu en dan posten?
Welkom in ieder geval!

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3094 Gepost op: 31 december 2008 - 10:56:01
Geachte heeren,

Welkom, als ik het goed heb is er nog een ander mannelijk lid dat heel erg geïnteresseerd is in het Interbellum en in de jaren 30-40.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3095 Gepost op: 31 december 2008 - 11:02:32
Ik denk dat Retrogek mevrouw Jo getipt heeft.

DJ

• Bekijk profiel
Reactie #3096 Gepost op: 01 januari 2009 - 11:35:47
Goedemorgen allemaal en de beste wensen voor 2009! Na op dit forum terecht gekomen te zijn middels een google zoekactie over hoe ik het beste mijn gevlamde schoenen zou kunnen poetsen lees ik nu sinds een weekje of twee zo af en toe mee op dit forum. Vooralsnog gaat zo´n 70 procent van de informatie hier bij mij de pet te boven en van 25 procent snap ik geen ene jota  :wink: houden we dus zo´n slordige 5 procent over waarvan ik meen verstand te hebben. Ik houd het dus voorlopig maar even op lekker meelezen, maar mocht ik ooit de drang om iets te plaatsen niet kunnen onderdrukken dan heb ik me bij deze, zoals het de goed sier betaamt, aan jullie geïntroduceerd

Ik ben DJ hetgeen mijn initialen zijn en met plaatjes draaien dus niets van doen heeft, ben 30 jaar en woonachtig in Utrecht. Ik ben hier terecht gekomen dankzij mijn voorliefde voor schoenen : Een eeuwigheid geleden begonnen met de standaard van Lier´s en na redelijk wat paren daarvan afgetrapt te hebben met het wijzer der jaren en daarbij behorende ´zuinigheid´ en verantwoordelijkheids gevoel overgestapt op van Bommels en uiteindelijk terecht gekomen bij Crockett and Jones en recentelijk de wat meer uitgesproken Italiaanse modellen aan het arsenaal toegevoegd.

Na wat topics te hebben gelezen op deze site ben ik tot de conclusie gekomen dat in naast mijn interesse voor schoenen tevens een brede interesse voor andere accessoires en de fijnere zaken in het leven  met de leden op dit deel hetgeen mij heeft doen besluiten om hier: lid te worden, met enige regelmaat eens langs te surfen en mijzelf te introduceren aan jullie.
Laatst bewerkt op: 01 januari 2009 - 13:39:47 door DJ

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #3097 Gepost op: 01 januari 2009 - 12:06:35
Welkom D.J.  (DirkJan ??)

Wellicht leuk om een paar foto's van je schoenen te posten in de daarvoor bestemde topics...!

Bijvoorbeeld hier:  [KLIK]
Laatst bewerkt op: 01 januari 2009 - 12:08:19 door Migliore
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Mediaman

• Gast
Reactie #3098 Gepost op: 01 januari 2009 - 13:12:31
Welkom DJ!

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3099 Gepost op: 01 januari 2009 - 15:13:00
Inderdaad, welkom!

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3100 Gepost op: 03 januari 2009 - 15:58:08
Hallo,
Na een tijd lang lezen is het toch eens tijd geworden om me te registreren. Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar op een gegeven moment kwam ik op dit forum en ben ik maar een beetje blijven hangen.
Nou goed, ik ben 20 jaar, momenteel derdejaars student Nederlands recht aan de Universiteit van Tilburg. In mijn vrije tijd zijn films mijn grote passie, met daarnaast muziek (zowel actief als passief) als belangrijk tijdverdrijf.

Wat kleding betreft ben ik nog vrij nieuw in 'het wereldje', dus ik heb nog vrij veel te leren en zal ik het de eerstkomende tijd voornamelijk bij het lezen van dit forum houden, wellicht met zo nu en dan een post. Toch zijn mijn ogen in mijn tijd op het forum redelijk geopend en kom ik er steeds stukje bij beetje achter wat kan en wat niet, met name op het gebied van de klassieke herenkleding wat ik altijd toch erg mooi heb gevonden. Helaas is mijn maat nogal vreemd en is maatwerk momenteel wat aan de prijzige kant voor me, dus het opbouwen van een mooie garderobe zal waarschijnlijk iets langzamer gaan dan gewenst, maar goed, met wat geduld moet het lukken.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3101 Gepost op: 03 januari 2009 - 16:02:37
Hehe welkom,

Wat speel je?

Niets zo veranderlijk als de mens

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3102 Gepost op: 03 januari 2009 - 18:17:43
Welcome alle nieuwe leden van de maand December.

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3103 Gepost op: 03 januari 2009 - 20:18:11
Hehe welkom,

Wat speel je?

Gitaar. Meestal elektrisch, soms akoestisch.

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #3104 Gepost op: 03 januari 2009 - 20:27:02
Welkom, als ik het goed heb is er nog een ander mannelijk lid dat heel erg geïnteresseerd is in het Interbellum en in de jaren 30-40.

?

Het is toch Vrouwe Jo en Heere Retrogek?

Anyway, welkom allemaal!    :-)
"Style is not fashion, it's something we have inside"