Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027947 keer gelezen)

QuynhVo

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2370 Gepost op: 22 februari 2008 - 22:25:14
Hallo allen, ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Quynh, dit is een Vietnamese naam overigens, en ben 26 jaar.  Ik moet nog een jaar geduld hebben eer mijn appartementje in Utrecht af is en ik een Utrechtenaar kan worden.
Ben sinds een jaar een consultant op het gebied van Business Intelligence en daarvoor natuurlijk gestudeerd.

Net als vele anderen ben ik nieuw in dit wereldje en zal me met jullie tips en posts proberen wegwijs te maken in de echte wereld van de herenkleding.
Maak er wat moois van allen!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2371 Gepost op: 22 februari 2008 - 22:29:04
Welkom! :D
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2372 Gepost op: 22 februari 2008 - 22:50:23
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand op het forum.

Frenk

• Bekijk profiel
voorstel topic
Reactie #2373 Gepost op: 23 februari 2008 - 19:07:31
hoi allemaal,

Met veel belangstelling lees ik de laatste tijd jullie berichten op stijlforum.
Erg leuk allemaal en ben ook helemaal gek van mooie dingen.
Vooral mooie pakken, schoenen, shirts en mooie schoenen.
Enkele van mijn favorite merken zijn.
Kostuums Oger Dress for succes,
               Etro

Shirts Vittorio Marchesi.

Schoenen Branchini, Borgioli en Santoni

Ik zal de komende dagen wat meer posten

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2374 Gepost op: 23 februari 2008 - 19:12:08
Welkom!

Leuk dat er een flinke toestroom qua leden is :D

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2375 Gepost op: 23 februari 2008 - 19:14:56
Citaat van: "gusto napolitano"
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand op het forum.

M.E.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2376 Gepost op: 28 februari 2008 - 10:29:31
Beste leden,

Na enige tijd op dit forum rondgekeken te hebben, stel ik me nu dan voor. Ik ben Maurits, 29 jaar oud en woonachtig in Nijmegen. Mijn voorkeur voor kleding gaat voornamelijk uit naar exclusieve kleding en maatkleding. Daarnaast heb ik ook een grote liefde voor bijbehorende accessoires. Ik hoop op dit forum wat ervaringen uit te wisselen.

Popular

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2377 Gepost op: 28 februari 2008 - 17:53:12
Na enige tijd als anoniem wat topics hier te hebben gelezen, zag ik toch wel mijn kans schoon om me eens te registeren!

Ik ben Jeroen, een Brabander in de leeftijd van 24 jaar en ben als sales manager werkzaam bij het beste reclamebureau van Noord-Brabant. Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in design en mode. Ik vind het dan ook prachtig hoe de meeste personen hier vol passie praten over hun nieuw aangemeten pak of shirt.

Zelf ben ik nog een echt 'groentje' als het gaat om maatwerk pakken en shirts. Ik denk echter dat ik er dit jaar toch eens aan ga beginnen om te proberen. Mijn stijl is echter wel anders dan de meeste SF'ers. Ik hou van stijlvol en een slanke Italiaanse snit, maar ik kleed me dagelijks in een shirt, jasje en jeans. Aan mij is voor dagelijks gebruik een broek of pantalon niet besteed. Bovendien houd ik er erg van jeans en de reclamewereld houdt ook niet zo van pakken... ;)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2378 Gepost op: 28 februari 2008 - 18:03:42
Citaat van: "Popular"
Na enige tijd als anoniem wat topics hier te hebben gelezen, zag ik toch wel mijn kans schoon om me eens te registeren!

Ik ben Jeroen, een Brabander in de leeftijd van 24 jaar en ben als sales manager werkzaam bij het beste reclamebureau van Noord-Brabant. Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in design en mode. Ik vind het dan ook prachtig hoe de meeste personen hier vol passie praten over hun nieuw aangemeten pak of shirt.

