Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027897 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2430 Gepost op: 13 maart 2008 - 18:41:53
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Welkom nieuwe leden!  :)

BudFox

• Bekijk profiel
Even Voorstellen..
Reactie #2431 Gepost op: 13 maart 2008 - 23:25:57
Goedenavond,

Ook ik ben na lange tijd van enkel het SF te lezen lid geworden. Mede omdat ik kleding zowel professioneel als vrije tijd erg belangrijk vind. Niet dat ik in de kledingbranche werk maar wel wordt geacht representatief te verschijnen. Erg belangrijk is toch wel dat over smaak niet te twisten valt..Al is het wel erg interessant wat anderen van je creatie vinden ;-)

Ik ben 30 jaar, kom uit Haarlem en werk in de finaciele sector (brokerage). Op kantoor gekleed in pak, thuis in spijkerbroek en in de sportschool een traingsbroek. Vervoer uit Wolfsburg maar iets uit Zuffenhausen staat op mijn sinterklaaslijstje. Winkels waar ik graag kom zijn Oger en Sartoria. Ook New York is favoriet. Qua schoeisel draag ik Santoni en een enkel paar C&J's maar ook de Asics en nike's staan onder de kapstok. De tijd lees ik af van een sea dweller (echt een brokers klok haha). Verder ben ik een groot liefhebber van cubaanse/caribische sigaren. In mijn humidor liggen Edmundo's, D4's, No:2, Maduro's, Siglo's en Colon Vintages rustig te fermenteren totdat de brand erin gaat!

Een brede smaak waarbij Italiaans een voorkeur geniet. Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik SF een mooi initiatief vind met bijzonder veel kennis van zaken. Ik heb in elk geval veel geleerd sinds dien..!

ps: ik heet gewoon Eric

Waarvan akte
Greed is Good

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2432 Gepost op: 13 maart 2008 - 23:32:00
Welkom! mooi welkoms post ook :D
Quotidie potest esse ultimo die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2433 Gepost op: 13 maart 2008 - 23:34:08
Welkom, BudFox.

BudFox

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2434 Gepost op: 13 maart 2008 - 23:39:57
Heren bedankt. Maar nu ga ik naar mn mandje, ik ben dwarsaf.

Tot SF
Greed is Good

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2435 Gepost op: 14 maart 2008 - 09:15:24
Citaat van: "Carwo"
Welkom, BudFox.

Leyswood

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2436 Gepost op: 14 maart 2008 - 20:48:30
Na een tijdje alleen wat gelezen te hebben in dit topic heb ik besloten om mij toch maar eens te registreren aangezien ik het toch allemaal wel interessant vind wat hier geschreven word.

Eerlijk gezegd gaat mijn interesse in kleding verder dan dat mijn budget toelaat, ook heb ik gezien mijn leeftijd van 19 helaas nog niet toe kunnen treden in de wereld van pakken & zaken.  
Hopelijk dat er in mei mijn eerste pak eraan zit te komen ter gelegenheid van het behalen van mijn VWO-diploma. Na mijn school verwacht ik IBA te gaan studeren in Rotterdam.

In mijn vrije tijd sta ik achter de bar in een club en werk ik als kelner in een sterrenrestaurant, in de tijd die overblijft doe ik aan hardlopen, lezen, hockey en uitgaan.

Qua kledij heb ik eigenlijk alleen maar confectie wanneer de beurs het toelaat koop ik graag D&G, justCavalli, We Are Replay, EdHardy, Nudie.

Ik hoop hier nog wat te kunnen leren van hoe het echt hoort! ;)

Gegroet,
Leyswood

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2437 Gepost op: 14 maart 2008 - 21:49:06
Citaat van: "Leyswood"
In mijn vrije tijd sta ik achter de bar in een club en werk ik als kelner in een sterrenrestaurant, in de tijd die overblijft doe ik aan hardlopen, lezen, hockey en uitgaan.

Welkom, Leyswood. Brutale vraag: welk?

Leyswood

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2438 Gepost op: 15 maart 2008 - 10:45:17

Welkom, Leyswood. Brutale vraag: welk?

