Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034341 keer gelezen)

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1755 Gepost op: 05 mei 2007 - 19:37:30
Ook niet meer dan logisch als je het mij vraagt, Groningers gaan wel naar Harvie of de Suit Supply en inwoners van Overijssel gaan naar Houtman Mode, die exact dezelfde merken als jouw winkel voert, waar hebben jullie trouwens nog meer filialen, naast Heerenveen?

Magelhaen

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1756 Gepost op: 06 mei 2007 - 19:33:10
LS,

Bij dezen wil ik mij even kort introduceren. Ik ben 23 jaar, 5e jaars universitair student. Voor mijn opleiding zit ik sinds dit jaar veel in het buitenland: Ierland, Frankrijk, Zweden en Duitsland. Vooral in Parijs met mooie kleding en schoenen in aanraking gekomen. Daar is mijn interesse een beetje gegroeid, maar vooral m.b.t. schoenen was die interesse er al. Houd van een klassieke stijl in kleding en schoenen, wat meer behoudend dus. Engelse schoenen spreken me dan ook veel meer aan dan Italiaanse.
Volg het forum met plezier en blijf dat ook zeker doen.

Vriendelijke groet.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1757 Gepost op: 06 mei 2007 - 20:03:30
Citaat van: "Magelhaen"
LS,

Bij dezen wil ik mij even kort introduceren. Ik ben 23 jaar, 5e jaars universitair student. Voor mijn opleiding zit ik sinds dit jaar veel in het buitenland: Ierland, Frankrijk, Zweden en Duitsland. Vooral in Parijs met mooie kleding en schoenen in aanraking gekomen. Daar is mijn interesse een beetje gegroeid, maar vooral m.b.t. schoenen was die interesse er al. Houd van een klassieke stijl in kleding en schoenen, wat meer behoudend dus. Engelse schoenen spreken me dan ook veel meer aan dan Italiaanse.
Volg het forum met plezier en blijf dat ook zeker doen.

Vriendelijke groet.

Welkom, Magelhaen!

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1758 Gepost op: 06 mei 2007 - 22:43:44
Hallo,

Ik ben Bob, 20 jaar en volgend jaar eerste jaars bedrijfskunde. Afgelopen 2 jaar heb ik werktuigbouwkunde gestudeerd. Sinds korte tijd ben ik geinteresseerd geraakt in de onderwerpen die op dit forum besproken worden. Alvast congrats met dit leuke forum en tot in de topics.
The key to being happy in the future is staying happy today.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1759 Gepost op: 06 mei 2007 - 22:52:58
Weesch welkom Bob
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

DiZzZy

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1760 Gepost op: 06 mei 2007 - 23:48:03
L.S.,

Nou, na een paar dagen meelezen heb ik me ook aangemeld. Het lijkt er op dat hier een aantal 'soortgenoten' zijn te vinden.

Om mij even kort voor te stellen... 30 jaar, woonachtig in Den Haag, tegenwoordig werkend in Utrecht. Ooit een keer geboren in Zeeland en sinds 1996 (vanwege studie) in het Haagsche. Al jaren een chronisch tekort aan kastruimte en dat zal wel ergens een keer begonnen zijn toen mijn moeder een dameskledingzaak begon.

Ik hoop hier vooral wat te geven en te nemen op het vlak van mooie pakken, overhemden, schoenen en alles wat dies meer zij. Het uitwisselen van ervaringen en goede tips kan nooit kwaad.
If you pay, you play!"

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1761 Gepost op: 07 mei 2007 - 14:59:10
Citaat van: "DiZzZy"
L.S.,

Nou, na een paar dagen meelezen heb ik me ook aangemeld. Het lijkt er op dat hier een aantal 'soortgenoten' zijn te vinden.

Om mij even kort voor te stellen... 30 jaar, woonachtig in Den Haag, tegenwoordig werkend in Utrecht. Ooit een keer geboren in Zeeland en sinds 1996 (vanwege studie) in het Haagsche. Al jaren een chronisch tekort aan kastruimte en dat zal wel ergens een keer begonnen zijn toen mijn moeder een dameskledingzaak begon.

Ik hoop hier vooral wat te geven en te nemen op het vlak van mooie pakken, overhemden, schoenen en alles wat dies meer zij. Het uitwisselen van ervaringen en goede tips kan nooit kwaad.

Mis ik iets  :wink: ?
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1762 Gepost op: 07 mei 2007 - 16:18:07
Citaat van: "giuliano"
Citaat van: "DiZzZy"
L.S.,

Mis ik iets  :wink: ?

Unisex schijnt weer helemaal in te zijn :P

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1763 Gepost op: 07 mei 2007 - 19:33:08
welkom nieuwe leden

Jerome

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1764 Gepost op: 07 mei 2007 - 20:43:33
beste forumleden!

Als regelmatige bezoeker van dit forum wordt het maar eens tijd dat ik mezelf voorstel. Mijn naam is Jerome, ben 20 jaar oud en student aan de hogeschool voor modemanagement.
Ik ga vanaf heden de heren van NVN vertegenwoordigen in de regio Utrecht  :D !

mail voor een afspraak/info:
Tijssen@shirtmakers.nl

Of kijk op:
shirtmakers.nl

Gegroet!

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1765 Gepost op: 07 mei 2007 - 21:30:26
Hoi!

Maare zou je geen andere personal image kiezen? Bachelor (volgens mij een collega van je ;) ) heeft precies dezelfde!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1766 Gepost op: 07 mei 2007 - 21:45:12
Citaat van: "K-mail"
Hoi!

Maare zou je geen andere personal image kiezen? Bachelor (volgens mij een collega van je ;) ) heeft precies dezelfde!

Dat zou ik je ook willen adviseren :idea: , welkom :!:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1767 Gepost op: 07 mei 2007 - 22:00:04
Citaat van: "K-mail"
Hoi!

... en welkom...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1768 Gepost op: 07 mei 2007 - 22:16:53
good lord, nog zo'n shirtmaker  :shock:

:lol:
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Bart