Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034349 keer gelezen)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1800 Gepost op: 09 juni 2007 - 15:22:53
Welkom Maurits!
Als ik (meestal alleen wanneer ik thuis ben) eens een t-shirtje draag, heb ik ook wel het gevoel dat er iets mist, omdat ik gewoon een kraag gewend ben.
Overigens breng ik je signatuur op dit moment in de praktijk.  :lol:

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1801 Gepost op: 09 juni 2007 - 20:30:28
welkom

Medellin

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1802 Gepost op: 10 juni 2007 - 12:24:37
Heren,

Na enige tijd het forum gevolgd te hebben, heb ik maar besloten om me maar eens te registreren. Ik ben een laatstejaars rechtenstudent van 25 jaar oud die sinds kort erg geinteresseerd geraakt is in SF-achtige mode. Nav mijn stage heb ik een aantal pakken moeten aanschaffen en zo is mijn interesse gestart. Helaas door mijn beperkte budget kan ik niet al te veel besteden aan al het mooie dat voorhanden is maar met een beetje tactiek en eBay gaat het al de betere kant op, denk ik. Op dit moment bestaat de shirt-collectie vooral uit Hugo Boss maar laatst heb ik bijv. een Zegna gekocht. Meestal koop ik de mooiere spullen via eBay omdat je ze hiermee veel goedkoper kunt krijgen. Ik koop onder meer veel Calvin Klein (ik weet het, niet echt een SF-merk  :oops: ) overhemden en schoenen die in NL echt veel duurder zijn. Kopen via Ebay is alleen voor shirts en accessoires; pakken koop ik gewoon in de winkel (lees Beijenkorf) want anders zitten ze voor geen meter. IK hoop hier nog veel te leren!  :D

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1803 Gepost op: 10 juni 2007 - 16:27:16
Welkom! En met goed lezen op dit forum is er ongetwijfeld veel nieuwe informatie voor je te vinden.

David.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1804 Gepost op: 12 juni 2007 - 22:57:27
Goedenavond forumleden,

Na enkele dagen meegelezen hebben wil ik me dan toch eens voorstellen.
Mijn naam is David en ik ben tweedejaars rechten te Amsterdam.
Alhoewel ik geen groot kledingbudget heb is mijn interesse in mooie hemden, jassen en dassen gewekt doordat ik iedere week jasje dasje sta te borrel bij het corps te Amsterdam.

Nu ik hier rond heb gekeken besef ik dat ik nog veel te leren heb, maar ik denk dat dat wel goed komt:)

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1805 Gepost op: 12 juni 2007 - 23:44:16
Welkom, veel succes met het 'stijlvol' kleden naar je borrels.. Zelfs bij mijn knorre vereniging(Veritas, Utrecht) wordt alles al vies of gaat het kapot.. Die feestjes zijn echt de enige uitzondering waar ik niet m'n beste kleren naartoe draag omdat ze er zowiezo niet beter op worden ;).

David.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1806 Gepost op: 12 juni 2007 - 23:52:00
Ja ik doe natuurlijk geen dure hemden naar borrel, maar dat hele gebeuren vind ik wel aardig :P

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1807 Gepost op: 13 juni 2007 - 00:12:03
Ik heb inmiddels wat goeie shirts met lichte vlekken en eentje met een brandgat op de kraag, die doe ik er tegenwoordig maar naar aan, je kan natuurlijk niet helemaal clueless er naartoe ;). Btw mooi gala 2 weken geleden van jullie.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1808 Gepost op: 13 juni 2007 - 14:34:25
welkom

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1809 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:37:02
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maand op Stijlforum.

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1810 Gepost op: 15 juni 2007 - 00:55:39
Citaat van: "David."
Goedenavond forumleden,

Na enkele dagen meegelezen hebben wil ik me dan toch eens voorstellen.
Mijn naam is David en ik ben tweedejaars rechten te Amsterdam.
Alhoewel ik geen groot kledingbudget heb is mijn interesse in mooie hemden, jassen en dassen gewekt doordat ik iedere week jasje dasje sta te borrel bij het corps te Amsterdam.

Nu ik hier rond heb gekeken besef ik dat ik nog veel te leren heb, maar ik denk dat dat wel goed komt:)

Welkom David!

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1811 Gepost op: 17 juni 2007 - 09:57:54
Welcome Gents!

Solomon

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1812 Gepost op: 20 juni 2007 - 15:04:54
Hello gentlemen,

Na reeds een aantal maanden van dit forum te hebben meegenoten leek het mij wel zo netjes om mij te registreren.

Mijn naam is Claude, ik ben 22 jaar en woon en studeer bedrijfskunde in Amsterdam.

Sinds mijn overstap naar maatwerk ben ik verkocht. Ik herinner mij een tijd dat ik als 16 jarige in dienst trad bij de WE (Hij? :cry: ) en dacht dat ik alles wel gezien had. Gelukkig kwam mijn wake up call spoedig en ik maakte al snel de overstap van 'boat size' naar slim fit.

Vanwege mijn beperkt budget koop ik heel selectief, getimed en richt ik mij nu voornamelijk op schoenen en overhemden.

Op school ben ik te vinden in sportschoenen maar op het werk heb ik heb ik graag bretels over m'n schouders een kraag in m'n nek en een kalfje om mijn voeten. Dit geeft vaak leuke complimenten omdat niet veel mensen met een donkere huidskleur zich zo kleden (ik ken ze niet iig).

Weesch gegroet!

Claude
Only a few things are really important."

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1813 Gepost op: 20 juni 2007 - 15:34:47
Welkom!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Exupery

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hallo!
Reactie #1814 Gepost op: 21 juni 2007 - 09:59:45
Hallo allemaal! Mijn naam is Evert, maar Exupery leek mij een prima forumnaam. Die naam heb ik gekozen vanwege mijn voorliefde voor mooie horloges, o.a. Rolex en IWC. IWC gebruikt de Exupery naam voor special edition fliegers. En ik weet dat het Exupéry is met een accent aigu, maar aangezien er met leestekens en html nog wel eens wat mis gaat, houd ik het simpel. Overigens heb ik wel een IWC, maar geen Exu.
Mijn interesses zijn pakken en shirts (niet duur maar wel goed als het even kan), Italiaans kwaliteitsschoeisel, espresso, uitgebreid dineren, mooie horloges en alle andere zaken die het leven aangenamer maken en boven de middelmaat uit stijgen. Ik blijf gewoon jullie posts lezen zoals ik al langer doe en zal ook gaan bijdragen als ik wat leuks heb dat wellicht voor anderen interessant is.