Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027951 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2355 Gepost op: 11 februari 2008 - 19:07:24
Hier dus:

Citaat van: "dassendrager"
Hierbij wil ik me kort voorstellen: dassendrager, veertiger, met voorliefde voor zowel 2-delige als 3-delige pakken. Ik draag graag tab collars omdat die de das goed doen uitkomen. Sommige van mijn pakken, dassen en overhemden komen uit Londen (Jermyn Street,  Savile Row), maar andere uit Italie (Armani), Duitsland (John Crocket) of de V.S (Brooks Brothers!).

Tukkerstyle

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2356 Gepost op: 11 februari 2008 - 19:10:45
Heirbij zal ik mij ook even voorstellen na een week te hebben rondgeneusd. Ik ben Jeroen en woon (sinds kort weer) in Enschede, waar toch wel een aantal leuke en mooie modezaken te vinden zijn (Nederveen, Jan de Lange, Nietsch, Piet Zoomers). Ik hoop een dezer dagen als beginnend advocaat aan de slag te gaan. Een goede garderobe is hierbij van belang. Het scheelt dat ik al een aantal geschikte kledingstukken hiervoor in de kast heb hangen. Een aantal overhemden van Borelli, Baldessarini, Van Laack en Dorani (Claude Dufour). Verder ben ik in het bezit van een pak van een Ralph Lauren en Canali en een drietal pakken van SuSu. Schoenen van Santoni, Giorgio en Magnanni en het plaatje is, denk ik, compleet. Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met 'Heerlijk' aangezien die stijl mij erg aanspreekt, alhoewel ikzelf de winkel nog nooit heb bezocht. Verder spreekt dit forum mij in het algemeen erg aan!

Tot gauw

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2357 Gepost op: 11 februari 2008 - 19:57:20
Citaat van: "Godfather"
ff voorstellen: vijftiger, midlife crisis voorbij en nog steeds met dezelfde vrouw, zelfstandig RA, woonachtig in uiterste zuiden van ons land (nog zuidelijker dan Maastricht). Eén zoon, nog meer fashion minded dan ikzelf en uiteraard ook lid van dit onvolprezen forum. Speciale interesse in schoenen en alles wat daarbij komt, onder het motto: schoenen maken de man. Naast vrouw en kind dierbaarste bezit: English bulldog, Saab convertible en Rolex Datejust.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2358 Gepost op: 11 februari 2008 - 20:08:11
Citaat van: "Tukkerstyle"
Ik ben Jeroen en woon (sinds kort weer) in Enschede

Hèhè, eindelijk weer wat vertegenwoordiging van Enschede  :D

Enschede, waar toch wel een aantal leuke en mooie modezaken te vinden zijn (Nederveen, Jan de Lange, Nietsch, Piet Zoomers).

Verschrikkelijk personeel daar

Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met 'Heerlijk' aangezien die stijl mij erg aanspreekt, alhoewel ikzelf de winkel nog nooit heb bezocht.

Zelfde probleem hier, nadeel van het wonen in deze uithoek...

Welkom!

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2359 Gepost op: 11 februari 2008 - 20:13:52
welkom allen :)

en NL is maar een klein landje, even naar Amsterdam of Den Haag doe je in het weekend ook in een uurtje (of twee)...
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Tukkerstyle

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2360 Gepost op: 11 februari 2008 - 20:27:01
idd verschrikkelijk personeel daar, vandaar ook dat ik er vooral de laatste tijd niet meer kom.  :D

Tim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2361 Gepost op: 11 februari 2008 - 21:11:20
Even voorstellen. Ik ben Tim, studeer Media & Cultuur en Rechten aan de UvA. Student, dus het budget is beperkt. Probeer mij niet alleen te richten op kleding, maar op stijl in het algemeen. Qua kleding zit ik toch richting de Italiaanse kant (korte/nauwe pijpen, Santoni en de hele mik-mak). Dit forum zie ik als een goede bron van kennis waar ik veel van hoop op te steken. Waar mogelijk zal ik ook mijn bijdrage proberen te leveren aan dit forum. Eerst maar even goed alles doornemen.