Zelf ben ik nog een echt 'groentje' als het gaat om maatwerk pakken en shirts. Ik denk echter dat ik er dit jaar toch eens aan ga beginnen om te proberen. Mijn stijl is echter wel anders dan de meeste SF'ers. Ik hou van stijlvol en een slanke Italiaanse snit, maar ik kleed me dagelijks in een shirt, jasje en jeans. Aan mij is voor dagelijks gebruik een broek of pantalon niet besteed. Bovendien houd ik er erg van jeans en de reclamewereld houdt ook niet zo van pakken... ;)

Welkom :D en welk bureau is dat dan ;) zoek nog een stageplaats  :lol:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2379 Gepost op: 28 februari 2008 - 18:43:44
Welkom M.E. en Popular.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2380 Gepost op: 28 februari 2008 - 19:03:05
Welkom, nieuwe leden.  :D

Stefan B.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2381 Gepost op: 28 februari 2008 - 21:49:59
Al enige tijd lees ik mee op dit forum, en recentelijk heb ik mij laten verleiden om toch ook eens van mij te laten horen. Het is wellicht op zijn plek dat ik mij alsnog ook in het voorsteltopic aan jullie kenbaar maak.

De voornaam is Stefan, 33 jaar, medicus van beroep, nu nog werkzaam in het midden van het land. Vanaf volgend jaar in het hoge noorden.

Het forum is voor mij een belangrijke bron van informatie en inspiratie voor de herinrichting van mijn garderobe. Zo af en toe vind ik het aardig om een bijdrage te leveren, maar ik zal mij toch voornamelijk beperken tot het meelezen van de diverse topics.

Met de garderobe gaat het overigens uitstekend. De kledingkast begint zich in rap tempo te vullen met Santoni's en diverse NvN shirts, broeken, jasjes etc. (en fatsoenlijke schoenspanners, voor degene die mijn posts in het Santoniforum hebben gezien.... :-^ ).

De smaak is denk ik conform de meeste SF leden, maar ik zal niet degene zijn die de extreemste snit hanteerd. Of deze stijl specifiek Italiaans is, geen idee. De rest bij ons thuis is iig wel onderhevig aan Italiaanse invloeden, vervoer (zie avatar), eten, vacanties en binnenkort zelfs een huis met Italiaanse invloeden (Inspiratie op Mario Botta's Casa 'd Ligornetto, Italiaans-Zwitserland, voor de liefhebber.....).

De muziekkeuze is jazz-fusion, pink-floyd, Sting, d'wys, Vloeimans, Mahler etc.

Mijn onderschift heb ik gejat van Churchill. Zelfs een belangrijk en (naar het schijnt) vervelend man als Churchill nam zichzelf bij tijd en wijlen niet serieus. Lijkt me een goed beginsel.
May I Say Thats A Smashing Blouse You Have On

W.A.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2382 Gepost op: 28 februari 2008 - 22:52:08
Hallo allemaal,

Met deze eerste post zal ik mezelf even kort voorstellen. Ik ben inmiddels alweer 30 jaar oud en woon en werk in Amsterdam. Na een weekje rondgekeken te hebben op dit forum heb ik me een paar dagen geleden aangemeld als lid. Ik ben hier verzeild geraakt toen ik op internet wat informatie zocht over adressen voor maatpakken/maatshirts. Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik de eerste stapjes op MTM-gebied gezet bij SuitSupply Rotterdam en TailorMadeSuits, maar nu ben ik toe aan iets nieuws. In een week tijd heb ik hier al een hoop inspiratie opgedaan over mogelijke nieuwe aankopen. Ik voel de verslaving alweer opkomen, maar dan gelukkig wel een hele mooie!

Groeten,
Wouter

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2383 Gepost op: 28 februari 2008 - 23:01:08
Welkom :D

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2384 Gepost op: 28 februari 2008 - 23:13:15
Even voorstellen dan toch,
(Al  lang geleden aangemeld... nooit wat mee gedaan)

Ik ben Martijn Bos. Reeds 35 jaren op deze aardkloot. Werkzaam in de ICT (DBA). Qua werk, gelukkig tussen de techneuten. Maar qua "stijl" helaas tussen de techneuten.

Regelmatig krijg ik nog de vraag of ik ga afdansen omdat ik niet in T-shirt verschijn maar met overhemd en jasje.  :D

Sinds ongeveer 2...3 jaar steeds meer geinteresseerd geraakt in mode/fashion voor de heren. Op mystieke wijze blijkt mijn geldbuidel niet helemaal opgewassen tegen mijn smaak. Het is dus af en toe smachtend in een etalage turen en fora lezen :-)

Anyway..... Laatste tijd hier al veel gezien en geleerd.
Niets zo veranderlijk als de mens