Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027664 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3075 Gepost op: 15 december 2008 - 10:08:05
On topic heren!  ;)

Welkom alle nieuwe leden.

Martin87Groningen

• Bekijk profiel
Reactie #3076 Gepost op: 15 december 2008 - 13:58:41
Goedendag SF-ers,

Ik lees al een tijdje mee op dit, zeer interessante forum. Ik ben Martin, 21 jaar en student bedrijfskunde in Groningen. Mijn stijl tot een paar jaar geleden was veel La Martina kleding, en altijd kraagjes/overhemden met verschillende opdrukken, zolang het maar opviel. Nu ben ik minder geworden van die stijl, helemaal La Martina, leuk om 1 of 2 shirts van te hebben maar is mij nu toch te schreeuwerig.

Nu ben ik, net als meerdere studenten hier, bezig een tijdloze kledingkast te ontwikkelen. Aangezien dit forum, voor mij, redelijk exclusieve en dure merken bespreekt vrees ik echter wel dat dit een aanslag zal zijn voor mijn, enigzins beperkte, portemonnee.

Schoenen die ik momenteel draag zijn allemaal van 'van bommel' of 'floris van bommel' (nette schoenen en de zogenoemde sneakers (waar de kwaliteit mijns inziens zeer te wensen overlaat dus geen floris meer voor mij)). Bij de zoektocht naar andere schoenen ben ik bij jullie forum gekomen nadat ik zocht naar meer informatie over magnanni schoenen. Deze wil ik op korte termijn aanschaffen en heb al een paar leuke modellen gezien. Aanstaande zondag ga ik naar Zwolle om daar te kijken naar magnanni schoenen --> Iemand suggesties voor goede schoenenwinkels?

Ik ben van plan mij meer te verdiepen in dit forum en zo meer te weten te komen over 'stijl' en do's en don'ts mbt tot je kledingkast. Bij deze bedankt ik jullie daar alvast voor want jullie geven hierover veel nuttige informatie!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #3077 Gepost op: 15 december 2008 - 14:04:52
Welkom Martin
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3078 Gepost op: 15 december 2008 - 14:15:03
Welkom, Martin. Ik heb je vraag over de schoenenwinkels hier beantwoord.

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3079 Gepost op: 25 december 2008 - 10:51:28
Gegroet SF-ers!

Sinds een paar dagen nieuw op dit forum ...

Ondernemer, net even 40, vrouw en kids, woon aan de kust en houd van het mooie van het leven, kleding incluis. Houd van onderscheidend, c.q. eigen stijl!

Tungsten Duvall
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Mediaman

• Gast
Reactie #3080 Gepost op: 25 december 2008 - 11:13:05
Welkom TD!

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3081 Gepost op: 25 december 2008 - 12:07:42
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3082 Gepost op: 27 december 2008 - 21:30:45
Welkom, Tungsten.

Citaat
Nieuwste lid: Sartorialist

Zou het Scott himself zijn? ;)

Thiemo

• Bekijk profiel
Reactie #3083 Gepost op: 29 december 2008 - 11:34:21
Mijn eerste stijlblunder (posten zonder voor te stellen) hier maar even snel corrigeren.

Mijn naam is Tom en ben al 27 jaar oud. Net afgestudeerd HBOŽer Recht en ik ga werken bij een gerechtsdeurwaarder. Vandaar dat ik elke dag in pak zal moeten verschijnen, dus de meer stijlvollere kleding is voor mij nu niet meer alleen een keuze. Altijd al wel fatsoenlijke casual kleding gedragen, Boss, RL en McGregor. Sinds een jaartje ben ik me een beetje gaan verdiepen in het klassieke segment (vooral via dit forum). Ben nog een volslage Noob, en ik zal hier dan ook meer lezen in plaats van posten.

Andere reden om me toch wat te verdiepen, is de moeilijke kleding/schoenmaat die ik heb. Ben nogal klein en vrij smal, dus de keuze is in mijn geval nooit reuze. Vandaar ook dat ik een paartje Verschuren schoenen heb (die hebben de smalle leest van Van Bommel overgenomen geloof ik) en een A. Litrico pak heb (again vrij smal). Tja dit zijn dingen die ik nu niet meer koop zeg maar  :oops:. Laten we zeggen dat wanneer ik een normaal postuur had, ik deze merken ook nooit in huis had gehaald.

