Kleren maken geen man.
veel mannen maken wel kleren. En dan wel in stoffige engelse atteliers (stiffig als in textiel) en warme italiaanse.. ik dwaal af. Ook veel kinderen maken kleren maar die zijn vaak van een belabberde kwaliteit door gebrek aan passie.
Die zijn dan wel weer goed voor het maken van sportschoenen.
Goed, het afgelopen jaar heb ik in azie verschillende pakken laten maken, eerst in chang mai thailand. Daar geen kwaad woord over. Llater in hoi an Vietnam. Bij de laatste heeft men door gebrek aan paarden aldaar, de boel naar mijn mening verstevigd met karton. Ik heb het hart nog niet gehad er de schaar in te zetten om het uit te vinden. Oh en aan de shirts hangen de draden los bij elke knoop.
Ach, de ervaring van het passen en meten is het geld al waard.
Helaas staat mijn portemonnee het nog niet toe mijn derierre als speldenkussen te laten gebruiken door een napolitaanse of londense figurenknipper.
Kort samengevat bracht mijn reis mij ook in tokyo, waar het tot mij doordrong dat er nodig een oorlog gevoerd dient te worden tegen de Nederlandse lelijkheid (het is al eerder gezegd).
First things first. Mensen ik zoek schoenen. Mijn naam verraad mischien mijn voorkeur maar niets is zeker. Het zoeken bracht mij dus hier. Educate me!
Met plezier zal ik hier rondsurfen en mocht ik mijn aankopen gedaan hebben en u bent nieuwsgierig, zijn we natuurlijk niet te beroerd ze te posten.
Met een vriendelijke groet,
Lucas