Auteur Topic: Voorsteltopic  (2028007 keer gelezen)

JMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2100 Gepost op: 27 november 2007 - 22:25:20
Bij deze stel ook ik mij voor! Na nu al een paar dagen mezelf op SF ingelezen te hebben, leek het me tijd om ook eens te posten.

IRL heet ik Nick, ben 26 jaar en al helemaal verslaafd aan nette pakken en overhemden (kijken kijken, nog niet zo veel kunnen kopen...) en ga ervan uit nog wel het een en ander van jullie op te kunnen steken!

daGruppo

• Gast
Van daGruppo
Reactie #2101 Gepost op: 28 november 2007 - 10:19:27
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Citaat van: "Velponi"
Toch niet iets te maken met d'Alessandro op de Nieuwe Rijn hè?
Want dan heet je Toon Mans. :lol:

Grapje hoor; welkom!

:D

Zou het?

Welkom!

Hello Velponi e Mikey,

Nee, ik ben d’Alessandro niet ;-). Toon ken ik wel, maar ik weet niet waroom hij d’Alessandro gebruik als naam voor de winkel.
Ik gebruik gewoon mijn achternaam!  

Groetjes,

mlagerwerf

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2102 Gepost op: 28 november 2007 - 17:28:34
Hi allemaal,

Na een aantal dagen rondgekeken te hebben op het stijlforum ook besloten om me hier aan te melden. Ik ben Marcel, 22 jaar en kom uit Vught. Studeer momenteel Hotel- en Hospitality management aan Hogeschool Tio in Eindhoven. Daarnaast werk ik in de weekenden en af en toe doordeweeks nog redelijk wat uurtjes in Cafe Zomers&Zomers in Den Bosch.

Ik heb voornamelijk interesse voor kwaliteitsproducten, zowel kleding als vrijwel alle andere producten. Als het van goede kwaliteit is en met zorg gemaakt door mensen met kennis weet ik het graag te waarderen!

Eventuele vragen en op/aanmerking hoor ik vanzelf en voor de rest zal ik mijn best doen een goede bijdrage te leveren aan de informatie en meningen op het forum.

Groeten,

Marcel

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2103 Gepost op: 02 december 2007 - 01:28:24
Welkom.
Voeten vegen voor naar binnen gaat. En niet vergeten de deur achter je dicht te doen.  :lol:

Sean Connery

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2104 Gepost op: 04 december 2007 - 11:15:22
Heren van het goede leven,

Geruime tijd geleden heb het Stijlforum ontdekt tijdens een zoektocht naar stijlvolle schoenen en kleding. Ik was aangenaam verrast dat er een Nederlands gezelschap bleek te bestaan die eveneens de fijnere details van ware kwaliteit en ambachtelijkheid wisten te waarderen. Sedertdien ben ik daarom regelmatig teruggekeerd om verder te lezen, foto’s te bekijken en van tijd tot tijd weer iets nieuws te leren. Het moment leek mij nu aangebroken om mijzelf aan te melden voor het Stijlforum.

Zelf ben ik een student van 25 jaar oud, waarvan de voorkeur altijd al uitging naar de klassieke kledingstijl. Hoewel ik ook al belangstelling had voor maatwerk, is deze interesse sinds het ontdekken van dit forum behoorlijk aangewakkerd!

In elk geval bedankt voor de leuke berichten die ik al gelezen heb, dat er nog veel moois mag komen!

Yours faithfully,
Sean Connery

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2105 Gepost op: 04 december 2007 - 12:44:05
Welkom Sean :!:

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2106 Gepost op: 04 december 2007 - 14:07:57
welkom allemaal

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2107 Gepost op: 04 december 2007 - 14:12:13
Hej!,

een Zweedse groet aan alle stijlforum.nl leden van deze import Hollander!

Mijn naam is Konrad, afgekort Kon, en in Nederland blijkbaar Koen, ik ben 26 jaar en woon sinds vijf jaar in hartje Arnhem. Ik heb notarieel recht gestudeerd en ben nu een aantal jaren kandidaat notaris bij een klein kantoor in Nijmegen.

Mijn voorliefde voor stijlvolle (maat)kleding is ontstaan nadat ik na mijn studie verplicht in het driedelig grijs mocht lopen. En als het dan toch een verplichting moet zijn die functiegebonden is, kun je er maar beter het beste ,en voor jezelf iets leuks, van maken. In de notarisbranche wordt namelijk genoeg geld verdiend, maar lang niet altijd gespendeerd aan goede/mooie kleding.

Ook ik heb moeten leren met vallen en opstaan en nu gaandeweg van Setpoint naar SuitSupply naar Romeijntailors/Town&Country. Hoop hier op SF veel en veel meer te leren en natuurlijk goede tips op te doen!

Hej då!
Kon
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2108 Gepost op: 04 december 2007 - 17:46:30
Welkom Konrad,

.. altijd leuk om er nog een jurist bij te hebben!

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2109 Gepost op: 04 december 2007 - 17:48:27
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Welkom Konrad,

.. altijd leuk om er nog een jurist bij te hebben!

Ze zijn alleen zo duur, en dankzij dit forum weet ik waarom!

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2110 Gepost op: 04 december 2007 - 19:15:17
welkom alle nieuwe binnenkomers  :D

Iesous

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2111 Gepost op: 05 december 2007 - 10:48:36
Gegroet allen,

mijn naam is Iesous, ik ben 30 jaar en ik woon in Rotterdam. Voor mijn werk draag ik dagelijks pakken, vandaar mijn interesse voor prettig zittende zakelijke kleding.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2112 Gepost op: 05 december 2007 - 11:42:46
Citaat van: "Iesous"
mijn naam is Iesous

:shock:
jezus meen je dat nou?
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Alfonso

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2113 Gepost op: 05 december 2007 - 16:06:04
Hallo,

Mijn naam is Ryan, ik ben 25 jaar oud en woon in Amsterdam. Werk bij een internationale horloge- en juwelenmerk in het hogere segment, als assistent marketing manager. Ik kom regelmatig bij events/gala's waar mensen er tiptop uitzien. Ik draag ook dagelijks voor mijn werk een pak met uiteraard schoenen met stijl (santoni)  8) .  

Groeten!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2114 Gepost op: 05 december 2007 - 16:07:15
Welkom alle nieuwe leden.

Alfonso, wild guess, Gassan? :)