Al enige tijd lees ik mee op dit forum, en recentelijk heb ik mij laten verleiden om toch ook eens van mij te laten horen. Het is wellicht op zijn plek dat ik mij alsnog ook in het voorsteltopic aan jullie kenbaar maak.
De voornaam is Stefan, 33 jaar, medicus van beroep, nu nog werkzaam in het midden van het land. Vanaf volgend jaar in het hoge noorden.
Het forum is voor mij een belangrijke bron van informatie en inspiratie voor de herinrichting van mijn garderobe. Zo af en toe vind ik het aardig om een bijdrage te leveren, maar ik zal mij toch voornamelijk beperken tot het meelezen van de diverse topics.
Met de garderobe gaat het overigens uitstekend. De kledingkast begint zich in rap tempo te vullen met Santoni's en diverse NvN shirts, broeken, jasjes etc. (en fatsoenlijke schoenspanners, voor degene die mijn posts in het Santoniforum hebben gezien....

).
De smaak is denk ik conform de meeste SF leden, maar ik zal niet degene zijn die de extreemste snit hanteerd. Of deze stijl specifiek Italiaans is, geen idee. De rest bij ons thuis is iig wel onderhevig aan Italiaanse invloeden, vervoer (zie avatar), eten, vacanties en binnenkort zelfs een huis met Italiaanse invloeden (Inspiratie op Mario Botta's Casa 'd Ligornetto, Italiaans-Zwitserland, voor de liefhebber.....).
De muziekkeuze is jazz-fusion, pink-floyd, Sting, d'wys, Vloeimans, Mahler etc.
Mijn onderschift heb ik gejat van Churchill. Zelfs een belangrijk en (naar het schijnt) vervelend man als Churchill nam zichzelf bij tijd en wijlen niet serieus. Lijkt me een goed beginsel.