Hey mensen,
ik zwerf nu al een half jaartje rond over dit forum en het leek mij wel eens tijd om me aan te melden en me daarmee ook eens voor te stellen.
Mijn naam is Bjorn. Ik ben een 23 jarige ICT projectmanager, echter vanaf september ga ik aan de slag als Business Project Consultant en daardoor is mijn passie voor mooie spullen nu ook overgewaaid van horloges en casual kleding naar business kleding (bij mijn huidige werkgever is iedereen altijd casual).
Vanwege me nieuwe baan, ben bezig met me kledingkast behoorlijk te vernieuwen. Heb ik het moment een aantal leuke pakken weten te scoren en hoop dat ik in samenwerking met jullie allen mijn kennis en smaak verder kan ontwikkelen en veel discussies te voeren over 'mooie' spullen.
Ik zal binnenkort ook eens even wat foto's maken zodat jullie een beeld hebben van wie ik ben en wat ik op het moment voor stijlen draag.
Qua budget ben ik denk ik een medior. Ben geen big spender, maar om mooie kleding mag best geld kosten....
Ik wil jullie in ieder geval al bedanken voor alle info tot nu toe en hoop in de toekomst misschien zelf nog wat bij te kunnen dragen.
Greetz,
Bjorn