Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027937 keer gelezen)

david

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2325 Gepost op: 06 februari 2008 - 12:28:40
Tot mijn grote schande  :oops: heb ik mij nog nooit echt goed voorgesteld. Ik ben 37 jaar en werk als jurist in Amsterdam. Ik vind mooie kleding een absolute must en draag graag pakken. Mijn collectie bestaat dan inmiddels ook uit een flink aantal pakken van uiteenlopende merken (ik heb het geluk dat maat 48 mij als gegoten zit, er echt bijna nooit iets aan ingenomen hoeft te worden), inmiddels zelfs een aantal drie delige pakken (superstrak gesneden, die dan wel op maat zijn gemaakt) en een verontrustend grote collectie dassen en shirts in alle mogelijk boord/manchet/ en kleurcombinaties (ik gok meer dan 150): bijna alle italiaans: borelli, angelo galasso, vittorio marchesi, vittorio marchesi, shirts van pakkend, en (laatste aanwinst) il rosso. Wat shirts betreft durf ik nu dan ook wel te zeggen dat ik een behoorlijke ervaringsdeskundige ben. Ik ben er ook achter gekomen dat Borelli op zichzelf niet heilig is. Andere shirts zijn net zo goed, zo niet beter . Wat ik niet snap is dat de gemiddelde Nederlander genoegen neemt met een varianties op een T-shirt en een spijkerbroek. Het is niet moeilijk om er iets meer van te maken. Wat dat betreft doet een mooi shirt al wonderen: op een spijkerbroek is dat gelijk veel beter. Ook hou ik van bretels, horloges en schoenen. Ik probeer mij niet alleen te hullen in peperdure merkkleding (afgezien dat het dan ook wel erg kostbaar wordt): het is ook de sport om goedkoop met duur, maatkleding met H&M/Zara/Gap te combineren. Het Stijlforum vind ik echt fantastisch en leerzaam. In het algemeen is de toon ook super en niet afzeikerig of zo. Ik heb mij voorgenomen (en heb nu ook het goede fototoestel) om regelmatig foto's te posten. Hou mij er aan als dat niet gebeurt.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2326 Gepost op: 06 februari 2008 - 13:20:22
Citaat van: "david"
Tot mijn grote schande  :oops: heb ik mij nog nooit echt goed voorgesteld. [...]
Hou mij er aan als dat niet gebeurt.
Het is je vergeven, en dank voor de uitgebreide introductie. Welkom kunnen we je niet meer heten na 2 jaar aanwezigheid.
En die foto's vindt iedereen vąst interessant dus daar zal aan geappelleerd worden als je daar een steekje laat vallen :-).

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2327 Gepost op: 06 februari 2008 - 13:26:30
Welke maat koop je bij Il Rosso en hoe bevalt het? Heb zelf een shirtje besteld, maar moet het nog binnen krijgen.

BrunoDillen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.artinthepicture.com
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2328 Gepost op: 06 februari 2008 - 13:51:07
Citaat van: "klav"
Citaat van: "the_atom"
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede winkel in antwerpen waar ik deze merken kan vinden. Tot nu toe ben ik al bij Mercken geweest maar die hebben maar Santoni's tot maat 43 en ik heb maat 46 nodig

imo verkopen enkel mercken en saxon's santoni (blake), saxon's heeft zeker grote maten. paul dierckx verkoopt (hopeloos saaie) john lobb en church

Saxon's is ook gestopt met de grote maten. Ik denk dat een 46 niet meer haalbaar is.
url=http://www.artinthepicture.com]Art in the Picture.com[/url]

david

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2329 Gepost op: 06 februari 2008 - 14:46:26
Citaat van: "Rutger Jan"
Welke maat koop je bij Il Rosso en hoe bevalt het? Heb zelf een shirtje besteld, maar moet het nog binnen krijgen.

Maat 41, bevalt eigenlijk heel goed, maar denk toch dat ik naar maat 40 overstap. Prima boord en stof, ik twijfel een heel klein beetje over de aanduiding 'cut away', want heeeel erg cut away is het niet. Maar overall: prima. Ik zelf hou niet echt van gekleurde stiksels en knoopjes en gedoe; ze hebben ook voldoende zonder toeters en bellen.

the_atom

• Gast
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2330 Gepost op: 06 februari 2008 - 20:24:48
hallo,

Na een druk dagje shopping in Antwerpen ben ik thuisgekomen met:

3 paar incotexen a 2x €30 en 1x €80 in de uitverkoop
een borelli overhemd een L.E. jacob cohen jeans

EN last but zeker not least een paar suede Santoni's in maat 10,5.

Het blijkt dat ik maat 10,5 nodig heb, en over 2 weken komen er weer  nieuwe binnen dus ga ik nog even kijken.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2331 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:02:54
Kerel, dit is het voorsteltopic

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2332 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:03:30
Citaat van: "the_atom"
in de uitverkoop.
Volgens mij is solden in Belgiė na 31 januari wettelijk strafbaar en wordt daar ook nog eens op gecontroleerd.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2333 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:20:16
En weer OnTopic welkom allemaal.

the_atom

• Gast
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2334 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:27:27
Hij had een rek met alles 30 euro waren nog restjes van de solden
dus zal heus wel kloppen hoor.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2335 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:29:21

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2336 Gepost op: 06 februari 2008 - 21:31:47
Citaat van: "gusto napolitano"

Onze neiuwe mod :D

Welkom nieuwe leden
Quotidie potest esse ultimo die

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2337 Gepost op: 06 februari 2008 - 22:33:40
Citaat van: "david"
Citaat van: "Rutger Jan"

Maat 41, bevalt eigenlijk heel goed, maar denk toch dat ik naar maat 40 overstap. Prima boord en stof, ik twijfel een heel klein beetje over de aanduiding 'cut away', want heeeel erg cut away is het niet. Maar overall: prima. Ik zelf hou niet echt van gekleurde stiksels en knoopjes en gedoe; ze hebben ook voldoende zonder toeters en bellen.

Prima! Heb zelf in eerste instantie gekozen voor een simpel effen shirt. Als dat bevalt een aantal gestreepte shirts halen, maar die contrast shirts komen er hier ook niet in ;)

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2338 Gepost op: 08 februari 2008 - 14:36:18
Goedemiddag allen,
na een maandje tot groot genoegen rond te hebben gekeken, heb ik me hier aangemeld. Een korte introductie lijkt me op zijn plaats. Ik ben RB, 18 jaar en woon in Groningen alwaar ik HBO Rechten "studeer" (HBO is en blijft school), en ben vrij nieuw in dit wereldje. Verwacht van mij dus niet al te veel tips/meningen, eerder veel vragen. Alvast bedankt voor de toekomstige hulp.
Laatst bewerkt op: 27 maart 2013 - 15:26:44 door Chris
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2339 Gepost op: 08 februari 2008 - 14:37:48
Welkom - altijd leuk zo'n eerste post!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.