1 November ligt de Quote 500 weer in de winkel!!
Citaat van: "Migliore"1 November ligt de Quote 500 weer in de winkel!!In de brievenbus
Citaat van: "Mikey Fuoco"Citaat van: "Migliore"1 November ligt de Quote 500 weer in de winkel!!In de brievenbus Iemand hyem al in de brievenbus gehad??Ik ben nog niet thuis geweest, dus weet niet of ie "r" al is.Vorig jaar ernstig beklaagd, omdat de losse verkoop hem een week eerder in huis had dan ik als trouw abonnee!
Moet je even wachten, gisteren bij Pauw en Witteman was de nieuwe hoofdredacteur van Stokkum aanwezig.Quote zou "nieuwe stijl " gaan..., voor wat het ook waard is.
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Mikey Fuoco"Citaat van: "Migliore"1 November ligt de Quote 500 weer in de winkel!!In de brievenbus Iemand hyem al in de brievenbus gehad??Ik ben nog niet thuis geweest, dus weet niet of ie "r" al is.Vorig jaar ernstig beklaagd, omdat de losse verkoop hem een week eerder in huis had dan ik als trouw abonnee!Ik heb em vandaag in de brievenbus gehad. Is overigens wel m'n laatste jaar als abonnee. Ik vind het blad echt nergens meer over gaan
Citaat van: "Bogart"Moet je even wachten, gisteren bij Pauw en Witteman was de nieuwe hoofdredacteur van Stokkum aanwezig.Quote zou "nieuwe stijl " gaan..., voor wat het ook waard is.Aardige kerel hoor die van Stokkum, maar wat hij precies met die 'nieuwe stijl' bedoelde kon hij zelf ook niet echt goed onder worden brengen naar mijn mening. Misschien kan hij maar beter bij zijn eigen website blijven en doen waar hij goed in is: auto's 'testen' (http://www.petrolhead.nl/)