Goedendag SF-ers,
Ik lees al een tijdje mee op dit, zeer interessante forum. Ik ben Martin, 21 jaar en student bedrijfskunde in Groningen. Mijn stijl tot een paar jaar geleden was veel La Martina kleding, en altijd kraagjes/overhemden met verschillende opdrukken, zolang het maar opviel. Nu ben ik minder geworden van die stijl, helemaal La Martina, leuk om 1 of 2 shirts van te hebben maar is mij nu toch te schreeuwerig.
Nu ben ik, net als meerdere studenten hier, bezig een tijdloze kledingkast te ontwikkelen. Aangezien dit forum, voor mij, redelijk exclusieve en dure merken bespreekt vrees ik echter wel dat dit een aanslag zal zijn voor mijn, enigzins beperkte, portemonnee.
Schoenen die ik momenteel draag zijn allemaal van 'van bommel' of 'floris van bommel' (nette schoenen en de zogenoemde sneakers (waar de kwaliteit mijns inziens zeer te wensen overlaat dus geen floris meer voor mij)). Bij de zoektocht naar andere schoenen ben ik bij jullie forum gekomen nadat ik zocht naar meer informatie over magnanni schoenen. Deze wil ik op korte termijn aanschaffen en heb al een paar leuke modellen gezien. Aanstaande zondag ga ik naar Zwolle om daar te kijken naar magnanni schoenen --> Iemand suggesties voor goede schoenenwinkels?
Ik ben van plan mij meer te verdiepen in dit forum en zo meer te weten te komen over 'stijl' en do's en don'ts mbt tot je kledingkast. Bij deze bedankt ik jullie daar alvast voor want jullie geven hierover veel nuttige informatie!