Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034341 keer gelezen)

Pom sedar S. Marela

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
kennismaken
Reactie #1785 Gepost op: 16 mei 2007 - 11:15:45
beste heeren,

na enigleeswerk op dit forum kwam ik tot de conclusie dat ik op verschillende plaatsen wel iets had toe te voegen op het forum. ik kleed mij als lid van het delfsch studenten corps op de societeit altijd netjes jasje dasje en bij gelegenheden die daar om vragen draag ik ook met veel plezier een pak, in het dagelijks leven echter ga ik iets meer casual gekleed en gezien mijn studie bouwkunde (veel maquettes maken en lijm op je kleren krijgen) vaak ook iets minder stijlvol.
vanwege mijn zeer beperkte budget koop ik ofwel voor veel geld een artikel waar ik vele jaren mee zel doen (vandaar mijn afkeer van mode) of zoek ik her en der naar artikelen die naar mijn budget zijn afgeprijsd.
ik ben niet te lullig om deze nu en dan met u allen te delen, het is mij opgevallen dat er meer zijn die met budgetproblematiek te maken hebben, dus bij deze:

spijkerbroekenwinkel "lucky brand jeans" in de heiligeweg in amsterdam is na een half jaar tot de conclusie gekomen dat ze geen spijkerbroeken meer willen verkopen. dit zorgt voor een volledige uitverkoop van 70% op hun aanzienlijke voorraden. ik heb er laatst voor 62,50 twee zeer prettige spijkerbroeken gekocht die anders 250 euro hadden gekost. vooral de mcCord is qua model een aanrader.

hopende u allen in het vervolg vaker van dienst te kunnen zijn, verblijf ik,  

Pom

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1786 Gepost op: 16 mei 2007 - 11:25:38
WelPom !!  :wink:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1787 Gepost op: 16 mei 2007 - 17:48:46
Citaat van: "Migliore"
WelPom !!  :wink:
:D

HotFudge

• Gast
Re: kennismaken
Reactie #1788 Gepost op: 17 mei 2007 - 12:03:29
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"

hopende u allen in het vervolg vaker van dienst te kunnen zijn, verblijf ik,  

Pom

Welkom Pom  :o

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1789 Gepost op: 18 mei 2007 - 22:11:10
Pomwel

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1790 Gepost op: 18 mei 2007 - 22:39:19
Pom pom pom welkom!
Quotidie potest esse ultimo die

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1791 Gepost op: 28 mei 2007 - 14:45:57
Beste heeren,

Na een tijdje inlezen dan toch de eerste post. Ik ben 20-jarige student uit Groningen en hoop nog veel te leren van dit forum.

Groet,
Daedalus

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1792 Gepost op: 28 mei 2007 - 21:23:56
Wel-dae! (niet grappig)

Dennis A'dam

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1793 Gepost op: 30 mei 2007 - 09:02:15
Mijne heren,

Bij deze wil ik mijzelf graag even introduceren. Ik ben Dennis, woonachtig in Amsterdam en consultant banking & investments. Ben op dit forum beland toen ik wat googlede op Santoni. De aanleiding hiertoe was een paar taupekleurig gevlamde Santoni's dat ik bij Manwood zag staan en dat ik maar niet uit mijn gedachten kon bannen. En zie, sinds gisteren mag ik mijzelf dan ook de trotse eigenaar hiervan noemen. De riem volgt nog, die staat in bestelling. Ervaringen met dit bezit volgen...

Met vriendelijke groet,
Dennis

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1794 Gepost op: 30 mei 2007 - 09:02:56
Welkom!

Jimmy

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1795 Gepost op: 31 mei 2007 - 21:22:47
Na een tijd lang veel te hebben meegelezen, werd het toch ook eens tijd om me te registreren  :)

Ben 21 jaar en studeer en woon in Groningen.

Na de kennis die ik hier heb opgedaan, heb ik van de week mijn eerste pak gekocht (naja, niet echt mijn eerste, had al een zwart pak maar dat is 3x niks)

Heb een navy pak bij Suitsupply gekocht.. Vandaag laten vermaken, en na het weekend kan ik hem ophalen. Hij zat in eerste instantie al redelijk goed, maar heb wel een paar dingen laten aanpassen. De broek is korter, en wat slanker gemaakt en het colbert is in de taille iets ingenomen..

Zodra het pak er is zal ik wel wat foto's maken :)

Jimmy

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1796 Gepost op: 01 juni 2007 - 00:31:32
Welkom Jimmy!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1797 Gepost op: 03 juni 2007 - 20:53:53
De maand mei telde weer veel nieuwe leden"Welcome allen op Stijlforum".

mjongebreur

• Bekijk profiel
    • http://www.mauritsjongebreur.nl
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1798 Gepost op: 09 juni 2007 - 15:01:06
Gegroet allen,

Ik kwam vanmorgen in mijn speurtocht naar de ideale bretels hier terecht.
Heerlijk even rondgeneusd, en me uiteindelijk maar geregistreerd, omdat ik in enkele topics toch ook wel even mijn zegje wil doen.

Hier in Harderwijk hebben wij onlangs met 6 teamgenoten (hockey) de term Bretel-ridder in het leven geroepen. Dit begon doordat wij bij onze overhemden ipv riemen bretels gingen dragen. Ook gewoon casual draag ik ze graag, en voel ik mij zonder overhemd of polo, zonder die kraag, vrij naakt.

Ik hou van mode, ik hou van stijl, ik hou van stijl, en die klasse straal ik graag uit. Om dat verder voort te brengen moet ik ook leren, en dat doe ik graag hier. Harderwijk telt wat dat betreft redelijke herenzaken, maar met te weinig aanbod en informatie/kennis.

Ik spreek u,

Maurits
ak een pils!

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1799 Gepost op: 09 juni 2007 - 15:18:34
Welkom :). Paul Stuart heeft veel verschillende bretels en niet alleen de saaie patronen maar ook roze/wit geruit etc..