Tim

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2362 Gepost op: 11 februari 2008 - 21:23:32
Citaat van: "Godfather"
ff voorstellen: vijftiger, midlife crisis voorbij en nog steeds met dezelfde vrouw, zelfstandig RA, woonachtig in uiterste zuiden van ons land (nog zuidelijker dan Maastricht). Eén zoon, nog meer fashion minded dan ikzelf en uiteraard ook lid van dit onvolprezen forum. Speciale interesse in schoenen en alles wat daarbij komt, onder het motto: schoenen maken de man. Naast vrouw en kind dierbaarste bezit: English bulldog, Saab convertible en Rolex Datejust.

Dat moet dan Michael Corleone zijn...

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2363 Gepost op: 11 februari 2008 - 21:26:45
welkom allen :!:

dassendrager

• Bekijk profiel
Voorstellen
Reactie #2364 Gepost op: 11 februari 2008 - 21:35:30
Hierbij wil ik me kort voorstellen: dassendrager, veertiger, met voorliefde voor zowel 2-delige als 3-delige pakken. Ik draag graag tab collars omdat die de das goed doen uitkomen. Sommige van mijn pakken, dassen en overhemden komen uit Londen (Jermyn Street, Savile Row), maar andere uit Italie (Armani), Duitsland (John Crocket) of de V.S (Brooks Brothers!).

SBT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2365 Gepost op: 13 februari 2008 - 11:19:48
Goedemorgen Heren,

Zal me even voorstellen, ik ben Simon, 19 jaar en studeer binnenhuisarchitectuur,
en werk partime in een kledingzaak. hoop hier info op te doen over: merken, stoffen, adressen voor goede winkels, enz.  
groeten Simon

maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2366 Gepost op: 14 februari 2008 - 19:04:47
Beste Leden,

Bij deze zal ik me ook even voorstellen. Na een aantal maanden meegelezen te hebben kreeg ik toch de behoefte om me in discussies te gaan mengen en zelf vragen te stellen.
Net als vele hier heb ik een voorliefde voor mooie dingen. Er ging danook een wereld voor mij open toen ik voor het eerst op dit forum terecht kwam.
Er blijkt in alles wel een overtreffende trap te zijn. Het een is nog mooier dan het ander en 'the sky is the limit'. Ik ben er in de tussentijd achtergekomen dat de mooiere dingen zich vooral onderscheiden in perfectionisme. Het verschil tussen een goed pak en een mooi pak wordt pas duidelijk wanneer je beter gaat kijken en ziet waarin deze zich onderscheiden.
Ik hoop op dit forum veel nieuwe kennis en ideeen op te doen om zo mijn eigen stijl verder te kunnen ontwikkelen.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2367 Gepost op: 20 februari 2008 - 11:18:09
Welcome Gents!

Gentleman

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2368 Gepost op: 22 februari 2008 - 14:55:21
Goedemiddag,

Hier weer een scheergek uit Brabo. 8)

Ik ben sinds 2 weken aan het scheren met een DE. Ik heb hiervoor altijd geschoren met Excel, Mach 3 en Fusion, maar altijd had ik irritatie (razor burn en bumps). Nu ben ik het stilaan allemaal kwijt (mijn huid geneest langzaam), terwijl ik toch vaak scheer (zo om de dag). Als ik wil kan ik iedere dag scheren, zonder irritatie. Ik heb een Merkur HD, waar ik erg content mee ben, er komt nog een 11C bij, omdat ik met open kam ook weleens wil proberen.

Ideaal! Ook hier bedankt voor de mensen, jullie hebben me mede overgehaald om DE-scheren weleens te proberen.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2369 Gepost op: 22 februari 2008 - 14:56:29
Welkom Allemaal!