Treeswijkhoeve

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2439 Gepost op: 15 maart 2008 - 11:09:26
Leuk, Leyswood. Ik ken het zelf niet, maar andere forumleden misschien wel. (Er is trouwens een restaurant-topic; misschien interessant voor je.)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2440 Gepost op: 15 maart 2008 - 12:30:54
Welkom, Leyswood

Leyswood

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2441 Gepost op: 15 maart 2008 - 14:15:49
Leuk, Leyswood. Ik ken het zelf niet, maar andere forumleden misschien wel. (Er is trouwens een restaurant-topic; misschien interessant voor je.)

Thanks voor de tip! :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Even Voorstellen..
Reactie #2442 Gepost op: 16 maart 2008 - 00:28:32
Citaat van: "BudFox"
Goedenavond,

Ook ik ben na lange tijd van enkel het SF te lezen lid geworden. Mede omdat ik kleding zowel professioneel als vrije tijd erg belangrijk vind. Niet dat ik in de kledingbranche werk maar wel wordt geacht representatief te verschijnen. Erg belangrijk is toch wel dat over smaak niet te twisten valt..Al is het wel erg interessant wat anderen van je creatie vinden ;-)

Ik ben 30 jaar, kom uit Haarlem en werk in de finaciele sector (brokerage). Op kantoor gekleed in pak, thuis in spijkerbroek en in de sportschool een traingsbroek. Vervoer uit Wolfsburg maar iets uit Zuffenhausen staat op mijn sinterklaaslijstje. Winkels waar ik graag kom zijn Oger en Sartoria. Ook New York is favoriet. Qua schoeisel draag ik Santoni en een enkel paar C&J's maar ook de Asics en nike's staan onder de kapstok. De tijd lees ik af van een sea dweller (echt een brokers klok haha). Verder ben ik een groot liefhebber van cubaanse/caribische sigaren. In mijn humidor liggen Edmundo's, D4's, No:2, Maduro's, Siglo's en Colon Vintages rustig te fermenteren totdat de brand erin gaat!

Een brede smaak waarbij Italiaans een voorkeur geniet. Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik SF een mooi initiatief vind met bijzonder veel kennis van zaken. Ik heb in elk geval veel geleerd sinds dien..!

ps: ik heet gewoon Eric

Waarvan akte
Welkom op het forum BudFox niet zo min doen over de Sea dweller hoor is per slot een klok voor de echte man :lol: . Heb je een nieuw model gauw weg doen en een Vintage Dweller kopen.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2443 Gepost op: 16 maart 2008 - 02:49:31
Citaat van: "Leyswood"
Na een tijdje alleen wat gelezen te hebben in dit topic heb ik besloten om mij toch maar eens te registreren aangezien ik het toch allemaal wel interessant vind wat hier geschreven word.

Eerlijk gezegd gaat mijn interesse in kleding verder dan dat mijn budget toelaat, ook heb ik gezien mijn leeftijd van 19 helaas nog niet toe kunnen treden in de wereld van pakken & zaken.  
Hopelijk dat er in mei mijn eerste pak eraan zit te komen ter gelegenheid van het behalen van mijn VWO-diploma. Na mijn school verwacht ik IBA te gaan studeren in Rotterdam.

Qua kledij heb ik eigenlijk alleen maar confectie wanneer de beurs het toelaat koop ik graag D&G, justCavalli, We Are Replay, EdHardy, Nudie.

Ik hoop hier nog wat te kunnen leren van hoe het echt hoort! ;)

Gegroet,
Leyswood

Leuk dat je op het forum komt Leyswood!

IBA op het EUR schijnt behoorlijk goed aangeschreven te staan.

Geld moet nooit een obstakel zijn, het duurt alleen langer om iets te kopen  :wink:

Veel leesplezier op het forum!

Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Leyswood

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2444 Gepost op: 16 maart 2008 - 03:27:22
Citaat van: "Storm"

Leuk dat je op het forum komt Leyswood!

IBA op het EUR schijnt behoorlijk goed aangeschreven te staan.

Geld moet nooit een obstakel zijn, het duurt alleen langer om iets te kopen  :wink:

Veel leesplezier op het forum!

Storm

Haha, opzich heb je daar wel een punt ja.
Maar je moet ook een beetje de kwantiteit/kwaliteit verhouding in balans houden he!  :roll:
Heel de week in dezelfde Corneliani schiet ook niet op! ;)