Hallo,
Na een tijd lang lezen is het toch eens tijd geworden om me te registreren. Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar op een gegeven moment kwam ik op dit forum en ben ik maar een beetje blijven hangen.
Nou goed, ik ben 20 jaar, momenteel derdejaars student Nederlands recht aan de Universiteit van Tilburg. In mijn vrije tijd zijn films mijn grote passie, met daarnaast muziek (zowel actief als passief) als belangrijk tijdverdrijf.
Wat kleding betreft ben ik nog vrij nieuw in 'het wereldje', dus ik heb nog vrij veel te leren en zal ik het de eerstkomende tijd voornamelijk bij het lezen van dit forum houden, wellicht met zo nu en dan een post. Toch zijn mijn ogen in mijn tijd op het forum redelijk geopend en kom ik er steeds stukje bij beetje achter wat kan en wat niet, met name op het gebied van de klassieke herenkleding wat ik altijd toch erg mooi heb gevonden. Helaas is mijn maat nogal vreemd en is maatwerk momenteel wat aan de prijzige kant voor me, dus het opbouwen van een mooie garderobe zal waarschijnlijk iets langzamer gaan dan gewenst, maar goed, met wat geduld moet het lukken.