Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027900 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2415 Gepost op: 07 maart 2008 - 09:07:37
Citaat
Na het lezen van enige topics op dit stijlvolle forum kwam ik tot het gelukkige besef dat het altijd nog erger kan.

:mrgreen:

Welkom bij ons praatgroepje ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2416 Gepost op: 07 maart 2008 - 10:36:48
Citaat van: "Gibson"
Citaat van: "ROWIN"
Dat wel ja, ik heb namelijk een leuke dame in mijn leven gekregen en daarmee ben ik wel van plan om op een niet al te lange termijn samen te gaan wonen. Aan de ene kant lijk ik wel gek, zo goed als dat ik het hier thuis heb zal ik het wel niet krijgen... Maar toch moet ooit die tijd komen dat je volwassen en verantwoordelijk wordt. En dat vind ik nu wel een mooie tijd! (lees: mijn ouders zijn veel te goed)

Hoe lang ken je deze dame al en waarom wil je op deze leeftijd al een eind aan je leven maken?...

HELD  :D

Welkom allen bij de nieuwe verslaving genaamd SF :wink:

DiMartello

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2417 Gepost op: 09 maart 2008 - 19:37:44
Beste SF'ers,

Na enige tijd op het forum rond gesnuffeld hebben heb ik toch maar besloten mij aan te melden.

Eventjes wat over mij:

Mijn naam is Robert, 21 jaar. Al een aantal jaar verslaafd aan al het moois wat het leven brengt. En daar hoort kleding uiteraard ook bij!
Momenteel heb ik een aantal pakken van Corneliani en Strellson. Overhemden van verschillende merken.

Mijn grootste verslaving is horloges, de jaeger lecoultre grande reverso staat hoog op het verlangenlijstje en komt hopenlijk dit jaar nog.

Gr. Robert
 well-tied tie is the first serious step in life - Oscar Wilde

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2418 Gepost op: 09 maart 2008 - 19:52:18
Welkom robert & Peecee
Quotidie potest esse ultimo die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2419 Gepost op: 09 maart 2008 - 22:37:38
Citaat van: "Bachelor"
Welkom robert & Peecee

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2420 Gepost op: 09 maart 2008 - 23:10:52
Beste SF'ers,

Nadat ik enkele dagen wat rondgekeken heb op dit naar mijn mening interessante forum wil ik me hier graag voorstellen.

Mijn naam is Sander, sinds afgelopen zomer 18 jaar oud en mijn interesse voor mooi kleding heeft mij uiteindelijk hierheen gebracht. De 'SF-stijl' die hier over het algemeen "gepredikt" wordt spreekt mij aan en ik ben al een hoop interessante topics tegengekomen. Verder 'studeer' ik nog Commerciële Economie op de Haagse Hogeschool en iedereen kan me gerust een vraag stellen.

Sander in het kort:
Interesses: Mooie kleding en alles wat daarbij hoort, Sandwiches, klassiek auto racen, Alfa Romeo en vast nog wel een hoop andere dingen.
Vervoer zakelijk: Tram 9 in Den Haag.
Vervoer privé: De auto van de ouder die toevallig thuis is en voor de enkele zomerse zaterdag/zondag een mooie Kreidler.

Gr. Sander (InMotion)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2421 Gepost op: 10 maart 2008 - 07:34:35
Welkom  :wink:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2422 Gepost op: 10 maart 2008 - 09:26:43
Welkom nieuwe leden!  :)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2423 Gepost op: 11 maart 2008 - 17:44:33
Citaat van: "classico"
O, ben Erwin Wodar 2 jaar geleden begonnen als schoenmaker in Amersfoort, schoenmakerij overgenomen. Ben druk de zaak omhoog aant krikken en verloopt goed tot nu toe.
Lees af en toe de forums hier en hoor dat er wel mensen zijn die het een en het anders van dit onderwerp afweten vandaar.

pbd500

• Bekijk profiel
nieuw
Reactie #2424 Gepost op: 11 maart 2008 - 19:49:26
Beste SF-ers

Al een tijdje rondgeneusd maar het is me nu dan toch gelukt om me aan te melden,

Ik ben Pieter, 29 jaar.

Ik ben niet zo allround gek op stijl / kleding / schoenen als de meesten hier. Ik houd het slechts bij de (maat)shirts en schoenen.

Ik zal het meerendeel van mijn aanwezigheid in die gedeelten van dit mooie forum laten gelden.

groet Pieter

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2425 Gepost op: 11 maart 2008 - 19:53:49
Welkom pieter!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2426 Gepost op: 12 maart 2008 - 01:18:03
Citaat van: "Bachelor"
Welkom pieter!

Bartaz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2427 Gepost op: 12 maart 2008 - 03:01:31
Na een tijdje hier op het forum rond te hebben gekeken stel ik me ook maar even voor.

Ik ben Bart, 19 jaar oud en in het dagelijks leven studeer ik rechten (2e jaars) aan de universiteit van Maastricht. Verder heb ik na drie jaar wel gehad met door het hondenweer te lopen als zaterdagspostbode en gaat over twee weken mijn nieuwe bijbaan als taxichauffeur in.

Mijn verdere interesses zijn koken, hardlopen en in de kroeg hangen (uiteraard puur en alleen om het hardlopen te compenseren ;) )

Vorige week heb ik mijn eerste RTW pak gehaald bij SuSu, dat mij eigenlijk verbazingwekkend goed past en waar ik erg tevreden over ben, helemaal voor de 275 euro die ik ervoor heb betaald (alleen de broekspijpen moesten iets ingekort worden).

Verder zal mijn stijlvolle bijdrage aan dit forum de eerste tijd nog uiterst beperkt blijven, aangezien mijn budget het niet toelaat (helaas, helaas...) om mijzelf te verwennen met andere leuke dingen zoals de op het verlanglijstje staande Santoni's...

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2428 Gepost op: 12 maart 2008 - 09:59:01
Citaat van: "Bartaz"

Verder zal mijn stijlvolle bijdrage aan dit forum de eerste tijd nog uiterst beperkt blijven, aangezien mijn budget het niet toelaat (helaas, helaas...)

Maak je geen zorgen, zodra je begint te werken (als jurist) zal je bijdrage aanzienlijk toenemen geloof ik  :wink:  

Welkom   :)

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2429 Gepost op: 12 maart 2008 - 10:41:00
Citaat van: "Bartaz"

Verder zal mijn stijlvolle bijdrage aan dit forum de eerste tijd nog uiterst beperkt blijven, aangezien mijn budget het niet toelaat (helaas, helaas...) om mijzelf te verwennen met andere leuke dingen zoals de op het verlanglijstje staande Santoni's...

Je kan altijd mee praten/schijven he. Veel nieuwe aankopen is geen voorwaarde om na te denken over stijl :-)
Niets zo veranderlijk als de mens