Ben nu meer vaste klant van SuSu en dat bevalt me al een stuk beter. Tja de 400 euri schoenen, en dito overhemden zijn nog wat buiten mijn price range, om over dassen van 200+ nog maar te zwijgen. Eerst maar es onderaan (vanaf nu dus SuSu) beginnen en dan vanzelf de collectie met wat hoogwaardigere spullen uitbreiden. Op die manier waardeer je de echte kwaliteitzaken ook meer denk ik.

Mediaman

• Gast
Reactie #3084 Gepost op: 29 december 2008 - 11:54:11
Welkom!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3085 Gepost op: 29 december 2008 - 11:59:42
Welkom Thiemo en nieuwe andere nieuwe leden!
Quotidie potest esse ultimo die

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3086 Gepost op: 29 december 2008 - 16:32:17
Mijn eerste stijlblunder (posten zonder voor te stellen) hier maar even snel corrigeren.

Mijn naam is Tom en ben al 27 jaar oud. Net afgestudeerd HBOŽer Recht en ik ga werken bij een gerechtsdeurwaarder. Vandaar dat ik elke dag in pak zal moeten verschijnen, dus de meer stijlvollere kleding is voor mij nu niet meer alleen een keuze. Altijd al wel fatsoenlijke casual kleding gedragen, Boss, RL en McGregor. Sinds een jaartje ben ik me een beetje gaan verdiepen in het klassieke segment (vooral via dit forum). Ben nog een volslage Noob, en ik zal hier dan ook meer lezen in plaats van posten.

Andere reden om me toch wat te verdiepen, is de moeilijke kleding/schoenmaat die ik heb. Ben nogal klein en vrij smal, dus de keuze is in mijn geval nooit reuze. Vandaar ook dat ik een paartje Verschuren schoenen heb (die hebben de smalle leest van Van Bommel overgenomen geloof ik) en een A. Litrico pak heb (again vrij smal). Tja dit zijn dingen die ik nu niet meer koop zeg maar  :oops:. Laten we zeggen dat wanneer ik een normaal postuur had, ik deze merken ook nooit in huis had gehaald.

Ben nu meer vaste klant van SuSu en dat bevalt me al een stuk beter. Tja de 400 euri schoenen, en dito overhemden zijn nog wat buiten mijn price range, om over dassen van 200+ nog maar te zwijgen. Eerst maar es onderaan (vanaf nu dus SuSu) beginnen en dan vanzelf de collectie met wat hoogwaardigere spullen uitbreiden. Op die manier waardeer je de echte kwaliteitzaken ook meer denk ik.

Welkom
Niets zo veranderlijk als de mens

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3087 Gepost op: 29 december 2008 - 16:43:46
Welkom Thiemo en nieuwe andere nieuwe leden!

wat bachy zegt

Bert2CV

• ...als u begrijpt wat ik bedoel...
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #3088 Gepost op: 29 december 2008 - 16:53:38
Dag Stijlkenners,

Sinds vandaag nieuw op dit forum en ik vind het nu al zeer informatief!
Ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn zoekactie naar dasknopen.
Een van mijn favorieten, Marten Toonder, had altijd een bijzonder knoop in zŽn das.
De zoekactie is geslaagd en weet nu het type en heb een geweldig forum ontdekt!
Mijn naam is Bert, 42 jaar en woonachtig in het westen van NL.
De toevoeging 2CV heeft te maken met 1 van mijn hobby's, namelijk het geweldige automerk Citroen en dan met name de 2CV. Ik heb een exemplaar uit 1972 voor de deur staan, maar ook de DS is een grote favoriet van mij.
Ook André Citroen heeft een mooie wijze van dasknoop, de cylinder, hier al besproken... (toepasselijk voor een automobiel fabrikant...)
Maar goed, vanaf vandaag strik ik mijn dassen dus volgens de Onassis knoop...
Is weer eens iets anders dan de dubbele Windsor, hoewel deze ook erg mooi is.

Ik hoop nog veel te lezen en op te steken van dit forum!

Groet,

Bert2CV
Het leven is te serieus om serieus te nemen

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3089 Gepost op: 29 december 2008 - 16:55:22
Welkom bert! mooie wagen die 2CV :D
Quotidie potest esse ultimo die